неделя, 27 април 2008 г.

Pols Rules



Тук смятам да впиша някой основни правила, откоито се води живота ми. Ето и няколко за начало:
1. "Нали трябва да ти е гадно." - тоест, когато се случи нещо кофти и ти се чудиш и маеш, защо все на теб или въобще защо, просто като отговор кажи горната реплика - дава отговори на всичко.
1.1 Ако не ти е гадно - ще стане. (погледни №1)
2. Хората са гадни и това няма да се промени - по отделно са приемливи, дори приятни, но заедно, обединени в това да те накарат да страдаш - чистото зло, това са те.
3. Няма истински приятели - накрая всеки те прецаква. Винаги имай едно на ум.
3.1. "Пази ме от приятелите ми, от враговете ми сама мога да се пазя." - да, знам използвам банална реплика, но е так. Враговете ги знаеш, че са неприятни, но те не те познават и не могат да те улучат на слабото ти място, докато твоите аверчета могат, колкото и гадно да звучи. Точно затова имам отбрана група хора, на които доверявам себе си и се радвам, че и те ми отвръщат със същото.
4. Истината и само истината - може да е гадна, да смърди и да причинява неимоверна болка, но това е истина и е добре да я знаеш. На хората, на които държа им я казвам...внимателно, защото те рядко я приемат, на хората за които не ми пука ги оставям да живеят в заблудата че са супер яки и пекани.
5. Никой не познава никого -всеки просто си има някаква предства за човека отсреща, но не го познава, не би могъл по-смъртно. Особено в моя случай...абсурд.
5.1 Не анализирай - просто не опитвай...само аз мога да анализирам, отдава ми се, само дето рядко познавам и поне за разлика от други хора си пазя анализите за мен, не ги навирам в нечий нос. Просто е гадно да кажеш на човек "Знам те що за стока си.", когато самия човек е в етап на самоопознаване...тъпо е просто. Та за тва си и ма и дума - "Гледай си в твоята паница."
6. Спокоен живот - такова животно няма, но ето няколко начина поне привидно да е спокоен или поне да си изкараш яда на някого, без дори той да разбере:- критикуваш всичко и всички - с една уговорка : на ум. Много е забавно, ей Богу, препоръчвам го...Вървиш си по улицата и оглеждаш народа, а на ум "огън и жупел". Ще кажете че избивам комплекси, но моля ви се...на някой пука ли му въобще какво правя?- говориш си сам - много ефикасно...особено когато спориш със себе си, но много моля, сравнено със света, в който живея водя най-интелигентния разговор от хилядоления насам. Успокоява обаче...само да не влезеш в силни противоречия с другото си аз, че моите още се оправят.- изкарваш си го на някой мебел - дам, фотьола вкъщи още скърца неприятно от едно подобно рандеву. Но както казах помага.
7. POLS FOREVER - ако не си вярваш, че си готин, на какво ще вярваш тогава, че Пешо с третото зърно е супер готин ли? Нем аз съм си върха, когато ми намерите човек толкова уникален като мен, тогава може да му го отстъпя...за малко.
7.1. Полс не е луда/добре де малко - просто знае неща, които вие не знаете, скучно и е...или се е дрогирала с кафе, кола или шоколад. Пък и да съм луда, какво - от величието до лудоста е една крачка, аз вече съм луда...чакам Величиетоооо.
7.2.Не харесвам хората, особено тези, които не са на моето мнение - както казва Кас (моята чат сестричка) има две мнения - моето и грешното. Просто тея хора ме нервят и точка.

Това е засега, щото да си го кажем честно - забих, кът ми дойде музата, а тя чеда неверни на Майката Земя всеки момент ще ферментира и ще я серивирам вместо компот (това е перефразиран цитат от "Ало Ало"), та веднага ще довърша тая тирада.

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik