събота, 21 февруари 2009 г.

Do you smell...

Хора, човекоподобни или там за каквито се възприемате с дълбока радост (малко остана да кажа скръб) Ви съобщавам, че книжлето ми от Amazon най-накрая дойде! След като така дълго я чаках...Беше си време да се пръкне от някъде. Бях толкова доволна, че пристигна, че просто съм безсловестна по отношение описание на чувството от този момент (който беше този вторник).
Книгата ми изглежда точно като тази на снимката, като изключим, че е зелена. Само за протокола - мирише страхотно! Е, сега какво - не знаете, че имам подобен фетиш - Пичове, в такъв случай най-искрено ви съветвам да не попадате повече на този блог. На останалите, които сте наясно за какво говоря - Евала, хора! Някой ден (в далечна галактика вероятно) ще организирам конкурс по душкане на книги и вие сте поканени още от сега...Имам предвид нови. Старите миришат ужасно! Не ми трябва даже да си доближа носа, за да го знам. Те направо вонят. Но, виж новите...Аххх.

Така! Да не се отнасям...Представете си какво е в 2 през нощта да проучваш коя книга мирише по-хубаво, душкайки всяка в близост до теб. Но, спокойно - Speak спечели! Мирише някакво много яко...Не мога да го определя. И "Американски богове" на Геймън цепи по миризма, ама тая книга, просто аромата и е като на никоя друга. Тия на Стефани Майер - sucks (понякога буквало!). Не миришат хубаво. Ама както и да е...Да не ви занамивам с манията ми да душкам книги. Най-лошото е, че го правя и в книжарниците, докато никой не гледа. Ха-ха! Те за тва са си сложили камери, заради такива като мен...Е, както и да е, досега никой не ми е потърсил сметка, а съм доста редовна на подобни места. Както и да е. Минало!
Другото ново, което се случи напоследък, е че бях определена като Блеър Уолдорф (Gossip Girl) в LJ, след като се включих в едно комюнити за сходство в характерите. Не че бях особено изненадана. Така де - веднъж ме избраха за Розали Хейл от Twilight, сега за Блеър. Все кучки. Та, да...изненада - никаква!
И като казах съвпадения...Оказа се, че в ггбит са ми намерили прилика с Дженифър Гарнър. Окей! И тук не съм особено изненадана. Сега остава само да си чакам Бен Афлек да се появи от някъде...Дай Боже да е скоро. *rofl*
Още една новина от болния ми мозък - Нася си е получила подаръка. Мартеницата ми пътува до Канада само една седмица - изумена съм! Сега каза, че щяла да ми пише обратно и ще ми прати книга. Ах, тя палавница, знае какво ще ми хареса! Мислеше да бъде Confessions Of A Shopaholic, но аз без това я имам на Чарли (идея си нямате колко книги има на него, убедена съм, че и той си няма), та сега може да ми прати една от двете книги, на които съм метнала око. Добре де...признавам си - вманиачена съм. Много ме кефят и много ги искам...ъм да - и много не мога да си ги намеря никъде! Както и да е - ако ми прати някоя от тях, направо ще колабирам. Естествено държа да и ги платя - ама тя не дава. Кой е недоволен, а? Леле, сега се замислих как ли биха мирисали тези книги...Мммм...Окей, отново към реалността!
Май това беше от мен - голямо душкане падна, голямо припознаване и така...Живеят си ненормалните хора честити, а още по-ненормалните четат истории за живота им. Хе-хе! Сега кой е като вас, а?
Очакаквам отговорите ви!
Лина

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik