неделя, 21 март 2010 г.

30 дневно предизвикателство!!!/Ден 16


Няма много за писане днес...всъщност почти нищо. Дефакто аз нищо не правих през този ден, освен това, че гледах новата серия на моя любим FlashForward. Много го одобрявам тоя сериал, начи! Двата епизода, събрани в един бяха невероятни...Стискам палци Никол и Брайс да се съберат. Те са ми фаворити. Да не говорим, че Лойд мръсен, разчорлен и кървящ казва: Накажи ме! И аз определено искам да го накажа...Ооо, беше страхотен. А, това говедце Саймън уби коня с прашка. Обожавам Доминик Монаган още от "Изгубени" и "Властелина на пръстените", но тука просто ме побърка...Толкова е хитър и такава е хиена, че няма на къде. Вече стискам палци Джанис да забременее от него...Това дете ще бъде някакъв вундеркинд.
Радвам се, че тия от сериала не следват книгата, защото да си кажем честно щеше да бъде леко скучно...Тук има напрежение, мистерия, готини кървящи мъже...Какво повече да искаш? Е...ако Логан по чудо, нали, се появи там няма да сърдя, но сега подробности. Бтв ето...току-що му измислих роля в сериала. Ще врътнат действието напред в бъдещето...Ама много напред. И там ще бъде сина на Джанис...А сина на Джанис ще се играе от кого? Логан! Леле, как ще му отива! И ако сериозно баща му се окаже Саймън, човече, това лапе ще бъде умопомрачително яко.
И аз отново се отнесох. Но както казах, то няма много за разправяне, така че...
За протокола: тая сутрин отново станах в 9 и нещо. Тате е отново на линия.



Ден 01 — Любимата ти песен 
Ден 02 — Любимият ти филм
Ден 03— Любимата ти телевизионна програма 
Ден 04— Любимата ти книга
Ден 05— Любимият ти цитат
Ден 06— Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 07— Снимка, която те прави щастлив/а
Ден 08 — Снимка, която те ядосва/прави те тъжен/на
Ден 09 — Снимка, която си направил/а
Ден 10 — Снимка на теб направена преди 10 години
Ден 11 — Снимка на теб направена на скоро
Ден 12 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 13 — Книга от художествената литература
Ден 14 — Книга от нехудожествената литература
Ден 15 —Фенфикшън
Ден 16 — Песен, която те кара да плачеш (или почти)




Тая песен просто всеки път като я чуя и ми иде да цивря...Напомня ми ужасно много за мен и тем подобни и някак си се вживявам в текста и вече съм си я обявила за моята песен и това е. 

Ден 17 — Изкуство (картина, рисунка, скулптура...)
Ден 18 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 19 —Талант, който притежаваш
Ден 20 — Хоби, които предпочиташ
Ден 21 — Рецепта
Ден 22 — Уебсайт
Ден 23 — Видео от YouTube
Ден 24 — Каквото гъделичка фантазията ти
Ден 25 — Твоят ден с невероятни подробности
Ден 26 — Твоята седмица с невероятни подробности
Ден 27 — Този месец с невероятни подробности
Ден 28 — Тази година с невероятни подробности
Ден 29 — Надежди, мечти и планове за следващите 365 дни.
Ден 30 — Каквото гъделичка фантазията ти

 

8 коментара:

eli4ka95 каза...

Чудя ти се как имаш търпение да ги следиш тея сериали. Аз лично не мога. Нервите ми не търпят на тея драми. Ти за "твоята песен" беше писала. Но вярно...като я чух ми заприлича на тебе. Нищо повече не можа да измисли мозъка ми защото вече от Алиса се е скапал. И нещо ми се спи...

divata_airis каза...

О, гледала си Алиса...Браво на теб. И аз искам, но няма. Не ще я гледам на 3Д...Няма пари. Но в киното в Шумен най-накрая докараха Пърси Джаксън, а познай какво ще правя?

eli4ka95 каза...

Знам аз, знам. Отиваш да крещиш. Ще крещиш нали. Заради нас. Ами то верно малко кинти. Аз обаче покрай това ходене малко се сдобих с кинти. 85 лева дадоха. Малко, малко но тряя нови обувки и секи шитни там да купувам. Мислех си напоследък, че парите може да се некви там хартийки ама се убива за тях. И си мислех колко са ни нужни. Дяволски нужни са ни. И може и да не съм матеарилистка(дали се пише така?)ама им се радвам. И колко неща ми тряят. Ооох. Не ми се говори изобщо.

divata_airis каза...

О, ще ходя с един мой колега..ако няма момиче няма да крещя...Виж ако някой ми каже: не можеш да изкрещиш, ще го направя на пук...Хахахах
И ти казваш не си материалистка, е аз съм...Такъв е живота!

Eve M. каза...

Ооо нови епизоди ли има на FlashForward?! Аз много им се изкефих на първите, които излязоха, но след това имаше някаква почивка. Определено отивам да тегля! :D

divata_airis каза...

О, да...определено трябва да го гледаш. Час и половина събиране на очите в точка...Мен супер много ме накефи двойния епизод.

Eve M. каза...

Аз преди малко гледах един нулев, който е май за припомняне. Но довечера ще гледам двойния на 100%. Лошото е, че сега тръгвам за училище |( Пък и се оказа, че не съм догледала първите серии :D Ще има какво да правя тази седмица :D

divata_airis каза...

Супер и когато го направиш ще има с кого да си говоря за сериала...

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik