неделя, 27 април 2008 г.

ЧРД!!!

29.10. 2007г.




Факт - рождените дни са готино нещо, още повече когато не са твоите...За моя, преди няколко дни няма да говоря - ужас, и винаги се утешаваш с мисълта, че на хората около теб им е било по-добре, само дето ако от рано те удря критическата и те бие шизофренията в напреднал стадий просто ти иде скапеш настроението на всички наоколо...Лошо наистина, но какво да се прави, човешка черта. Обаче, не съм само аз...познавам поне 5 ма души, които прекарват винаги скапано ЧРД -то си. И това не е защото остаряваме или нещо друго...не просто, аз поне го наричам "големите очаквания", чийто основен проблем е това, че те си остават просто очаквания - никога не изпълняват замисъла си и най-често прилагателното "големи" прераства в "напразни". Естесвено наясно съм, че номера е да не чакаш нищо, ама как бе...родил си се на тая дата и си викаш - баси, цяла година всичко е прецакано, хайде поне тоя ден да е като хората. И даже си вярваш. Но накрая свършва по един и същи начин...- тъпооооо. Сега да не решите, че съм депресарка - аз съм такъв забавен човек, дай ми да се хиля...и да няма на какво ще си намеря, а чисто просто тоя ден разбива целият ми имидж. Сякаш всички са се наговорили да ти развалят купона и сякаш законите на Мърфи са заработили като бонус към ЧРД за теб с пълна сила. В един приятен момен, застанал в средата на целия тоя хаос си викаш:
- Може ли да стане по-зле ?
Че как!!! Отговорът даже да крака може да ти дойде...- някоя неприятна личност, която не искаш да видиш примерно. Та, да ЧРД е прекрасен празник...и отново само не моя собствен...Но е така покрай празниците човек има навика да се сдухва сериозно...макар че алкохола оправя всичко (кой го казва - жената, която не пие, от това ще излезе виц), ако не го разваля напълно...Мислете позитивно - по-зле няма накъде! И ето сега аз ще се отдам на малко позитивни мисли - моя ЧРД мина преди 2 дни, спокойна съм, няма да се скапвам чак до другия, макар че семейните празници са такава благодатна почва за сдухване, но това е друга тема, която след някой "приятен" празник ще засегна по-обстойно.
ЧЕСТИТ РОЖДЕН НА ВСИЧКИ БЪДЕЩИ РОЖДЕННИЦИ...НА МИНАЛИТЕ ТАКИВА - ЧЕСТИТО, ЕДИН МАЛЪК АД ПО-МАЛКО...И АКО УСПЕЕТЕ - НЕ СЕ СДУХВАЙТЕ!!!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik