петък, 13 февруари 2015 г.

През нощната смяна...



Хей, народе! Минава пет сутринта и може би си мислите, че отново не мога да заспя, но грешите - нощна смяна. Понеже времето напоследък (да не кажа периодично) ми е кът викам да се възползвам от намалението да се разпиша из блога и да да споделя едно-две неща с вас.
Признавам със скръстени зад гърба пръсти и стиснати палци, че напоследък нещата не са толкова натоварващи, колкото последния път, когато писах тук. Не знам дали защото за пореден път преодолях себе си и направих това, което сравнително разумен човек би направил или може би защото напоследък се опитвам да съм мила с всичко, което ходи, дори и това да е зомби идващо за мозъка ми, но може би има резултат? Няма как да знам на 100%. Времето ще покаже - само се надявам да не е затишие пред буря, така че да стискаме палци заедно.

Какво се случва с мен? Ами работя, както и в момента (и ако си мислите, че никой на звъни по това време на оператор - грешите), танцувам и отделно както обикновено списвам няколко блога, + преводи, + четене на книги. Кълна се, това трябва да е естественото ми състояние или нещо от сорта, защото ако не са няколко неща все едно не съм аз.
И сега всяко нещо по реда му. И понеже работата е достатъчно натоварваща по свое му и "аре да ми видите сметката", "Начукало ли ми е нещо?" и "Име на домашен любимец? Ааа, коня ми се казва Боби!" викам да прескочим това. Естествено, че ще се метна директно на танцуването, предвид че едно от малкото неща, които имат силата да освежат деня ми и да ободрят самата мен. Кавърът, който пуснах предишния път с подскачащото дупе от скрит се превърна в известен на всички. Една приятелка и го пратих да даде мнение, тъй като знам че няма да ме излъже и ще е обективна и тя вика - защо просто не го направиш видим в цял свят? И аз реших да я послушам - така че го "отключих". Наистина не очаквах такъв резултат, когато го направих, но ето че се случи: от 5 абоната, които имат от години насам, сега имам 28 (дам, за седмица), 18 лайка и идеята да продължавам с кавърите, които пускам в личния ми канал е повече от изкушаваща. Всъщност планирам много скоро да пусна ново видео. Вече знам танца, защо имам да чистя това-онова. И да, едно от мен да знаете - танц за 30 минути научен с въргаляне по пода и натъртване на колена - не е добра идея. Може да предположите, че най-добрата ми приятелка, известна още като "мускулна треска" се завърна с пълна сила - аз обаче не й се давам. Продължавам с ученето на песни. Още повече, че знам че поне 3/4-ма души ме подкрепят в това ми начинание и някак знаейки това ме кара да вярвам, че постъпвам правилно - записвайки неща за себе си само, защото правя нещо което обичам. Споменавам това във връзка с групата, в която съм. Както споделих и предния път не желая да се карам с никого или нещо от сорта, макар да смятам че има неща, които не са окей. Реших просто да приема статуквото - в смисъл че това не бива да ме спира да правя това, което обичам, нали така? Да не говорим, че подкрепата от шепа непознати на моя клип ми помогна доста. Наистина не го очаквам и съм благодарна на всеки един от тях, макар да нямам възможността да им го кажа лично.
И понеже все още сме на танцуване... най-милото нещо, което някой ми каза през тази седмица дойде от Симона Онни, която ми прати клип на позната, която танцува на известна песен и беше тип "Човек, ти ще го направиш по-добре! Какво говоря ти направо ще ги разбиеш всичките!" Ех, хубаво е да знаеш, че някой те подкрепя.
И от чудесните приятели, на които съм попаднала на кпоп манията (споко, няма да ви затормозявам излишно с нея, бързо споменаване, честно). Вече от близо месец се каня да правя поръчка в Aliexpress и все не ми остава време или пък парите отиват за лекарства, както стана последния път, ето че обаче днес се оказа деня. Тъй като имам силна привързаност към рапъра на Beast - Джунхьонг реших, че сега е момента да направя поредната голяма грешка в живота ми и да вляза в тага му в Tumblr. По-лошо от това беше единствено факта, че го направих на работа, при което следваше въргаляне по "детелинката" и възклицания от рода на "Бах колко си готин!" Та да, работата е в заплашително разрушителни размери, предвид че преди да си преинсталирам компютъра може би имах практически всяка една негова снимка. Е, търсенето може да започне отново... или поне най-близкото до предишното ми търсене, защото този път наистина дините под мишницата са много и няма време за всичко (което откровено казано хич не ми харесва). Та, поредната моя тирада не водеща до нищо пълноценно, днес си ровя из тага на човека най-спокойно и бам попадам на някакво гифче с него, а повярвайте видяла съм доста. И какво виждам аз? Чуастична тениска насреща ми. Черна, Boy London и той в нея. Не можех да не се запитам "Какво е по-секси от мъж с бяла тениска - мъж с черна тениска!" Като цяло мъж с развлечени тениски с надписи също е доста ефектно, поне върху мен.

Точно за тази тениска става дума. Кълна се няма нищо изключително в нея освен може би човека, който я носи, но нещо в мен се преобърна и като рече - искам я, та я искам. Веднага отворих сайта за поръчки и точно след 10 минути бях намерила тениската. Уви имаше само мъжка, но нали манията е силната ми черта заключих, че "Ако ще и като парцал да ми седи пак си я поръчвам и ще я нося, пък ако трябва и носенето да бъде само за спане." Та да... сега си имаме поръчка и си чакаме тениска - с малко късмет като за 8-ми март.
Другото нещо, което също се озова в кошницата ми беше спортна тениска на лисичка а.к.а ТОВА, защото ако всички не знаете, то прякора ми е "Лисичка" - Foxy - второто от които е доста двусмислено, като самата мен всъщност. Останалите ми поръчки бяха неща за други хора, но пак си беше мащабно пазаруване. Към момента не съжалявам изобщо, но хей... на края на месеца, когато заплатата ще е на привършване ще има да се питам къде е отишла.
Та това от мен към момента - смяната ми почти свърши и тайно се надявам тоя път да заспя о време, защото последните две нощни смени, които карах заспивам след 8 и се будя по обяд, а наистина ми се ще същия ден да запиша нов кавър, по който работя от 3 дни, но мисля че наистина имам да чистя сравнително доста малко. Има ли резултат ще се чуе.
Весело изкарване на днешния празник, който и да празнувате!
Дописане!

Keep calm & walk out like a boss




Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik