събота, 3 октомври 2009 г.

I don't want to change the world...



...I just want to leave it colder
Light the fuse and burn it up,
take the path that leads to nowhere
All is lost again, but I'm not giving in
~Breaking Benjamin - I Will Not Bow



В петък беше денят на усмивката. Аз че се смях, смях се...То за мен нормално. Варените глави и наръфаните краставици боб да ядат пред мен, но сега да споменавам ли колко "прекрасни" неща ми се случиха? (Ако сте забравили някой от предишните правила, разбирайте първият ми пост в този блог, може да ги откриете ТУК)





Полс Рулз 1 - Никога не трийте файл от компа ви, който по начало ви дразни , но не знаете за какво се използва...
Заб. Обикновено се оказва важен!
(А още по-обикновено...вие се оказвате прецакан!)

Та, да...взех че изтрих няколко такива файла, щото много ме нервеха...Бяха полупрозрачни и само си кибичеха на копа без даже едно "здрасти" да кажат (бахти и възпитанието!) Е, хубаво...стана така че Чарли не ми даде да изстрия всички, понеже според него някой били силно необходими за неговото функциониране. Накрая се оказа, че и тия които ми даде да изтрия са били такива. Веселба! На сутринта радост и умопомрачение. Става как ви, пуска си компа, докато си оправя леглото и след малко зацепва, че..."абе тоя компютър зарежда по-бавно дори от обикновено" Защо ли? Еми оказа се, че на погребален фон (разбирайте черен) би бяха изписали, че не знам си кой файл липсва и за да ресетна трябва да натиска Контрол+Аут+Дел...Направих го! Ресетна се! След малко пак ми се появи същото съобщение. Стана ми ясно, че ще трябва да го нося на сервиз. Аман! Обаче си реагирах толкова спокойно...Нали цялата апатия на света се е събрала в мен, та си изтеглих новия епизод на Flash Forward на Стела на компа, изгледах си го и чак тогава тръгнах да се облича и мацотя да ходя до сервиза. Естествено ми казаха, каквото и предполагах - преинсталиране. Аз споделих с момчето, при което го занесох, че искам да ми инсталира Корел Пейн Про след като го преинсталира както и че преди инсталацията искам да ми метне някой файлове в Д-то. Като Алтерна например. Така де...Това са пет започнати подглави от новата част, вие знаете ли каква мъка е да го мислиш всичко това на ново??? Аз не искам да разбирам... Та оставих го аз с обещание от момчето още днес да е готов и аз какво да правя...Няма я да се прибера до другия край на града у нас и да чакам да ми се обадят я? Ето защо реших да отида при братчедка ми, която беше на работа.

Полс Рулз 2 - Мотаенето не води до нищо добро.
Заб. Хрумват Ви налудничави идеи.
(Ако не...то Вие сте нормален...гадно нали?)

Седях аз при братчедката, седях. Тя беше на работа до 4, ама взе да ми писва. Викам си, така и така библиотеката ми е на 2 крачки да ида да си намеря малко материали за тоя доклад, че последния път като търсих бързах и кажи речи нищо не можах да вдяна от това, което ми обясняваха хората. Тогава ме вълнуваше само дали ще мога да взема някоя книга за вкъщи. Обаче сега нали имах време, та като заседнах там в търсене на материали, минаха повече от 2 часа, стана четири без нещо. Идеално, тъй като и Стела беше пред приключване на смяната си. Та стояхме още малко на работа и, защото прекрасните и колежки отново закъсняха да я сменят, ама аз поне си намерих нужните материали за доклада, сега само остава да седна и да го направя...Ама кога, само аз си знам. После се моткахме още из града, ядохме дюнери и накрая отидохме при Катя, защото още не ми бяха звъннали за Чарли. Стела беше толкова уморена, че едва не заспа на сепарето, докато аз си изпросих да ми донесат разписанието с песните, които ще пускат същата вечер на караокето, на което бяхме започнали да се двоумим дали да ходим. Е, накрая се отказахме. Както и да е. Та към шест и нещо ми се обадиха да си взема Чарлстън (да, той има много имена). Та ето как с леко разсънилата се Стела отидохме да приберем бебето. Докато вървяхме към сервиза попаднахме на някакви готини хорица, които раздава стикери с усмивка и ние много ясно си лепнахме по един.

Полс Рулз 3 - Винаги казвайте в подробности какво искате. Шанс - хората може и да ви разберат!
Заб. Като че ли някога ви слушат!
(Никога не слушат!)

След като се прибирах и веднага се залових да видя какво има и какво не на Чарли устанавих, че някой от програмите ми са стари версии и най-важното нямам Word. Сега как ще продължа започнатите глупости??? Така, който иска да чете продължения, от нещата които пиша да убие тия от сервиза и в частност онова момче, което изглежда ме е чуло да инсталира Корела, но не се е сетило да ми качи и най-традиционната и често използвана програма за Уиндолс. Накрая съвсем се ядосах когато Мозилата отказа да ми отвори моя форум. По-късно се оказа, че било от нета. Но и досега го отворя свободно избираемо. Иначе всичко друго е в изправност.

Полс Рулз 4 - Отчаяните времена предизвикват интересни неща.
Заб. Интересните неща са правопропорционални на това колко много сте отчаяни.
(...и колко много са ви се разхлопали дъските)

Еми след като опитах да отворя форума и той предизвика тотална забивация на цялата Мозила, с други думи тя не пожела да отвори никоя друга страница чак докато не ресетнах интернета. Тогава си дадох сметка, че е по-добре да не опитвам повече да влизам във форума ако искам поне в други сайтове да имам достъп. Та в такъв момента, когато всички страници бяха забили (демек преди рестарта на нета) какво се втръмясах в Муви Мейкър. Досега не я бях използвала, но така и така имах време за губене взех я че я отворих. Явно тая програма е доста лесничка след като я схванах толкова бързо. И дами и (в което силно се съмнявам) господа представям ви първото ми клипче посветено на Flash Forward. Мисля че се получи добре, но вие ще си кажете надявам се мнението.




Полс Рулз 5 - Доверявайте се само на проверени неща.
Заб. Ако не го направите е много вероятно после да съжалявате.
(Не се тревожете...накрая така и така пак ще съжалявате!)

Еми след като видях, че нямам Уорд, а естествено имах наложаща нужда от него. Реших да отида на другия ден до сервиза и да ги накарам да ми го исталнат. Така де...платих си за преинсталация и те не ми качиха основна програма от Уиндолса. Искам си я! Обаче естествено моя милост не бе проверила кога работят и тръгна с голата надежда, че хората са толкова глъми, че са решили да работят в събота. Да, ама не...Отивам аз, с лаптопа на рамо и гледам - "Събота и Неделя: Почивни дни". Купон! И хайде пак на Стела на работата. Кълна се, на хората там им писна да ме гледат, ама ей на...пак се метнах там. Изчаках я да свърши, отбихме се отново до работното място на Катя, защото тя беше решила да си ходи в Разград, дефакто "вълшебното" и куче с мега миризлива устна кухина остана за нас...Както винаги. Ние го разходихме, при което за да ни е супер готино, че то е живо и да пожелаем дори повече от преди да го пречукаме то се...нека го кажа така..."размаза едно списание по дупето си" ама толкова сериозно, че...нямам думи. И естесвено, за да не мърси вкъщи се наложи да му мием...списанието. Това не се случва за първи път...И е ужасно. Та, това дори не е нашето куче, защо трябва ние да се грижим повече за него от собственичката му??? Аз съм cat person, не съм толкова фен на кучетата. Ето защо искам да си взема котка Терминатор, която да стресира кучето. Ще е велик ден за всички!

И мисля, че приключих с "изповедите" за днес...Не! По-скоро за тази седмица. Съжалявам, че отново не бях особено активна, но поне този път мога да ви успокоя с мисълта, че в LiveJournal също отчетох завиден спад по активност. Демек, действително нямах особено много време. И сега може би ще зарадвам някого (Петя, гледам към теб), че най-накрая довърших темата, посветена на моята *скапанярска* особа, така че...Може да я откриете ТУК . И искрено се надявам да не ви падна тотално в очите. =)

С надежда поне в Понеделник
да ми инсталнат Уорд...
П.

2 коментара:

Анонимен каза...

Силно се надявам скоро компа ти да се оправи. Прекрасно знам какъв ад е да е скапан. На този етап не мога да качвам снимки, да слагам линкове и нищо от този род екстри в блога си, защото не ми зарежда изцяло страницата. И не само в този сайт - НИКЪДЕ не мога да ползвам изцяло услугите им. Нека да не пропусна да отбележа, че не съм ползвала Скайп от април месец. Нямам място за нито една програма, ама нито една и непрекъснато забива хайванчето. В краят на тази седмица Жоро трябва да дойде да го оправи. Дано тогава и твоят да е в ред, за да може най-сетне да обменим информация ( снимки де, нали искаш да ме видиш).
Относно останалите правила ... ами те са обоснавани върху (дано да не се обидиш) откаченият ти опит. Значи си важат за теб. Без да искам да прозвучи нахално, някои от тях грам не се вписват в моят начин на мислене. Ооообаче, ми беше забавно да ги прочета.
Айде със здраве, сладур! Петя

divata_airis каза...

Хех. Компа ти го оправиха още същия ден, просто в понеделник отидох да ми качат Микрософт пакета за Уорд, Ексел, Пауър Пойт и бла-бла. Чарли бароти...
Еми да...тия правила са само за мен. Не случайно присъства един от прякорите ми в тях. Бтв видя ли другата тема? Не забравяй че я правих специално за теб. =)

Бтв дано твоя комп се оправи, че наистина си чакам снимките.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik