неделя, 29 март 2009 г.

Честит Ви скапан Понеделник!!!


Така...в следващите редове на някой хора може да им се стори, че изживяват своеобразно дежа-вю, така че...отсега да ви кажа - няма подобно нещо! Това седмица - нови откачации.
Как ви се струва идеята да бъдете събудени от прекрасна съседка, която за пръв път виждаде в понеделник сутрин и то само и само да ви каже, че тръбите и течали! И наш`те, ама не са хвалим, нали!!!

Окей де...сега сериозно. Течали и тръбите в банята и един вид иска номера на хазайката, която ние самите не сме виждали, но подробности - та иска номера, за да и се обади и да и иска пари за ремонта. Идеше ми да я убия. Защото точно преди да отворим - тъй като ние избягваме да отворяме на когото и да било, без да знаем кой е понеже почти винаги идват за пари - та и тоя път да проверим кой е толкова рано Стела долепи едно ухо до вратата. И само се чува тая пача как говори с другата пача до нас, която се пише много праволинейна, ама котката и ще мре (Стуфи, убийството и е твоя работа!) и само тая дъртата шафрантия ще каже - Аз звънях, ама май да дойда отвечер! При тези думи ние само се споглеждаме - Майната ти майна! Ако можеш да дойдеш вечерта, защо се пръкна сутринта, ма?!?
Добре, че аз и Стела вече бяхме будни, но горката Катя, на която и се наложи да се събуди и да е мрънкава цял ден. Обаче най-фрапиращото беше, когато аз влязох до спалнята да взема лист, за да може тая скарида да напише номера на хазайката Катя каза, че тая сбръчкана усойница била оглеждала къде какво има в къщата. Ебахти и нахалството! И ще каже - Аз не стоя по принцип тук много много, но нали банята тече и да не стане по-голям проблем...О, да ще стане по-голям проблем - ще те пречукаме! Тогава вече от всякъде ще тече!!!
Както и да е...Това го преживяхме! Нормално за нас. Остатъкът от седмицата беше също очароващ. Трябваше да чакам да си поддавам документи за стипендии и тем подобни. Да не говоря как завърши седицата с лекции при...Адекватко, както го нарача Мария. Не за друго, ами той е толкова адекватен, че като се прозинах ми каза - "Не се прозявай!" Без коментар.
Снощти най-накрая се чух с моето Наси от Канада, че цяла седмица се гоним и не можем да се чуем. Най-накрая успяхме. Даже ми звъня на домашния в Шумен. Куул! Каза, че ми е намерила някой книги, които искам. Ю-ху! Едно добро нещо за тая седмица. Другото беше, когато в Петък си купих Паралели само, защото на корицата беше Колин Фарел. Как да пропусна? Той винаги си ми е бил слабост.
Ами това беше доста кратък, нелогичен и малко абурдно ентри, но все тая - нали всички досега са такива. А, на момичето, което се опита да ме убеди, че Патинсон е идеален за Едуард - ако четеш това "прекрасна" мозъчноувредена жено, виж си коментара след твоя.
Това е от мен...народе. Само за протокола - последният епиозод на Изгубени беше - УОЛ!!! Как така Саид уби Бен? Сега кво ще става идея си нямам. Ама му правя евала де, тва беше баси диването - трябваше да умре!!! (Хуманноста ми цепи мрака!) За Gossip Girl кво да кажа - безвъзвратно сдухаха тоя сериал. Само Хрониките на Сара Конър още ме кефи и ако косата на Декър порасне в скоро време не знам какво ще става. А, да в сряда мисля гледах From Within с него и там той беше - УОУ!!! Лично мнение - да си остави косата същата и ще изгори на секундата като бенгалски огън.
Вече наистина - това е от мен.

ХОХО
Лин

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik