петък, 18 януари 2019 г.

🎬 Нова година - нови планове, ама аз съм си същата (Част 2)


Резултат с изображение за „watch movie“"
"Hi-Yo, Silver! Awayyyy!" Или с други думи, здравейте отново. Казах, че ще напиша нов пост, нали така?! Ето пиша (всъщност го копирам от друго място, защото вече казах, че го имам полу-написан, ама да, да не задълбаваме, защото знам, че така или иначе ще добавя още толкова неща, колкото вече имаше така или иначе). И понеже не съм гледала "Самотният рейнджър" нито от 1956 година, нито риймейка с Джони Деп от 2013 година, държа да подчертая че знам първата реплика от този пост от "То". Дааам. След 1000 страници и това като рефрен от почти всяка глава, нямаше как това да не е първото, което изскочи в съзнанието ми при вида на белия лист. Но не се тревожете, ще има да ви говоря за "То" в някой друг пост (надявам се), защото там нещата да обемни, сложни и на места притеснителни.
Но, да не губим време. Този път ще обсъждаме бъдещите ми планове за гледане на филми. За разлика от поста с книгите тук ще изброявам филми, които бих искала да видя, но всички ще са с дата на излизане 2019 година (защото при книгите, заглавията бяха предимно от предходни години). Това е така, защото има доста филми от изминалите години, за които така и не намирах време, но това не променя факта, че бих искала да видя. Та, няма да ви занимавам с филм от 2014-та, който едва сега съм се сетила да гледам (просто ще го опиша в някое ревю по-натам евентуално), а ще се фокусираме върху предстоящите заглавия.
Що се отнася до тях съм си харесала това предизвикателство, просто защото обичам да тласкам себе си до предела и после да се оплаквам от това ХД Като половината неща са прекалено специфични и не знам доколко ще успея да ги направя, но да, нека страдаме. 

И сега, понеже супер се вълнувам, а това не е филм, който мога да опиша по-долу и все пак не мога да не го спомена. Трети сезон на "Stranger Things"!!! Понеже носталгията ми по 90-те от миналата година ми копае дупка със собствените ми ръце ("Ready player one", мерси много). Леле, ако са го омазали и ме разочарова ще ми е толкова тъжно. Тип досега удря все на правилните места - добра доза мистерия, хумор и дори съспенс. Примерно на втори сезон имаше момент, в който се чудех кому е нужно това, но от гледна точка сюжет бе необходимо за развитието на действието и героя, който описваше, така че го оправдавам. Overall беше доста добре.
И да, чакам 3-ти сезон. Датата е 4-ти юли и доколкото се познавам, ще намеря време да го гледам едва месец/и по-късно, защото кой друг може да ъпдейтва 3 страници, 2 туитъра, да превежда неща, да ходи на танци и да пише постове в блог?! Честно, ако ми говореха за тоя човек и не бях аз всъщност, нямаше да повярвам че има такова животно. Обаче има и понякога ми иде да го ударя с нещо, но да не започваме псевдо "Боен клуб", нали?
След тази прелюдия нека се върнем предстоящите филми от 2019. Ще опитам да ги сложа по ред на излизане. Няма да пиша дати, защото някой от тях нямат, а тези които имат имаш шанс да не ги пуснат на същата дата в България (навярно по-малките филми, едва ли предполагаемите блокбъстъри влизат тук, щото там никакъв шанс да пропуснат датата XD). Ето защо ще бъдат поместени по месеци. Може да гледате трейлър (ако имат), като стъпите на името на филма. И пак напомням, че това са филмите, които аз самата бих искала да видя и това ще рече, че може вие да имате интерес към съвсем различни подобни. Пояснявам да не се чудите защо някой филм липсва. И да, не се изненадвайте, ако има бая филми по книги XD

Януари

- "Glass" - Филмът е дело е на М. Найт Шаямалан, който стои зад "Шесто чувство" и „Unbreakable" (който също трябва да гледам бтв) и най-общо е за хора, които се мислят за супер герои и не ти става съвсем ясно дали действително имат дарби или просто това, че са психично болни ги кара да си мислят така. От това, което видях героят на Брус Уилис е същия като в „Unbreakable" и си мисля, че е желателно поне отгоре-отгоре да знаете какво става дума в него.

Февруари

- The LEGO Movie 2: The Second Part - Не държа, че съм мега развълнувана да го гледам, но е някак ненатоварващо и просто защото съм гледала първа част и ... Everything's awesome...
- "Alita: Battle Angel" - Честно казано, това звучи като мега голям проект, който може да се провали. Смисъл Джеймс Камерън, Робърт Родригес... Звучи прекрасно, но не смея да се надявам на нещо голямо, защото имам някакво усещане, че ще се разочаровам. Плюс много хора, се чувстваха засегнати като видяха "аниме" очите на главната героиня, не че мен ме бъркат, ама имам ясен спомен, че Интернет беше гръмнал от това (и тогава обяснението беше, че понеже е правено по манга и затова са решили очите да са така... поне доколкото помня, беше отдавна).
Ето малко за филма, за тези които не им се гледа клипа. Базиран е по манга и разказва за момиче киборг, което се изправя пред миналото си с помощта на учен, който я изгражда на ново от купчина скрап. Както може да се очаква тя не е обикновен киборг и когато лошите тръгват по петите й нещата стават сложни. - "Happy Death Day 2U" - Признавам, това не очаквах да го сложа тук, но попаднах на трейлъра му преди седмица и бях тип "Ъм, мислех, че това е някакъв хорър за Свети Валентин, който нямам интерес да видя, а то какво се оказа?!". Признавам, че имах бегла представа, че май е продължение на нещо, но отново ми звучеше така все едно става дума за някаква тийн хорър субтанция, която не ми се гледаше. Та, да... сега май трябва да гледам едно?! Може би тогава ще знам със сигурност дали бих гледала две. Както и да е.
Историята разказва за студентка, която преживява отново и отново деня, в който някой носещ странна бебешка маска я убива, като постепенно това повлича и приятелите й. Те трябва да намерят начин да спрат този цикъл веднъж завинаги.

Заб. Тук трябва да кажа, че февруари излиза "How to Train Your Dragon: The Hidden World", но аз не съм гледала първите два (щото съм смотана и както споменах по-горе отново липсата на време)

Март а.к.а. мазало-месец

- "Chaos Walking" - Филмът с Том Холанд, за който споменах предишния път при книгите, че е правен по поредицата на Патрик Нес. Планът е: прочитам книгите и отивам да го гледам. Кога? Надявам се скоро. И тъй като филмът няма още официален трейлър, оставям снимка от снимачната му площадка. Историята се върти около млад мъж, който живее в колония на друга планета, където всички четат мислите си и досега е вярвал, че всички жени са били избити от вирус още преди години, докато не среща мистериозно момиче, което може би държи ключът към тайните на планетата, на която са в момента.

- "Captain Marvel" - За Марвел вселената ли чух? А, вие чухте/прочетохте ли как казах предишния път, че изгледах всичките 20 и няколко филма за месец и нещо, за да може да наваксам за Infinity War, така че, не мисля да го изпускам, да не говорим че във финалния отрязък на "Отмъстителите" Фюри извика именно нея на помощ. It's a must!
Тук действието ни отвежда в 1990 година и ни представя Карол Денвърс, пилот от военно-въздушните сили, която получава силите си от... Е, няма да разкриваме от какво. Но обещава да е интересно. Това е първият солов филм за супер герои на Марвел с главен женски персонаж в него.
-" Five Feet Apart "- Това е по книгата, която описах предишния път. Много ясно, че когато/ако прочета книгата, ще искам ад видя и филма. Както писах и предния път историята разказва за двама души, които страдат от доста редки и изключително заразни заболявания, които са причина винаги да стоят на пет крачки разстояние един от друг. Когато животът ти е заложен на карта си готов на всичко, за да запазиш това разстояние, но когато чувствата се намесят става сложно.
- "Us" - Хорър от режисьора на "Get Out" (който също трябва да гледам). Гледайте трейлъра. Честно, страхотен е. Не можах да си изкарам мелодията от главата два дни, след като го бях гледала (и сега го гледах пак и отново мелодията е тук, чудно). Сюжетът се върти около семейство, което отива на почивка и бива нападнато от група хора, които изглежда точно като тях самите. Не е ясно какво искат от тях, защо правят всичко това и какво ще последва.
- "Дъмбо" - Тук слагам едно голямо НО! Все още имам невъобразима привързаност към Колин Фарел, ама някак дори след трейлъра не съм напълно купена и продадена от него. Така че, ако го гледам може и да не е тази година или когато видя общата нагласа. Но го оставям тук, като интересен филм. Мисля, че няма смисъл да описвам за какво става дума вътре, нали? 

Април

- "Shazam!" -  Добре, мега грешно е, ама тоя филм изглежда супер забавен. Може да се окаже тотална боза, но пак бих я пила, защото просто... ами обичам боза, може би?! Дотук с метафорите. За какво става дума във филма? За тинейджър, който придобива супер сили и се превръща в пораснал супер герой, но си стои с акъла на тийн. В смисъл видяхте ли трейлъра?! Гледах го 3 пъти сигурно и всеки път ми и забавен.
- "Pet Sematary" - Имам резерви, честно казано. На "То" му се получи екранизацията и затова се надявам и на това да се получи. Както може да се очаква бих прочела книгата. Филмът разказва историята на мъж, който открива, че гробището за домашни любимци зад къщата му има силата да връща мъртвите отново към живот,... но с някой усложнения. 
- "Endgame" - Или "Отмъстителите 4". Сори, ама гледах всичките филми от Марвел вселената и няма да пропусна точно тоя, дето затваря кръга. И тук не знам има ли смисъл да обяснявам за какво става дума. Ако следите цялата поредица или поне сте гледали последния филм, знаете, че Танос заличи половината човечество на едно с отмъстителите от лицето на Земята. Това е продължението на това, което следва.

Май

- "Pokémon Detective Pikachu" - Това само от трейлъра ми звучи мега забавно. Разбира се, това може да е прах в очите (като половината отмъстители... ужасна съм!), но не променя факта, че бих искала да го видя. Общо взето става дума за свят, в който покемоните живеят на едно с хората и Пикачу разследва престъпление (очевидно ХД).
- "Aladdin" - Още една екранизация, към която съм скептично настроена, но ще видим. Възможно e и него да го отложа за друга година, защото не ми е сред топ нещата, но би ми било интересно да разбера повече. Искам да кажа, че аз още не съм гледала екранизацията на "Красавица и Звяра" - анимация, с която буквално съм пораснала, защото я гледах непрестанно, какво остава за тази?! Отново, мисля че знаете историята и няма да я пояснявам.
- "Godzilla: King of the Monsters" - Първо, нещо което всички знаят, но предишния "Годзила" беше потресаващо зле. Да, да тоя с Матю Бродерик. Човече, час и нещо от живота ми, които никога няма да си върна дори и да мутирам в чудовище и да намеря режисьора и да го пречукам. Защо бих гледала това ли? Мили Боби Браун от "Stranger Things" участва там. Честно, тя ме стимулира. Нямах иначе други симули за живот, но тя успя да възроди желанието ми да гледам това. Та, имам си аз невинни скрити надежди. Моля, не ми ги разбивайте. 
Не пояснявам отново за какво става дума във филма, защото все си мисля, че дори да не се вълнуваш от филми за чудовища си чувал за "Годзила" и знаеш горе-долу общата идея.

Заб. Тук излиза и "Джон Уик 3", но аз отново не съм гледала първите два, макар навсякъде да чета, че са хубави и познати да са ми казвали, че са добри и да не забравяме фактора Киану, който за толкова години не е мръднал по мистични пътища на остаряването. Кой знае, до май месец може и да съм ги гледала, но да, засега го оставям просто като споменаване. 

Юни

- "The Secret Life of Pets 2" - Бих искала да го гледам, но не съм сигурна дали точно тази година. Някак анимациите са ми на заден план. Не че са лоши или нещо подобно. Просто са ми за лежерно съботно-неделно време или когато си търся филм за гледане с майка ми.
- "Dark Phoenix"- Това ми е от топ филмите за гледане. Буквално израснах с Х-мен (Знам какво си мислете - тая преди малко не каза ли, че е израснала с "Красавицата и Звяра"? Правилно! С него, "Ариел", "Терминатор" и мутантите) или да кажа с един епизод от анимацията, който въртях нон стоп, щото тогава имаше видеа и ти сядаш и си пускаш нещо и няма нищо, че си го гледал хиляда пъти, дай пак. Знаех епизода наизуст. После дойдоха филмите и не знам защо шипвах Плевел с Върколака (не че ви вълнува, но аз съм в серия и ще си споделя), който буквално я прониза, и аз пак намирах връзката им за възвишено прекрасна. Знам, знам, лекувай се. Както и да е. Дааам. Та, не мога да пропусна тоя филм. Може да не стигна до киното, но ще го гледам. По името става ясно, че в центъра на събитията ще бъде Джин Грей (Софи Търнър) и ще разберем повече за силата й.
- "Men in Black International" - Това мирише на мазало. Поредното скептично нещо според мен, просто харесвам на предишните (два филма най-вече) и сега някак ми е странно, но ще видим. Засега не ми е топ в листа. Историята? Ами както може да се очаква извънземните на земята почват да правят мизерии, този път на територията на Европа и някой трябва да ги изчисти и ето ти "Мъже в черно". 

Заб. Почетно споменаване: "Child's Play"(няма трейлър още) - римейк на филмите за куклата-убиец Чъки; "Toy Story 4" продължение на историята на Уди и компания (ако гледам три и може би гледам отново едно и две, бих гледала и това, но за момента малко звучи като Пиксар си търсят крава за доене, при положение, че тук имаше завършек и не бе нужно да отваряме доялната отново); "Ford v. Ferrari" - базиран по действителен случай, за усилията на компанията "Форд" да направи състезателна кола, която да може да се съревновава и евентуално да победи тази на "Ферари". Това звучи доста интересно честно казано.; "Grudge" - не само е римейк на вече рейкван филм ("Гняв"), но и не знам какво още могат да измислят тук, затова го оставям само като споменаване.

Юли

- "Spider-Man: Far From Home" - Казвала ли съм, че Спайдър-мен ми е един от любимите герои (на едно с Батман по някаква причина. А те са от две различни вселени и все пак, да). Плюс новият Спайди е мега забавен с всичките му поп-кълчър референс. Ще се гледа! Действието се развива предимно в Европа, където Питър смята, че отива да си почине на екскурзия със съучениците, но нещата се оказват други. Трейлърът излезе преди няколко дни и нямам търпение вече.
- "The Lion King" - Скептична съм, отново. Може би няма да го гледам точно тази година, но го имам предвид. Отново - не виждам смисъл да пояснявам за какво става дума. Как може да не знаете за какво е "Крал Лъв"?! Вярвам във вас - значи знаете!
- "Once Upon a Time In Hollywood" -  Филм Куентин Тарантино! Няма си трейлър, затова оставям снимка от продукцията (тамън да не е всичко само линкове и думи в тоя пост). Историята разказва за актьор и каскадьор, които се опитват да се изкачат в холивудската си кариера докато междувременно действието се развива в периода на убийствата на Чарлс Менсън. Двете звучат толкова далечни едно от друго, че само си представям как ще пресече пътищата им Тарантино. Споменах ли, че Леонардо Ди Каприо и Брат Пит са в главните роли?

Заб. Почетно споменаване: Продължението на "Анабел", което не е озаглавено все още. Да, да, това с куклата. Не съм гледала нито едно, нито две, това имам бегли спомени, че е три. Засега е във нищото и може и дам да си остане. 

Август

- "The New Mutants" - Хорър филм с Х-мен. Ъм, да... Х-мен, няма как. Макар всички са да мега скептични след трейлъра, аз съм ок. Във филма се разказва историята на новото поколение мутанти като сюжета е базиран върху серията комикси на Марвел със същото име. Тези мутанти обаче са изправени пред тъмна пътека обвита в хорър мотиви, докато разкриват капацитета на способностите си, държани като затворници в тайно съоръжение.
И само да поясня, на финала на трейлъра пише по някаква причина април, но под него се вижда, че излиза август. Август е! 

Заб. Почетно споменаване: "Artemis Fowl". Не съм чела книгите, макар да съм попадала на тях и някак да ми подбудиха интереса. Сюжетът се върти около млад криминален гений, който отвлича фея, която иска да размени като откуп в за баща си, който е в плен на зло пикси (което пак е фея, ама не съм сигурна как е точния превод на български). 

Септември: 

- "It: Chapter Two" - Да! Да! Да! Сигурно дотогава ще бъда забравила всичко от книгата, ама леле, колко ще се нахъсам за това време. Дано моите спомени не са изтрити както тези на порасналата версия на "Клуба на неудачниците" от филма/книгата. Но, да, в общи линии историята продължава случилото се в първата част, само дето този път ще видим порасналите хлапета и какво се е случило с тях дотук, като вярвам че ще оставят няколко flashback-а с младите им версии, не само защото актьорите са потвърдили участието си, но и защото в книгите в един момент паралелно са преплетени двете линии на минало и настояще и се е получило добре. Нямам търпение да видя Джеймс Макавой като Бил Денброу или Бил Хейдър като Ричи. За протокола, Ричи ми е топа. Не само защото младшата му версия е актьор (Фин Уолфхард) от "Stranger Things", сериал за който сигурно вече няма човек дето да остана със съмнението, че харесвам, но и самия герой е много готин. Просто ме радва колко е непринуден и random с импровизациите с гласа си (които сега като се замисля, не видях достатъчно от тях в първия филм). Като видях, че са избрали Хейдър, който обожавах в Saturday Night Live, бях тип... да, човек който да влезе в ролята на comic relief във филма, той пасва мега добре. Но, да не се отнасям с "То" защото наистина в момента, когато всичко ми е прясно мога да говоря бая. Ако имам време и сили бих опитала да напиша друг пост за съпоставката между филма и книгата. Та, да, ако не разбрахте, чакам филма, за да се реем... "защото тук долу всички се реем. И ти ще се рееш."

Октомври 

- "Zombieland 2" - Значи, ако факта, че актьорският състав от първия филм се е събрал отново не ви грее, не знам какво би помогнало. Нямам търпение. 10 години след първия филм - имаме продължение. Никога няма да забравя как реших да гледам първия ей така, без особени очаквания и бях изненадана, че ми допадна толкова. 
- "Joker- По-горе казах, че харесвам Батман, но тук някак съм подозрително настроена. На база на обратната връзка от аудиторията мога да реша да го гледам тази година или да го отложа за друга. По самото му име става дума за историята на Жокера от Батман. В главната роля този път имаме Хоакин Финикс. И не че това не са достатъчно основания да поискаш да гледаш филма, но аз съм си все така скептична.
- The Addams Family - Още един римейк, на нещо което харесвам, само дето този път ще бъде анимирано. Защо ме измъчвате така тая година, бе хора?! Бих метнала око. Тип Фин Уолфхард участва в ролята на Пърси Адамс, трудно е да не искаш да гледаш. (Държа да отбележа, че това че искам да гледам филми само защото някой от Stranger Things участва, не е защото имам кръш по актьорите, а по-скоро носталгия. Тия деца са невероятни.) Само дето няма да гледам Фин, а анимираната му версия и евентуално ще слушам само гласа му. Не се оплаквам. Може евентуално да му хвърля око, но евентуално. Докато си избистря нагласите, оставям промо снимка към филма, защото съвсем очаквано още няма трейлър. 


- "The Goldfinch" - Значи имам достатъчно време да се измъча с книгата, преди да излезе филма през октомври. Ансел, ида! (за тези, които не са чели предишния пост с плановете за четене на книги през годината - тогава споменах, че харесвам Ансел Елгорт, защото прави много хубава музика, сериозно, не го очаквах). Историята разказва за тинейджър, който оцелява от терористичен бомбен атентат в музей за изкуства и евентуално навлиза в криминалния живот. О, лел, синопсиса на книгата е абсолютно различен. Там говорят как Тео имал особена връзка с майка си и развил страст към изкуство и сега описанието на филма ми говори за криминален живот. Объркана съм, но навярно като прочета книгата нещата ще се изяснят. 
Ето тийзър:

Ноември

- "Charlie's Angels" - буквално преди седмица и нещо разбрах, че ще има филм и Кристен Стюарт има слухове, че може да е в него. Искам ли да го видя?! Не знам честно казано. Може би ще изчакам и трейлъра да излезе, но засега ще си виси малко тук в пространството. Няма смисъл да обяснявам франчайза на "Ангелите на Чарли", надявам се?!
- Неозаглавен проект за Терминатор - отделно от Х-мен анимацията, която гледах нон стоп като бях малка, "Терминатор 2" беше другото ми грешно изкушение. Тип сядах да обядвам и си го пусках, за да го гледам за 50-ти и отгоре път. Тука наистина знаех реплики едно към едно. Обожавам Терминатор до степен да гледам дори филмите, които не са добри от него, а тези които имат злощастието да следят този блог от самото му начало, може би помнят, че гледах "Дневниците на Сара Конър" и имах кръш по Томас Декър. Ааа, това си бяха времената!
Да се върна на филма. Това, което се знае, че режисьор е този на Deadpool - Тим Милър и че Линда Хамилтън се връща в ролята на Сара Конър. 
Оставям снимка от филма, защото няма трейлър:

- Frozen 2 - Това, бих го гледала на кино с някоя приятелка, както направих с първия и се размазахме от смях и не съжалявах хич, изобщо, никак даже. Дано не са го омазали и да се е получил добре. 

Заб. Почетно споменаване: "Kingsman 3", което засега не мога да гледам защото не съм гледала първите два и макар да ми казват, че не са свързани, аз съм инат. 

Декември 

- Jumanji 2 - Гледах първия филм два пъти, дали няма да гледам този? Беше много свежо продължение. А, факта че трябва да чакам толкова дълго за него е тъжен и мрачен, като вътрешния свят в мен. И да, ако не знаете за какво става дума, той е за една игра, която те засмуква в себе си или излиза на яве в твоя свят и разрушава дома ти и това няма да спре, докато не стигнеш до края й. Смисъл... гледайте оригинала и римейка, как може да не сте?!
- Star Wars, но САМО, ако изгледам това, което съм пропуснала дотук, защото нещо от рода на 2 филма ми се губят навярно. Имам бая време да наваксам, но знам какво е да си много нахъсан в началото на годината и после нещата рЕзко да спаднат. Мисля, че някъде на трета част забих брутално, по средата, честно... Бяха ми подарили филма на диск и аз забих на 2-та часа и нещо (ако не се лъжа, може би целия филм бе три часа?!) и не го догледах даже. Oh, well!

И толкова за бъдещите планове.
Очаквайте умерено или не количество спам или пък да изчезна напълно и да забравя какво изобщо съм писала и планирала тук. 
C'est la vie!

Keep Calm and watch Movies 











Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik