петък, 26 март 2010 г.

30 дневно предизвикателство!!!/Ден 21


Днес беше тегав ден...В смисъл, че беше нито добър, нито лош, но за сметка на това малко се точеше неприятно. Ходих на лекции и отново върших маймунджилъци, просто защото когато не ми е интересно не мога да стоя на едно място.
Мислех си, че Стела ми е сърдита - и на мен и на Катя понеже снощи тя точно бе успяла да заспи и откъде на Катя и хрумна идеята да допре носа на Сузи към нейния...Когато казах "Бе недей. Остави!" вече беше късно. Малкото се събуди и беше едно голямо "мрън". После не могла да заспи до 4. На сутринта не бе във възторг, когото разбра с какво точно сме я събудили. Обаче сега ми изглежда наред. Въпреки, че даде дума, че и тя ще ни прави неща докато спим...Не звучи добре, но съдбинка. Дребното отвръща на удара!
Оказа се, че и Смит не ми се сърди. Днес звъня да пита дали аз не и се сърдя. о.О Викам: еми не...мислех, че ти ми се сърдиш...И така...После почна пак да ми развива някакви нейни си теории, а аз почнах да извъртам отегчено очи, дори опитах да се ударя с шишето минерална вода в главата, но някак си не се получи.
Не знам дали споменах, но се включих към едно къмюнити пак за състезания, но там вече е с елиминации. На всеки кръг някой отпада. Стискайте палци да не отпадна още на първия. Гадно е да си първият отпаднал. Аре вторият, третия пак добре...Едва ли ще стигна до последното предизвикателство, но не пречи да опитам, нали така?
И като стана дума за предизвикателства. Вижте какво си имам: ЕДНО и ДВЕ и ТРИ
Ами това е от мен. Четете рецептата, която ви чака в пълния пост. Уникална е. хах.



Ден 01 — Любимата ти песен 
Ден 02 — Любимият ти филм
Ден 03— Любимата ти телевизионна програма 
Ден 04— Любимата ти книга
Ден 05— Любимият ти цитат
Ден 06— Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 07— Снимка, която те прави щастлив/а
Ден 08 — Снимка, която те ядосва/прави те тъжен/на
Ден 09 — Снимка, която си направил/а
Ден 10 — Снимка на теб направена преди 10 години
Ден 11 — Снимка на теб направена на скоро
Ден 12 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 13 — Книга от художествената литература
Ден 14 — Книга от нехудожествената литература
Ден 15 —Фенфикшън
Ден 16 — Песен, която те кара да плачеш (или почти)
Ден 17 — Изкуство (картина, рисунка, скулптура...)
Ден 18 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 19 —Талант, който притежаваш
Ден 20 — Хобита, които предпочиташ
Ден 21 — Рецепта

Понеже нали съм  "голяма готвачка" (мога да готвя, ама нещо не ме влече) ще напиша любимата ми рецепта-не рецепта за още по-любимото ми ястие "кренвирши с оцет". Който ме познава знае, колко много обичам точно това "ястие" и даже някой от любопитство са го опитвали. Много жалко, че все още постя иначе...мммм...

Нужни продукти:
+ един или два кренвирша (по желание)
+ паница 
+ оцет
Начин на приготвяне: Взимате кренвиршите и ги нарязвате в паницата, както обикновено се режат като за мезе. След като приключите взимате оцета и бясно...наблегнете на бясно поливате кренвиршите с него. 
Заб.: Оцетът ще бъде попит само от горния пласт кренвирши както ви е известно, така че добре е да сипете повече, така че когато излапате горните пластове и стигнете до долните, които не са имали късмета да опитат от целувката на оцета вие може да ги набодете на вилицата си и да ги оваляте в и без това обилното количество оцет. 
Ами това е! Няма смисъл да казвам, че устата ми се напълни със слюнка докато пишех това. Вероятно на повечето хора няма да се хареса "моят специалитет", но аз си го одобрявам и вероятно ще го почета отново след постите. 
Бон Апети! 


Ден 22 — Уебсайт
Ден 23 — Видео от YouTube
Ден 24 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 25 — Твоят ден с невероятни подробности
Ден 26 — Твоята седмица с невероятни подробности
Ден 27 — Този месец с невероятни подробности
Ден 28 — Тази година с невероятни подробности
Ден 29 — Надежди, мечти и планове за следващите 365 дни.
Ден 30 — Каквото гъделичка фантазията ти
 
 

2 коментара:

Анонимен каза...

Хахах, ей стига де, вече я съжалявам Стела, че живее с вас...

о.О Има кренвирши вкъщи... И оцет! А, не, не, не... Няма да пробвам :D:D:D

ràdomirski

divata_airis каза...

Хаха. Пробвай, пробвай...

П.П. Нали знаеш, че си най-готиния тип, който някога съм срещала! Мерси много!

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik