понеделник, 9 февруари 2009 г.

Промоции, промоции!


Юху! Кой ще ходи отново на промоция? И нека всички да викнат с пълно гърло - "Ееее-оооо...Ееее-ааа...Ееее-оооо...Еее-ааа!"
Да бе, за мене става дума. Вече може да спрете да викате! (Наясно съм, че въобще не сте започвали!)
Който не е разбрал - миналата година, и по-точно лятото бях промолтърка на маргарин "Бесел". Естествено, че съм особено горда. Във тази връзка снимката тук е от промоцията - не питайте какъв е тоя мазен поглед, съблезъбата усмивка и другите плашещи неща - в следствие на промоцията са - честно! Аз иначе съм същинска мис СвEт...овно Бедствие!
Но да се върна на това, колко съм горда от себе си. Така де, вървете вие да комуникирайте с особено "дружелюбни" хора, на които им казваш с възможно най-милия си глас "Искате ли да опитате новия маргарин "Бесел"?", а те ти отвърщат - НЕ! и тичат да си вземат "Калиакра". Че това си е повод за гордост, но как да се стърпи човек да не им каже на тези "приятни хора" - Да застълстеете от КАЛИАКРА дано! Е, сега като се замисля, те масово тия дето го купуваха от нея бяха особено пухкави. Няма лошо естествено - лошото е, че едновременно с това бяха и супер дръпнати.

Та, сега голямата новина - още промоции! При това много скоро! Леле, ще е велико. Шумен, март месец, там съм! Вероятно и "любезните" хора също!
Идея си нямам все още какво ще предлагаме, но съм ЗА...Даже навих Б1 и Б2 (Честно, не знете кои са? Е, няма да влезете в топ феновете на този блог!), защото се оказва, че този път са нужни повече хора! Cool! Откъдето и да го погледнеш! Естествено, ако сме в CBA и е същия идиот от SOT-а с удоволствие бих му извила врата - беше невуроятно досаден.
Ха-ха. Няма да забравя, обаче първата ни промоция. Така се бях спекла. Викам си, егати, аз хубаво се съгласих да участвам, ами ако сега си глътна граматиката? Оооо, след първия човек въобще не ми пукаше, най-беше яко, когато действително убедиш човек, който по начало е дошъл в магазина без нагласата да си купува маргарин да си купи именно този, който си му предложил. Забавата беше пълна! Един даже ми каза - "Ма си голяма актриса!" (В смисъл, че много добре си играя ролята!) Друг ми вика - "Голяма си сладурана, но аз вече си имам маргарин!" Ей, тия хора са пак-добре! Надявам се видяхте описания случай по-горе, с човека "НЕ!". Има ги всякакви! Но когато си стоял 6 часа прав и знаеш, че има още два докато приключиш, вече си окапал, гладен и ти иде да забучиш тоя маргарин в д-то на всеки, който откаже да си го купи - представете си колко е забавно! Но не е като да опитаваш да убедиш глуха жена да си купи...Ха-ха! Това беше най-големия ми срам! Идва няква жена, придружавана от младо момче и аз вече така отчаяна да продам нещо, че почвам да и давам брошурки и и обяснавам предимствата на маргарина - в слеващия момент момчето вика:
- Тя няма да ви чуе!
Аз обаче борбена продължавам- решена съм, че ще продам тоя маргарин. И обяснявам ли обяснявам. И накрая момчето ме поглежда леко притеснено и вика:
- Тя е глуха!
И аз:
- О, много извинявай те!
Споменах ли, че беше голям срам? Дам, ясно защо, нали?
Но пък освен парите, които ни платиха намазахме и по още нещо. Имаше едно момиче на последната промоция - тя беше промолтър на Dove и по някакво налудничево стечение на обстоятелствата се казваше като мен - Поля. Тя ние и викаме, че ще я удерим с едно от анти-стрест сърцата (те бяха като играчка, в шепатата ти се побират), които раздавахме като подарък от промоцията, а тя да ни даде по една тениска на Dove. И така...Танто за танто! Сега си имам една грамата такива сърцица вкъщи и се чудя на кого още да дам - Желаещи? Ха-ха! Но пък и бонуса - блузка на Dove, много си я харесвам.
Абе с една дума да си промолтър е голяма работа. Нямам търпение да кажат какво ще промолтваме и кога по-точно. Супер се ентусиазирах, дано само да не се объркат нещата, защото по ЗВГ (Закона за Всеобщатата Гадост), когато се случи нещо хубаво веднага следва нещо гадно. И естествено, колкото по-хубаво е първото, толкова по-гадно е второто! Демек да очаквам постъпления от г-н Bad Luck! Не че не ми е пермалентно на гости, но това е друга тема...
Засега подскачайте с мен и правете мексиканската вълна самосиндикално, пък да става каквото ще (за което няма начин да забравя да ви уведомя повсеместно)

П.П. Мисля, да убия тия от amazon - книгата ми още я няма и ще хвърчи перушина, но няма да бъде моята! (Освен ако майка ми не разбере, че платих за книгата с нейните пари - хихи!)

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik