сряда, 4 февруари 2009 г.

"Медиаторът", "Белязана"- та и аз!

Такам, такам...се моа се завърна - за добро или лошо.
Първо: щастлива съм да кажа, че изпитите ми приключиха и на този, на който не очаквах да имам 6, имам 6...Даже са ми харесали есето! Изумена съм! Не за друго ами човекът, който проявява тези неща е доста...как да го кажа...особен - чел е доста книги, разбира уж от писане, но и има доста високи очаквания, които не вярвах че ще покрия. И все пак се случи! Получавам невидимо потупване по рамото от мистериозен почитател!

Made by: ?

Второ: Прочетох си "Посредникът/Медиаторът" първа книга - Сенческа земя/Земя на сенки/Обичам те до смърт. Сега да обясня защо има толкова наклонени линии: Ами във зависимост от предпочитанията може да се преведе по следния начин. Аз съм фен на превода - Посредникът! А колкото до часта с "Обичам те до смърт!" трябва да кажа, че това е заглавието, под което е излязла книгата във UK. За това и книгата има две корици. Сега няма да ги посвам и нарочно (това горе е работа на фенове относно произведението) не пиша имената на английски, не че е трудно човек да си ги преведе. Просто, незнайно защо хората са луди фенове да свиват книгите, които чета...или музиката, която слушам...или това, което гледам. Притеснително е! И някак се чувстваш като ограбен, когато ти стане ясно, че още някой чете същото като теб, слуша същото като теб и гледа същото като теб и това не защото е съвпадение, а защото го е видял от...ТЕБ!

Made by CasS

Трето: Особено горда съм да кажа, че Hot Boys Forums е ПЪРВИЯТ форум в България, който се зае с превода на поредицата книги на P. C. & Kristin Cast - House of Night. Всички са много ентусиазирани и работят усърдно. Първата глава е вече готова и както се вижда дори си направихме корица на български, за да се знае, че работа си е сериозна! Всеки желаещ да прочете превода може да се регистрира във форума! =)
И сега другата голяма новина - продължавам да пиша! След като имаше крах в това начинание, питайки се има ли смисъл или не се убедих, че изглежда има. Какво да кажа - докато се намират, хора които на висок глас да обсъждат нещо написано от мен в градския транспорт и останалите да ги гледат на кръв - ще пиша!
Това е от мен за този път, повече - следващия!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik