събота, 2 август 2008 г.

Еclipce/"Затъмнение"

Еми време си беше да изразя становище по въпроса с тази книга...всъщнос с всички книги от тази поредица.
Става дума за поредицата романи на Стефани Майър (които скоро и на бг ще се появят - да живее Егмонт, макар че аз и в ориганал и на бг ще ги взема) обединени под общото име Twilight sagа. Това са три книжлета - Twilight, New moon, Eclipce, а сега и Breaking Dawn (официална премиера - 2 август). На кратко сторито: Смотаната Бела Суон се мести в малко градче Форкс, Вашингтон, където се запознава с мистериозната фамилия Кълън...Които всички до един се оказват вампири. Тя е лудо влюбена в страхотния Едуард, но любовта им е невъзможна, а и когато по петите те гони разбеснял се вампир поддържането и е леко казано трудно. (Джейм, защо не я пречука?). В момента правят филм по първата - "Полумрак", който така според прогнозите ще излезе на 12.12 тази година.

Значи първата книга аз си я прочетох съвсем съвестно за седмица още зимата на миналата година...Там имаше леки катаклизми, защото се раздрънках пред един човек, а този човек бе така добър да я прочете преди мен...както и да разпространи като малария туайлайт вълната, пълна туайлайтизация! (Нека се правим, че не съм виновна аз.) Ама да, прочетох я...След това втората - Новолуние, прочетох май февруари, март месец...Но вижте сега какво се случи с прекрасната Еклипс...Тя ми лазеше по нервите - едно на ръка заради главната героиня, която от първата книга иска да задълбочи шизофренията ми до психопатцина и да скоча да и извия врата. Друго че просто започнех ли да чета за прекрасния главен герой - Едуард Кълън...Невероятният, божественият...красивият като модел Едуард Кълън и като знам кой ще го играе във филма ми иде да си изгриза вените...Робърт Патинсон...Патенсон или нещо там с П...все тая (Да бе, кажете ми името като "нещо там с П" и ще ви убия - вижте в какво ме превърна Бела, гл. героиня нали)...
Сега ще се наложи да ви уплаша, извинявам се, но трябва да го видите, колко е идеален за ролята...Убавец нали? Да вземеш да го биеш, биеш с дръжката на брадвата докато заприлича на човек. Така виждате прекрасната му коса...Мислите, че е зле? Напротив! Това е единственото хубаво нещо в него! (Предполагам фризьорът му отдавна се е самоубил при вида му.) Та този гръмнал бойлер в трастика ще играе идеалният Едуард Кълън, същият който хиляди момичета по цял свят докато четат и си го представят откачат, ако не и повече. Ем, съгласна съм с тях...И аз като го видя тоя откачам! Защо ли? Идея си нямам...такъв приятен човечец изглежда. Към това сложете факта, че той по смъртно не може да възпроизведе идеалния кадифен глас на Едуард, не за друго ами защото не мисля, че някой въобще може, ама той ептен...Ма моля ви се...та той слива думите, фъфле...на моменти от тъпия му смях, сподавен в собствената му слюнка въобще не разбираш какво казва...Ама да, той е Едуард - Deal with it!!! (cause I can't). Ама така де нищо му няма на момчето...нито в мозъка, нито където и да било. И само да кажа...След бурната фенска вълна РПатц (Робърт Патинсон) омраза плъзна култовото - "Всеки път, когато някой фен каже, че Роб не става за ролята, едно котенце умира!"Че как не...Нали го е видяло...То иаз да бях коте щях да опъна петалата като го зърна... Окей, стига злоба (до след малко)!
Истината е, че аз не мразя актьора, не...Даже заради него гледах 4 пъти ХП4 (всичко по четири), дори играе главна роля в един мой разказ...Човече, моя герой само го издига в очите ми...но това е друга тема. Аз наистина не го мразя, просто той не е моя Едуард и няма да бъде... И въпреки мозъка ми да си го повтаряше, потретваше, почетвъртваше многократно...номера не мина! Докато четях Екпилс всеки път щом стигнех до поява на Едуард си представях него...О, ужас! Та, това е втората основна причина да се забавя с прочитането на третата книга...Но ето...Воала! Прочетох я! Искам тиквен медал с лика на Джаспър! (Ооо, Джааазззз <333>

Е, сега чакам пълното излизане на Брекинг Даун (тъй като има излязло то 14 глава) и с Кас ще четам заедно...ще коментираме, ще мразим Бела и ще формираме поход към нейното унищожение...Ще бъде такъв купон....А да...Искрено се надявам да има много Джаз в книжката...защото той е уникално същество...така де вампир. Какво може да искаш от него - висок е, има буйна коса (Ще има чорлееенеее), манипулира емоциийте ви - това е дарбата му, може колкото и да ви е гадно, да ви накара да се чувствате добре (Това ми напомня за един аватар, казващ в превод - "Отбор Джаспър. Той продуцира оргазъм само като те докосне!" Yeah, Babe!!!)...А да преживял е много...Истински войн е...Много ясно искаше да убие Бела, което само ме зарибява повече по него (Той не беше виновен, че Бела е кекава и се поряза на станьол от подарък!). Той във филма ще се играе от Джаксън Ратборн или нещо такова...фамилията ме затруднява...но Джаксън никак...Много арно момче, само за чорлене!
Anyway! Отново се отплеснах. Та това беше великото описване на емоциийте, които предизвика Туайлайт Сага в мен...Очаквайте веселата серия с елементарното нещо Бела...И да...при добро желание може да ги прочетете, заслужава си.

14 коментара:

Анонимен каза...

ще ми дадеш ли сайта откъдето про4ете или си изтегли Eclipse по възможност на български език pl ще ти бъда много благодарна защото всички ми я хвалят мерси от сега :) :) :) :)

divata_airis каза...

Ами аз ги четох на английски. Но иначе знам, че ги има на бг в два форума...Ще ти дам и двата.

http://twilight-bulgaria.darkbb.com/forum.htm
http://twilight.foromotion.net/forum.htm

Дано да помогнах! Бтв как намери блога ми? Просто ми е любопитно!

LX777 каза...

Уууу нямаш си и на идея колко съм съгласна с тебе.То да беше само Робърт Патинсон/може и аз да бъркам името,но чесно казано и не ми пука xD/ та и таз дето ще играе Бела ми е толкова далеч от представите...И Дежикъб,горкия Джеикъб...
Сякаш единствената актриса която се доближава до героя си е тая дето играе Алис О.о

Анонимен каза...

малеее,нямаш си на представа как се смях,докато четох какво е написано тук! :D за всички хора,които си мислят че тоя Патинсън или блабла е перфектен: прочетете първо книгата и чак после гледайте филма,за да се убедите!! ;)

divata_airis каза...

Ами така си е! Наистина някой хора трябва да си седнат на д-то и да прочетат първо книжлето преди да почнат да точат лиги по г-н Буйна Грива!!!

Ina каза...

Ти скоро май не си се поглеждала в огледалото за да видш какво чудовище те гледа от там?! Малка тъпа комплексарка, ти явно друго освен да плюеш не можеш! Робърт Патинсон е перфектен за ролята на Едуард

divata_airis каза...

О, душа, всяка сутрин се гледам. Много си се харесвам и нямам никакви проблеми. Ти явно си тая дето е с проблемите след като си тръгнала да защитаваш сдъвкана храна като Роб. Какво си мислиш, че ще стане като го защитиш? Ще разбере от някъде и ще се юрне при тебе ли? И кво? Да види, че и ти като него си проста селска пръчка. Много сори, ама само подобни хора биха се наели да пишат подобни отличаващи се със своята елементарност коментари.
И да - Робърт Патинсон е идеален за ролята на Едуард, ти си нобелов лауреат, а аз се радвам, че имах честа да прочета "прекрасния" ти коментар.

Анонимен каза...

Актьорът е перфектен за роята си според мен.Всеки си има вкус и не смятам че трябва да се стига чак до такива крайни изказвания.Както знаеш,някой би се влюбил в теб друг би казал,че приличаш на ритана зелка.Не бива да бъдеш толкова отрицателно настроена.Та Робърт Патинсон е перфектен както каза Ина за ролята.Поне не я някое лигаво лекенце.Както са повечето днескашни мъже.Ако искаш наистина да изглеждаш и да бъдеш интересна просто не говори така не ти отива на това че си момиче.Късмет следващия път с темата .

divata_airis каза...

Оф,Боже Господи! Ако аз не съм интересна - я, ми кажи защо прочете целия пост, защо писа коментар? Вероятно, за да ми кажеш, че не съм интерсна е доста хора смятат, че е точно обратното. Както ти каза - това си е моето мнение. Не очаквам някой да го приеме. Както и това е моя блог, не очаквам някой да ми казва какво да правя по него, а да го послушам е повече от абсурдно.
Хъм! Не ми отивало да говоря/пиша така, щото съм момиче? Еми все пак уж вече имаме равни права с мъжете, а и просто като видя Роб няма начин да си държа езика зад зъбите. Не бил лигльо? Да, права си - тъп, смачкан, миризлив смотаняк е! И сега как да не предпочетеш лигльото пред него, просто не ми е ясно. Така де, аз всеки бих предпочела пред него, дори миризлив плъх, даже скункс. Но това ОТНОВО го казвам, си е МОЕТО МНЕНИЕ. Интерсно или не - не ми пука. Дали приляга на момиче или не - не ми пука. За Роб -категорично не ми пука!
Късмет с коментара следващия път!

Анонимен каза...

Случайно попаднах на този блог и бих искам да запитам хората,който харесват Робърт, защо наричат момичето,чийто блог е това,с разни селски епитети,просто защото тя не е на тяхното мнение?Като не им харесва има безброй лигави блогчета за фенове на Роб.А по отношение на всички тези,които си мислят,че Робърт Патинсон е идеален за ролята на Едуард и са на мнение,че той изобщо не е лигаво лекенце,явно имат някаква изкривена представа за света и за мъжете изобщо....Аз лично не харесвам този актьор и той не е подходящ за тази роля,дори и не се доближава до подходящ,просто не ми се занимава да го плюя...

Анонимен каза...

всеки си има вкус бе хора...лично мое мнение е,че Робърт изигра ролята много добре,както и останалите актьори...а книгите можете да си изтеглите на български от тук
http://bgtwilight.com/?cat=1

lubovnicaa каза...

Eми тоя Робърт всички го харесват от филма,защото е перфектно нагримиран все пак технологиите са си технологии така направен той е напълно подходящ за ролята :)..Това е лично твое мнение по адрес на книгите и актьорите,но това не те бърка ,защото не ти си тази която избира ролите и кои актьори да ги играят, ти си просто една смешничка която си дава простащкото мнение в някакъв шибан сайт, на който за първи път попадам , ама айде постарах се да ти изчета цялото романче което ще прочетът около 15 човека, нали няма кво да правя.Ииии като си напишеш всичките селянски думички си мислиш че ще промениш ли нещо или какво.. лично на мен хич не си ми интересна напротив смешна си ми,оправи ми настроението все пак отдавна не бях чувала селянка да се опитва да звучи като умен човек ..:D Независимо кво си дрънкаш тука тоя Здрач е харесван от много много хора и то много много по умни от теб като не ти харесва не чети и толкова пффффф ..

BleedingDust каза...

Я виж ти... Селянинът вика "Гледайте! Селянин!". Не, почакай малко, това беше някака приказка с крадец, както и да е... явно разликата не е голяма. Тъй като за първи път попадаш в този сайт - Blogger имам предвид, значи нямаш ни най-малка идея за същината на блоговете. Така, ще се опитам на кратко да ти обясня - лично пространство, където хората изразяват ЛИЧНОТО си мнение. И тъй както вече забелязвам си установила, че това е личното мнение на авторката - темата е приключена.
Между другото, благодаря че ми оправи настроение с изключително смехотворния си коментар. Когато хора се изказват толкова неподготвено и толкова просташки ме карат искрено да се усмихвам и да се чудя къде ли са прекарали първите седем години от живота си.

newimage каза...

Според мен момичето автор на блога е интелигентно и със стил, но му липсва житейски опит и познания като цяло, за да осмисли онова, което усеща и което всъщност го привлича в тази сага. А това е така, защото както фабулата така и образите в нея са чиста символика. И понятието символизъм далеч не е въздухарско. ще загатна само, че семейството на Едуард изобщо не е семейство, това е фрагментацията на личността му. Майка му и баща му - съответно любов и съвест, Джаспър и Алис-сексуалност и интуиция, Розали и Емет - егоцентризъм и амбиция, а самия Едуард - това е свободната му воля - т.е.самата му личност. Играта на бейзбол е вътрешната му борба за равновесие, двта града са съответно - материалния и духовния свят...Мобе да се каже още много...ако желаете да чуете още, пишете ми...е скъпо момиче, ако погледнем нещата от този ъгъл...какво ще кажеш за всичко това...благодаря за музиката...харесва ми

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik