сряда, 17 март 2010 г.

30 дневно предизвикателство!!!/Ден 12


Времето днес беше повече от откачено. Ставам в (шок!) 9 и нещо и какво да видя? Вали сняг на парцали. Викам си: супер! Сега не мога да си нося новите пътъци...Час по-късно се появи слънце, стопи снега и ето как до момента, в който трябваше да се изнеса за лекции вече нямаше сняг и аз можех да обуя тия вълшебни пътъци (които нямат крилца като тия на Люк, но сега подробности).
Точно си мислех, че съм закъсняла за лекции - те имали съвет. Чудничко. Та така стояхме около час и ръсихме простотии. Добре де...те стояха, аз им ръсих простотии. Беше забавно...и тогава влязохме в лекция...и не беше чак толкова забавно, въпреки че по едно време с Дорина щяхме да се разцепим от смях...Не зависеше от нас...
Както и да е.
Мисля, че ме залива нова вълна депресия, но няма да се плашиш колепе, и тая ще мине. То за мен нормално...В смисъл, че е някак присъщо на зодията ми. Дори актрисата Вивиън Лий (тая дето играе Скарлет О`Хара в "Отнесени от вихъра"), която е била моята зодия (или поне така съм чела) била толкова депресната, че умряла от това...В смисъл, че сама си се сдухвала. Правела страхотни филми, печелила фенове, печелела критиката...и пак нещо и липсвало...
Отново...както и да е.
Бтв фен страницата ми във фейсбуук набира сила, благодарение на чалнатите ми колеги и вече имам 57 фена. Хаха. Даже Сашка Васева ми е фен. Хаххаха.



Ден 01 — Любимата ти песен 
Ден 02 — Любимият ти филм
Ден 03— Любимата ти телевизионна програма 
Ден 04— Любимата ти книга
Ден 05— Любимият ти цитат
Ден 06— Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 07— Снимка, която те прави щастлив/а
Ден 08 — Снимка, която те ядосва/прави те тъжен/на
Ден 09 — Снимка, която си направил/а
Ден 10 — Снимка на теб направена преди 10 години
Ден 11 — Снимка на теб направена на скоро
Ден 12 — Каквото гъделичка фантазията ти

Предполагам отново сте особено шокирани. Но истината е, че напоследък фантазията ми бива гъделичкана точно от г-н Лерман. Измислила съм една историйка в рамките на няколко страници, разбирайте разказ с него като главен герой. Не знам дали ще седна да я напиша някога, но определено вълнува въображението ми и ме кара да сънувам странни сънища, които на сутринта дори не помня из основи, освен че Лерм е бил там.
Друго което напоследък доста присъства в мислите ми е Джейк Абел (този който играе Люк в Пърси Джаксън). Не знам защо, но напоследък той почна доста да ме кефи, въпреки че по начало го имах за някакъв крипи човечец, а сега дори това не ми е проблем. Да не говорим, че шоко сестрата не ми помага да потуша огъня във въображението ми като го поддържа на Шоко Парти №3. Определено ми идват откачено-приятни идеи свързани с разиграващата се история там.
 
Ден 13 — Книга от художествената литература
Ден 14 — Книга от нехудожествената литература
Ден 15 —Фенфикшън
Ден 16 — Песен, която те кара да плачеш (или почти)
Ден 17 — Изкуство (картина, рисунка, скулптура...)
Ден 18 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 19 —Талант, който притежаваш
Ден 20 — Хоби, които предпочиташ
Ден 21 — Рецепта
Ден 22 — Уебсайт
Ден 23 — Видео от YouTube
Ден 24 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 25 — Твоят ден с невероятни подробности
Ден 26 — Твоята седмица с невероятни подробности
Ден 27 — Този месец с невероятни подробности
Ден 28 — Тази година с невероятни подробности
Ден 29 — Надежди, мечти и планове за следващите 365 дни.
Ден 30 — Каквото гъделичка фантазията ти


Настроение : nerdy     
                            ( nerdy )
 

4 коментара:

Анонимен каза...

Мдааам, за депресията не се тревожи, пролета така влияе на хората, по принцип. Не че си застрахован и през останалата част на годината...

"Чалнат колега"

divata_airis каза...

Така е. Миналата имах чувството, че съм пермалетно депресирана...беше ужасно странно.
Тая се надявам да е друго яче.

бтв ти колко прякора имаш всъщност?

A.S.Birov каза...

Що не си мислиш за Сатира? Или за Пиърс Броснън? Все пак е полу-кон, това сигурно си има предимства :D

divata_airis каза...

Хах. Това е много интересен въпрос...трябва да го обмисля. Предполагам сатира като изпадне в някоя нервна криза ще изръфа всичко в близост до него, а Пиърс...ами той малко се поизтърка...хех.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik