събота, 18 април 2009 г.

Planet of the Addicted Girl

Окей, окей! Знам, че се поизгубих, но бяха такива шантави посттравматични периоди настанали, че време за писане и още повече желание липсваше. Но спокойно, народе от луди хора, мисля че с този пост обявявам своето завръщане в редиците на мозъчно увредения ми блог (ОМФИ! Блогът има мозък???О.о Това се казва новина!) Така, така няма как да не отговоря на въпроса, който съм убедена че едно 0 % процента от вас си задават, окей бъркам се, вероятно сте 0,1% и единият е само защото идея си няма какво прави тук, но въпреки всичко си задава разни въпроси - ей, така периодично, да не вземе мозъка му съвсем да предаде Богу дух (Спокс, аз също го правя! Няма да обявяваме мозъчна смърт, докато аз не реша!). А, въпроса е именно: Защо реших така изведнъж да се юрна да пиша? Ами какво да ви кажа гледах новия епизод на един от любимите ми сериали Doctor Who и просто нямаше как. Чаках тоя епизод 4 месеца от коледния бонус насам. Това не си беше живот. И през цялото време си виках - Баси, как ми липсва Тен! Егати как ми липсва! Да не говорим, че на няколко пъти се сетих за култовата реплика с Банагафалята (Знам! Идея си нямате за какво говоря. Повтарям се, но не мога да ви помогна!) и естествено с - Хей, получи ли съобщението? - Какво съобщение? - Млъкни!!!


Та да се върна на епизода. Казва се Planet of the Dead и чакането определено си заслушаваше. Четири месеца да чакаш Тенант не са малко. (Да бе! Аз чаках 7 години Колин Фарел да дойде в Луковит, накрая той дойде и мене ме нямаше! И после кажете, че не съм късметлийка! Yep! От най-големите!)Направо още в началото като се появиха супер яките му пътици (Бтв той носеше някакъв друг чифт в един епизодите, отне ми определен период от време да ги проуча. Но не стои все с едни и същи. И все пак само да ги видя и знам, че е той. Как ще ги сбъркам бе, ей!!! ) Та, да...Само се появяват и аз викам - ОМФИ!!! The Doctor is coming! Направо ми идеше да пищя, ама мислех че едната съквартирантка още спи и викам - още не. И сега специален капс на платненките му. Толкова са захабени и мръсни и протрити, но какво да се прави. Хайде и вие вървете да спасявате вселената не-знам-си-колко-хиляди-пъти и да видим дали чепиците ви ще си останат непокътнати:
Баси! Искам ги! Същите - мръсни, захабени и с изстрита емблема! Стига да ги е носил Доктора съм определено ЗА! Леле, ще стана като тоя учения в епизода - Малкълм. Той като се срещна с Доктора и само го прегръща и вика - Обичам ви! Обичам ви! И го каза няколко пъти, накрая понеже човека така се беше омаял от присъствието на Тен (Разбирам го напълно, аз щях да се омаям дори повече!), че се наложи шефката на ЮНИТ да му каже да се разкара. Хаха. О, да - щях да съм като него!
Да се върна на епизода...отново. Само го дават как се качва в автобуса, как си показва специалната извънземна карта, която винаги показва това, което искаш да видиш и все малки части от него дават- и аз вече съм в колапс - Аре бе, кви ги вършите! Покажете Тен!!!И накрая само го показват и той ще каже - Hello, I'm The Doctor! Happy Easter! И викам - О, ще бъде, тамън след няколко часа. Леле! Намерих и аз кога да гледам епизода! И после нашия се юрна да обяснява как никога не съумява да се появи в съответния ден, защото нали всяка година е по-различно време. Ама ей така си говори - все едно познава жената, до която седна от 10 години, а не от 10 секунди. Много ме кефи като по някое време зацепи, че някоя от неговите джаджи не работи като хората. И сега ще каже: Засичам нещо много странно? И крадлата до него ще отговори: Усещането ми е познато! и се оглежда за полицейските коли, които ги преследват.
Тук вече усети, че работата не е на добре (Слава Богу, поне джаджата му проработи!) и му стана ясно, че пак ще трябва да спасява крехките земляни от още един катаклизъм. След, което of course попаднаха на съвсем ново място, демек на нова планета (типично за него!):Сега пропускам всички останали подробности, за да посна една от любимите ми сцени от епизода, когато опита пясъка, установи че в него има още нещо друго освен само пясък (за беда се оказаха мъртъвци, но това е друга тема) и като извади тоя език и почна да го вкарва и изкарва от устата си и ти само мигаш и си викаш - О, не, това не се случва. Не е истина.
Последният път бях така когато облиза една врата. Баси езика вади, честно!
О, и как пропуснах да спомена, че едва ли не си измагьоса слънчеви очила. Щото крадлата идва при него и вика - Аз съм винаги подготвена! И той взе звуковата си отверка и направи обикновените си очила слънчеви - Аз също! Това супер много ми напомня за един цитат от предишните епизоди, вероятно дори сезони, защото вече всичко ми се слива, където го питат: Какво, за Бога, е това? и нали сочат отверката му. И той - Ами отверка. И е звукова! Ама едно такова го казва засегнато. Хаха. Просто тогава беше в не-знам-си-кое-бъдеще и един вид джаджата му беше прекалено обикновена за точно това време. Хах. Изкефи ме и как пак го питат как се казва и той: I'm the Doctor. И крадлата ще каже - Име, не ранг! Това води до отпрадки към Роуз. Първият път, когато се запозна с нея и тя го попита как се казва той каза - Доктора. И тя - Кой доктор? Той: Не кой! Просто Доктора. Тя: Доктора? Той: Да, това съм аз! и почна да и маха. Хаха. Не знам как всъщност още го помня това, при положение, че го гледах миналата година по това време. Продължавам да подозирам Алцхаймер в покушение срещу мозъка ми. Това си е терористичен акт, държа да подчертая!!! Подготвя го от години вече.
Само тук да отбележа още една яка сцена, от която точно сега ме мързи да правя капосове. Та в нея Доктора казва любимата си реплика - Алонси (което много ясно веднага ми напомня за Алонси, Алонсо! от коледния бонус с Кайли Миноуг, но и това като голяма част от написаното дотук е друга тема) и крадлата почва да му шпреха на френски и той - О, ние наистина сме много добър екип! Хах. Симпатяга!
Е, тука вече ме уби. (Тоя еп. трябва да се гледа отново) Направи така, че да може да говори от обикновен телефон със Земята и разговаря с шефката на ЮНИТ. И тя като разбра кой е и вика - За мен е чест и бла-бла и нали козирува. И той само ще каже: Да не би туко що да козирувахте. И тя - Не! Хаха. Той много мрази да му отдават така почести. Да, друго което мрази са оръжия и винаги остава шанс на враговете си да размислят върху намеренията си преди да ги унижтожи напълно. В смисъл, че им дава врата за изход, ама има ли смисъл да казвам, че злобата в тях е повече от здравия разум (който дори бих казала, че напълно отсътства) и те никога не взимат в предвид предложението му.В тази сцена пък говори с оная шматка Малкълм, за която писах по-горе. И само той нали вече се разстрепарал миличкия, изглежда Док му е едва ли не идол. И вика - Докторе. О, Боже мой! И Тен ще каже: Yes, I am! Не стана ясно баш какво - Доктора или Господ. Хаха. Забава! И Малкъмл ще каже - Чел съм всичките ви файлове! И той - Наистина ли? Кое ти хареса най-много - големия робот ли? Не, не чакай. Да се върнем на простраствения тунел!Пропускам доста, защото всеки който иска да гледа епизода може да си го изтегли като нищо, въпреки че аз доста спойлери пуснах, но както и да е. По начало не са чак толкова много хората, които гледат тоя сериал - лично аз съм зарибила поне двама, за което съм повече от горда. Сега да обясня тоя капс - Тук Док се усети как се е получил простраствения тунел и не знам защо винаги застава в една такава шантава поза, много ме кефи. Пъф, как го написах - така де, той всякак ме кефи, тъй че не е голямо откритие в крайна сметка.Та, това, чада мои (или не съвсем), е така наречената звукова отверка, която държа да кажа, че е доста практична - отключва всяка врата, измагьосва ти слънчеви очила, освобождавате от белезници, прави телефона ти да има обхват навсякъде - не зависимо в което време-простраство си. Абе с две думи - трябва да почнат да ги произвеждат.
Тука вече паднах. Понеже тоя Малкълм само му звъни да му каже какво е положението с тунела и нашия бяга от едни извънземни, вдига тела и вика - Не, сега Малкълм! и затвори. И оня само седи седи и вика - Добре. Той зает човек. А преди това за нещо друго му беше затворил и ще каже - А, затвори ми! Хаха. Въобще не го очакваше. Казвам това, защото когато се върнаха на Земята, да сме точни в Лондон и той звъни на Малкъм да затвори тунела и оня също му затвори. И Доктора ще каже на свой ред - Затвори ми! Ама едно такова изненадано го изтърси. А, акцента му е страшен. Дейвид Тенант цепи от всякъде.
Е, тука вече идея си нямам какво уби, но е факт че нещо много яко се трупяса - възможно и да е някоя от моите мозъчни клетки. Трябва му някакво злато и нали крадлата сви една чашата - антика направо. И само вика - Не, не. Нали, че не иска да му я дава. И той един такъв настоятелен. Така де, как да му откажеш в крайна сметка? Аз не бих могла! И само тя му я дава и вика - Бъди внимателен! На еди-колко-си години е. И той - Добре, ще бъда. Обещавам. Взима я внимателно от нея, обърна я с дръжката нагоре и почна да я чука с чук. И тя - I hate you! Хаха. Беше повече от внимателен - съсипа чашата!
Е, тука вече Малкълм му каза, че го обича и го сочи и той нали просто не знам как ама е създаден да се справя с всякакви ситуации - като извънземен Макгавър е - и нали веднага му отвръща със същото. Много ме кефи. Пъф - трябва да измислят друга дума за кефи, защото често я използвам в този пост. Да гласуваме - имаме ли нужда от нова дума? Ъъъм, не! Тая много си я удобряваме (аз и другите ми самоличности) и нямаме намерие да се откажем от нея, тъй като за г-н Тенант друго освен "кефи" не може да бъде измислено.
Накрая ми хареса как каза на крадлата Кристина, че номера няма да мине и тя няма да бъде с него в ТАРДИС. Само как рече - Хора пътуваха с мен и аз ги изгубих. Изгубих ги всичките. Това повече няма да се повтори. и просто тая милинка физиономия и като се сетя за всички - Роуз Тайлър, Марта Джоунс, Дона Нобъл...Не му е лесно. И той никога в крайна сметка не умира - регенерира се и хайде пак с начале и е все сам. И като стана дума за регенериране - вече нямам време да видя Мат как ще се справи като новия Доктор. Вярно Тенант ще ми липсва повече от много, но Мат е симпатяга, косата му е дълга и пълна кашата ( в добрия смисъл, не като тая на Робобуболечко) и няма как да не се гледа.
А, финала просто ме уби (Трябва да започна да броя колко пъти писах, че нещо от епизода ме е убило, защото все още дишам и някак не ми се вярва на връх Великден да съм възкръснала - това е работа на други!). Когато медиумката или там к'вато беше му каза:
- Бъдете внимателен.
- Вие също! - нали хили се по свое му, мисли че това са просто думи. - Много сте мили.
- Не, бъдете много внимателен. Защото песента ви е към своя край.
- Какво имаш предвид? - вече не му беше чак толкова забавно.
- Завраща се. Завръща се от мрака. И Докторе, тогава...ще почука 4 пъти.
И тука вече как да не си кажеш - What the F*CK?!? Т'ва просто ме претрепа (Юху, нова дума за "уби"!) Знам, че скоро ще се сменя с новия Доктор, нумеро 11, но чак така крипи поднесено. И четири пъти ще чука моля ти се! Което отново ни връща към епизода с Вашта Нерада, където определено в мрака се спотайваше доста зло, а имено Вашта Нерада - Причината, поради която хората се боят от мрака, като се изрази Док. В този епизод, нали се появи оная женка от бъдещето, която каза, че го познава от преди, че той и дал новата по-мощна отверка и тем подобни и че тогава изглеждал различно. Да не пропусна и това, че по нейно време той можел да отваря ТАРДИС само с щракване на пръстите. Докторът, нашият си Тен, накрая на съответния епизод го направи, но това не променя факта, че самия той ще се регенерира за пореден път. При това ще стане по-млад. С всеки следващ път, все повече се подмладява!
И сега трагичната новина само и единствено за мен. Другият епизод пише, че излиза чак юни или юли! Тия се гаврят?! Аз ще перна дотогава. Баси! Как така няма Тен? Това не е живот - симулация е.
Но както и да е. С толкова други сериали имам да навакствам, че направо не знам как ще стане тоя номер, но ще опитам да го измисля. А, само да споделя още нещо - гледах "Шепот от отвъдното", когато Джим умря. Така съм се смяла, че просто не беше истина. Не разбирам кво ми циврят. Аз го чакам тоя китук два сезона да ми умре, накрая пък и с цялото си нахалство не ще да си ходи от епизода и да преминава в скапаната светлина. Малко е прекалено, не мислиш ли? Аре, отнасяй пепеляка! Много нахално говедо, ей Богу! Ако не измислят нещо сценаристите - аз ще измисля!
Е, окей, това беше от мен засега. Кога ще пиша отново идея си нямам. Вероятно при следващото ми събиране на очите в точка. Дотогава, психично болни почти колкото мен любители на този блог не затаявайте дъх, а направо си измийте зъбите - така поне дъхът ви ще си струва.

Дописане
Лина

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik