петък, 25 юли 2008 г.

Two hours after midnight - part 2


Май ще си отварям етикет с това име или поне името After midnight - боя се, че точно тогава ме удря моята така специфична болест тип "спи ми се, ма не мога да зяспя" и вече втора вечер имах преживявания от 2 часа нататък. Какво беше този път ли? Ами...мисля да обвиня Теодор - той е виновен и точка. Както си чатехме за простотии и много ясно вечер е така скучно, че издивяваш съвсем и той ми прати линк към един сайт с флаш игрички...ЗАЩО, защо го направи??? - А, да защото поисках! Както и да е. Сега като се замисля може и аз да съм виновна...Ама отново - както и да е. Та, откъде намерих тая игра не зная (зная много ясно, просто няма смисъл да ви обяснявам, сякаш ви интерусва)...Но да се върна на играта...Ставаше дума...хъм, все още става де, ама нали я превъртях така че...ставаше дума за разследване на убийство...Героят с който играх беше детектив...е детектив, схващате ... та, трябваше завалията да разследва едно убийство. И аз нали съм фен на логиката много ясно, че не се сдържах и като се вкопчих в тая игра - минава три часа, всички в скайп се изпогътаха да спят (майка им и късметлии!!!) аз не...Очите ми на палачинки станаха, ама аз НЕ...ще намеря тъпия убиец и тва е. Та така...до четири без нещо аз намирам убиец...Намерих го де...поне това направих. Но не ми беше достатъчно, лягам да спя и какво...не мога да зяспя. Много ясно. Както си казах и онази вечер в квартирата ми, когато бях изтощена, всички в къщата спяха (хазайката и олигофреничната и внучка, която винаги помахва щом ви види, дори вие да сте на 10 сантима от нея), а аз все още не можех...ТА тогава си кажах "Признай си го, моме, имаш инсомния!!!" Истината е, че нямам, защото инсомния е, когато човек не може да спи въобще, а аз мога да спя...не мога да заспивам. Правите ли разликата? Че на мен още ми е трудно да я направя. Както и да е. Ако и тази вечер пак ми се случи нещо подобно ще се "гръмна с ножа", както казваше братчедка ми. Но е факт, че трудно заспивам и това ме побърква...блажени са хората с малко мозъчен капацитет или голяма незаинтересованост, защото не пълнят главата си с глупости подобно на мен самата и накрая да се окаже, че вечер няма заспиване.

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik