вторник, 16 март 2010 г.

30 дневно предизвикателство!!!/Ден 11


Денят ми, наистина на кратко:
* изнервих една моя преподавателка - не нарочно, просто като ми е скучно кажи-речи не знам какво правя. 
* трябва да убия колегите си, които ми направиха фен страница във фейсбук. 
* спечелила съм трето място в едно предизвикателство за Илайза Душку. Изобщо не го очаквах. 
* дойде ми книгата от "Софтпрес"  - "Вечна"
* отивам да играя "ЕвроПолия" (нещо като монополи)



Ден 01 — Любимата ти песен 
Ден 02 — Любимият ти филм
Ден 03— Любимата ти телевизионна програма 
Ден 04— Любимата ти книга
Ден 05— Любимият ти цитат
Ден 06— Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 07— Снимка, която те прави щастлив/а
Ден 08 — Снимка, която те ядосва/прави те тъжен/на
Ден 09 — Снимка, която си направил/а
Ден 10 — Снимка на теб направена преди 10 години
Ден 11 — Снимка на теб направена на скоро



Сами може да видите датата на снимката. От тази събота е, когато си купих съответната нова диадема, с която съм на фотото. Особено много си я одобрявам (диадемата, не снимката).
 


Ден 12 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 13 — Книга от художествената литература
Ден 14 — Книга от нехудожествената литература
Ден 15 —Фенфикшън
Ден 16 — Песен, която те кара да плачеш (или почти)
Ден 17 — Изкуство (картина, рисунка, скулптура...)
Ден 18 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 19 —Талант, който притежаваш
Ден 20 — Хоби, които предпочиташ
Ден 21 — Рецепта
Ден 22 — Уебсайт
Ден 23 — Видео от YouTube
Ден 24 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 25 — Твоят ден с невероятни подробности
Ден 26 — Твоята седмица с невероятни подробности
Ден 27 — Този месец с невероятни подробности
Ден 28 — Тази година с невероятни подробности
Ден 29 — Надежди, мечти и планове за следващите 365 дни.
Ден 30 — Каквото гъделичка фантазията ти


Настроение :      
                           ( sleepy )
 

2 коментара:

Анонимен каза...

Хаха! О, да, помня днес как се ядоса Ева... Чак на мен ми стана неудобно, май не бях я виждал такава... Може да е "Н" :D:D:D

Полс, хората изразяват любовта си по различен начин, някои дори не могат да я изразят по никакъв начин... Това обаче не значи, че не я чувстват!

JB fan

divata_airis каза...

Еми...Да ти кажа ако не говорех с нея щяхме да умрем от скука. Аз на втория час щях да заспя понеже нямаше с кого да говоря.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik