вторник, 23 март 2010 г.

30 дневно предизвикателство!!!/Ден 18


Денят започва интересно, след като се събудих в осем без нещо, без да имам ранни лекции или нещо подобно. Браво на мене. Друго, което се случи е това, че се разболявам. От както съм будна само подсмърчам и това ме побърква, да не споменавам и ужасно цепещата ме глава. И това не е всичко. Към два трябва да ходя на лекции. Чудничко! Всъщност именно това е причината да пиша по-рано от обичайното ден. Просто, когато се прибера едва ли ще ми се иска и живот да живея. В тази връзка искам да кажа едно сори, на хората, по чийто блогове не съм коментирала от доста време: нямам настроение, мързи ме (едва пускам и моите постове) и когато всъщност се навия да направя подобно нещо се оказва, че нямам време. Наистина, сори, хора...
Обмислям варианта да си направя къмюнити само за творчество в LJ, но не знам. Мога да си пускам творчеството и в личния журнал. Ще видя.
Между другото снощи се върнах в заведната моя стая в квартирата. Досегя спях в другата при братовчедка ми, защото в тази моя стая е кучешки студ, дори Сузито не бих заточила да кибичи в нея. Та, снощи спах в нея...Беше си супер, освен това, че станах толкова рано и сега ми се спи + другото, че се разболявам. Но нека не обвиняваме стаята, едва ли е от нея....май?!




Ден 01 — Любимата ти песен 
Ден 02 — Любимият ти филм
Ден 03— Любимата ти телевизионна програма 
Ден 04— Любимата ти книга
Ден 05— Любимият ти цитат
Ден 06— Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 07— Снимка, която те прави щастлив/а
Ден 08 — Снимка, която те ядосва/прави те тъжен/на
Ден 09 — Снимка, която си направил/а
Ден 10 — Снимка на теб направена преди 10 години
Ден 11 — Снимка на теб направена на скоро
Ден 12 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 13 — Книга от художествената литература
Ден 14 — Книга от нехудожествената литература
Ден 15 —Фенфикшън
Ден 16 — Песен, която те кара да плачеш (или почти)
Ден 17 — Изкуство (картина, рисунка, скулптура...)
Ден 18 — Каквото гъделичка фантазията ти
 

Точно в момента фантазията ми спи...Е, не точно...Просто ме мързи да я използвам. Но тя винаги си е там. Какво я гъделичва в момента? Ами няколко истории, които се появяват на най-странни и разнообрази места и вероятно никога няма да видят бял свят. 
И това беше...изчерпвах се! Утре повече....


Ден 19 —Талант, който притежаваш
Ден 20 — Хоби, които предпочиташ
Ден 21 — Рецепта
Ден 22 — Уебсайт
Ден 23 — Видео от YouTube
Ден 24 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 25 — Твоят ден с невероятни подробности
Ден 26 — Твоята седмица с невероятни подробности
Ден 27 — Този месец с невероятни подробности
Ден 28 — Тази година с невероятни подробности
Ден 29 — Надежди, мечти и планове за следващите 365 дни.
Ден 30 — Каквото гъделичка фантазията ти

 

2 коментара:

eli4ka95 каза...

Ooo била си в братчедка си. Баси якото. И аз бих искала да спя в някоя приятелка, но кактто вече казах...не мога.
Как може да се разболееш? Оправяй се бързо. Мен редовно ме боли гърлото и имам сополи, но не обръщам внимание и ми минава. Пфф и мен редовно ме цепи глава. От компа е сигурна съм.

divata_airis каза...

Пич, как ще спя у братовчека ми, когато живеем заедно?! Хаха. В сми заедно сме на квартира. Просто спах в нейното легло в другата стая. Хехе.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik