сряда, 10 март 2010 г.

30 дневно предизвикателство!!!/Ден 05


Вчера не закъснях. НО! главно защото отидох с такси. Времето беше доста гадничко и все пак...няма да се откажа да твърдя, че обичам когато вали сняг, а факта че хората масово не обичат ме кара да се чувствам по-добре.
Лекцията не беше нещо особено, главно защото беше една такава отнесена понеже е факултатив - "Европейска класика в киното и театъра". Както може да предположите говорехме за филми. Аз естествено говорех повече от всички. Ако Сашо беше там щяхме да говорим двамата, ама ей на. И сам война си беше войн...при това досаден войн. Най-вече защото изобщо не бях съгласна с това, което говореше лекторката. Каза, че един вид тия актьори дето се снимат във филми с много специални ефекти, както е "Аватар" кажи-речи не играят, тяхната е лесна. Аз възразих, че не е така, защото те трябва да си представят нещо, което всъщност не е там и им е далеч по-трудно. Тя уж се съгласи, после пак допълни нещо, с което потвърди и другата си теза.
После когато попита защо според нас напоследък се набляга на филми свързани с митологии и легенди и тем подобни и всички подобаващо запазихме мълчание по въпроса. Аз се опитах да спомена нещо за легендата за Артур, защото нали покрай сериала "Мерлин" се зарибих на ново. Та споменах именно този сериал...блажено невежество, тя реши че става дума а филма със Сам Нийл "Мерлин". Аз да не съм тъпа, правя разлика между сериал и филм в две части. Е, тя изглежда не. Както и да е.
За края на лекциите един вид оценката ни ще бъде като сравним книга, по която е правен филм и самия филм. Може да е всякакъв филм и всякаква книга, не само класики... и както изглежда не само европейски. А, сега, деца познайте какво си избра кака ви? "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" Именно! Можех и "Боен клуб" да кажа, но все още съм на вълна богове и полубогове и няма как. Трябва да отворя най-накрая тая книга ("Пърси" имам предвид), защото откакто я купих опакована от София не съм я отваряла. Харесва ми така "вакумирана", неопетнена...хубавичка. Ароматът и се е запазил (баси, все едно говоря за манджа) и като я отворя мога да си я подушкам като хората. Ммммм. Да, аз съм от серийните душачи на книги. Същото правя и като ида в книжарница...Проблем?! О, да...малко на криво ме гледат, ама е вече е късно: взела съм си дозата книгодихание!




Ден 01 — Любимата ти песен 
Ден 02 — Любимият ти филм
Ден 03— Любимата ти телевизионна програма 
Ден 04— Любимата ти книга
Ден 05— Любимият ти цитат



Няколко са! (Направо ви хърлих в тъча, нали? Хаха, едва ли!) Не гледайте картинка. На нея са цитати от "Боен Клуб", но истината е, че любимите ми цитати не са (всичките) свързани с него. 

"No one likes to admit that in the end we all die by inches, gradually losing all the defining visual characteristics that make us us." 
- Drinking Midnaight Wine 
(по принцип от тая книга имам много любими, но тая ми е най-най) 

"I’m sick of it. I’m sick of not having the courage to be an absolute nobody" 
- Franny and Zooey  

"If you could be either God’s worst enemy or nothing, which would you choose? We are God’s middle children, according to Tyler Durden, with no special place in history and no special attention. Unless we get God’s attention, we have no hope of damnation or redemption. Which is worse, hell or nothing? Only if we’re caught and punished can we be saved. “Burn the Louvre,” the mechanic says, “and wipe your ass with the Mona Lisa. This way at least, God would know our names.”"
— Chuck Palahniuk ( Fight Club)

Ден 06— Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 07— Снимка, която те прави щастлив/а
Ден 08 — Снимка, която те ядосва/прави те тъжен/на
Ден 09 — Снимка, която си направил/а
Ден 10 — Снимка на теб направена преди 10 години
Ден 11 — Снимка на теб направена на скоро
Ден 12 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 13 — Книга от художествената литература
Ден 14 — Книга от нехудожествената литература
Ден 15 —Фенфикшън
Ден 16 — Песен, която те кара да плачеш (или почти)
Ден 17 — Изкуство (картина, рисунка, скулптура...)
Ден 18 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 19 —Талант, който притежаваш
Ден 20 — Хоби, които предпочиташ
Ден 21 — Рецепта
Ден 22 — Уебсайт
Ден 23 — Видео от YouTube
Ден 24 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 25 — Твоят ден с невероятни подробности
Ден 26 — Твоята седмица с невероятни подробности
Ден 27 — Този месец с невероятни подробности
Ден 28 — Тази година с невероятни подробности
Ден 29 — Надежди, мечти и планове за следващите 365 дни.
Ден 30 — Каквото гъделичка фантазията ти
 

Настроение :  
                             ( tired )

2 коментара:

Аз и никой друг каза...

Радвам се, че си избрала да сравниш книгата за Пърси Джаксън. Това е нещо ново и нещо, което все още не е продънило ушите на аудиторията. Обаче ме озадачи фактът, че любимите ти цитати са от "Боен клуб", но няма да говориш за него...? Както и да е. Радвам се, че отделяш нужното внимание на предизвикателството.

divata_airis каза...

Не, имам любими цитати от "Боен клуб" както си видяла в последната. Мислъта ми беше да не гледате картинката, че на нея са само те, а аз исках просто някаква хубава картинка да подбера. Иначе имам ужасно много любими цитати от книгата, но...естествено не само от нея.

Е, как...правено е...хората непрестаннно стравняват книгата с филма, който е правен по нея...Няма да открия топлата вода, но поне ще ми е хубавичко да се кисна в нея.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik