петък, 12 декември 2008 г.

(Не чак толкова) Кратък обзор!


Знам, знам, народе не съм писала отдавна...Ама какво да ви кажа, а да сещам се...предвид това, че аз винаги има какво да кажа:
1. Нямах нет
2. Нямах време
3. Не знаех откъде да почна

Но сега щете не щете ще се запознаете с изпуснатото...
Така, така какво се случи докато липсвах? Мина студентския празник, отпразнувах го...С моите съквартирантки съвсем откачихме и прекарваме до такава степен заедно, че вече знаем какво си мисли другата преди да го е казала...
Но хайде да се върна на осми декември...
От Дарик радио-Шумен ме поканиха да водя празничканата им сутрешна програма от 8 до 10 заедно с един кадет от военното в Шумен...Нали се сещате студенти сме и един вид сме правилния избор за празничната програма...В началото си мислех, че даже няма да мога да се спогодя с момчето, щото съм проклето по рождение и викам : "Край сега ще трябва да търпя тоя!" Да, ама момчето се оказа супер готин човек...И само като го видях как се спека милия...Аз нали съм водила радио програма и съм претръпнала що годе, ама той за пръв път. Сетих се на мен какво ми беше едно време...Забава от всякъде!
Та, като се почна от Неделя, че трябваше да отида да си взема сценария и сутринта станах в 6:15, защото се прибирах от село. За щастие обаче си инсталнах интеренет и тук, че иначе то не беше живот направо...не че сега е де!
Понеделник - осми: ставай пак рано...заради програмата...Та пак не спах...И за малко да закъснея, таксиджията ми говореше некви неща дето ако не почти, то съвсем ги пропусках през ушите си - не ми е ясно как въобще им се говори. Може би ако не говореха толкова щяхме да пристигаме по-бързо...Подробности.
Та почна тя програмата...Открих ме я...И беше супер яко. Много ясно че преди да почне въпреки, че имах опит пак се бях разтреперала...нормално за мен. Ама във втория част, след 9, хич не ми беше...Обаче стана един гаф...Защото стана така, че там техниката им е много шемава...нямат даже червена лампа да ти светне, за да ти каже, че почваш да говориш, а обикновено се усещаш сам, когато фона ти намалее...Но свикнах. Кефеше ме да правя нещо различно от познатото до сега. И като казах (разбирайте написах) това обаждането на синоптичката ме съсипа. Там не са като в радио Шумен, когато ти взъни някой звуко режисьора да ти даде знак, че имаш слушател на телефонната линия или примерно репортер от мястото на събитието. Тук ти звъниш, в случая на синоптичката...Купонът беше, когато се оказа, че са ми дали грешен номер. Аз звъня и викам:
- Ало, от Дарик Радио сме!
- Да, да. - чува се пресипнал глас от другата странна.
- След малко ще ви включим. - мълчание.
Аз си викам, тя сигурно разбра и чакам да почваме. И какво стана??? Включваме се и аз викам - "Сега Лили ще ни каже каква е прогнозата за времето. Ало, Лили, чуваме ли се?" Пълно мълчание. В такива случаи има само едно решение - импровизирай! И аз веднага: "Е, изглежда имаме малък проблем..." Изключиха ни...Вече набрахме правилния номер...И чак тогава се свързахме. Аз нямах никаква вина, че са ми дали грешен номер...какво да се прави.
Та така...Мина тази програма.... Бтв това е официална снимка от студиото, заедно с информацията: Снимка.
Вечерта отидохме на хижа в едно село, чието име първо не знаех, второ не си поставих за цел да науча и трето - не искам да знам. Бях с курса на братчедката и беше голяма забава...хаха...Нормално за хижите - много хора спят на едно място...Така беше и в нашата стая...Бе имаше смях, танци и квото се сетите...даже пияни...Аз разбира се не бях от тях, защото нали се сещате, че постя за вече 4 година и никъв алколол, месо и тем подобни.
Бе беше си супер. Надявам се следващата година след като ми е последна да се съберем най-накрая целия курс, щото сме толкова неориентирани, че чак не е истина.
Ол, пропуснах да кажа...Още една забава - във вторник пак не успях да спя, защото имахме гости. Един приятел, който не бях виждала отдавна се вестна...евала...
Но какво случи вчера е интересно, свързано е с програмата на Дарик. Нали към този пост, към който дадох линк се пускат коменти...Е, забавата, че некъв китук, както се е написал ДРАГО беше пуснал коментар, който гласеше, че съм тъпа, смотана пача, феминиска и мъже мразка. Долу феминиските и мъжемразките! Така ме ядоса, че им идеше да го намеря и да го изкормя кост по кост...Къв е тоя бе? Не само не го познавам, а и с нищо не съм дала повод да си помисли подобно нещо - следвах си съвестно сценария, но виж това че той е смотан дебил е друго нещо. Реших да не се излагам като него и викам - А, няма да пускам коментар да се защитавам от тоя, да мре в агония. Обаче го показах, на моя биг нига бро и той се изнерви и му писа достоен комент. Благодаря ти, Радо!
Оня явно обаче е осъзнал колко е прост, защото побърза да изтрие комента си, още същия ден, няколко часа по-късно...Е, тва е да си тъп и да няма кой да ти каже!
Но да сменя темата...
Сега съм в пълен творчески прогрес, ще почвам 17 глава от ДС (запознатите зная), ще дописвам вероятно Алтерна и сто процента ще преправям ТВУ.
Малко съм разочарована, че моята приятелка от Канада Нас, няма да се прибере за празниците в България, но какво да се прави. Ще си скучая вкъщи. При положение, че и Смити заминава за Гръция...Смятам да си тегля пилата (за да ми е по-гадно).
Ол, не съм се "похвалила" как си затиснах палеца в едно такси и той първо посиня, после почерня от съсирената кръв, а сега се готви да пада, щото се рони. Стискайте палци да не падне...и се радвайте, че не ви посвам снимка с него - отиде ви закуската, обяда и вечерята, вярвайте ми.
Друго, което остана да кажа е, че снимката по-горе е част от промо снимките на новия филм на Том Стъридж, за който вече нямам търпение. Миличкия толкова ми липсваше. И отново - Роб, ако продължавах да разваляш момчето, да ходи небръснат, чорлав и разгащен като теб ще ти измия косата. Това си е заплаха, предвид това, че ти не си го правил от...хъм, на колко години си сега! Схванахте!
А, как да пропусна филмът Twilight - още не съм го гледала, чакам хубаво качество. Но не очаквам да е нещо особено. Нас е ходила на кино в Канада и каза, че няма и средата на филма си е тръгнала, понеже Роб и Кристин са били толкова бездарни, че чак и се е гадело да ги гледа. Виж нейния Кам е бил номер едно! Не се и съмнявам. Но ще видя, като се мерне с добро качество.
Сега ми се ще да си изтегля филмът с очастието на Иън, но чакам Белс да се появи с линк с добър сийд към него...Бтв тя дори каза, че ще ми даде коледен подарък под формата на фикшън. Юпи! Щяло да бъде с мишки...Знае че след като прочетох Drinking Midnight Wine и ставаше дума за Суити, Тайти и другите сладури супер се забавлява...Ама, то си беше забавно...в крайна сметка.
Ол, изтеглих си новия албум на Бритни...Да си призная има 4 песни, които особено много тача...дори сега не мога да спра да слушам едната...Подробности.
Какво друго, какво? Ем, май е това!
Не, момент...как можах да пропусна...Едно момиче ми каза "Лина", баси как се изкефих. И понеже казах на Нас сега и тя ми вика така - Лин, Лина...както дойде..Хих. Не е мойто име, за тва ме кефи, вероятно!
Този път наистина - това е!
Очаквайте скоро ново включване...примерно с това, колко шемави са моите Б1 и Б2! Хихихи!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik