неделя, 3 август 2008 г.

Torchwood - извънземни, смях и странни сънища

Сякаш това ентри би учудило някого...Ами аз съвсем съвестно след 2-3 седмици ходене по мъките си изгледах сериала (ходене по мъките щото не ми се разправяше да седна и цял ден да гледам всички епизоди (13 по сезон) на един сериал) Та на ден гледах по два - един сутрин и един вечер. Геройство направо...Изгледах го...

Като начало защо въобще се навих да го гледам - ами той е спин-оф на сериала "Доктор Кой", а той е една мания, която не вярвам скоро да стихне и в него играе герой, който често се весва по епизодите на Доктора - Джак Хартнес. Вероятно знаете кой е ако сте чели някой от по-ранните публикации в този блог, ако ли не...прочетете ги! Иначе самата идея на сериала не е лоша - екип от специалисти преследващи извънземни...като изключим факта, че аз единствените извънземни, които признавам са - Алф, Ити и Доктора!...А да и вогоните и Форд Префект и Джак естествено...иии...много нещо станаха. В крайна сметка звучи леко отвеяно и като фантасмагория - един вид : кви са тия китуци дето преследват извънземни? Ама на мен ми хареса...Единственото нещо, което не ми хареса е това с Джак и мъжете...Защо направиха героят му бисексуален не ми стана ясно...И точно със сладкия Янто Джоунс. *негодува* И при това през цялото време беше ясно, че си пада по Гуен, как я гледа, как я оставя на моменти да си прави каквото си е наумила, как му се ще да я целуне, ама нямаааа.
И все пак първи сезон беше много по-добър от втори. Макар, че и втори си имаше добрите страни. Така де аз само от първи си харесах няколко епизода...Но култувия беше с феичките - същите, за които сме слушали в приказките, само дето тия убиват и са зли. И представете си колко е забавно, когато ти си колекционер на фигурки на феички - замечтани, с крила, блеснящо и всико останало. След тоя епизод почнах да си ги представям като зли...Че аз направо олтар съм им издигнала - не са малка колекция. Но това не е всичко епизодът до такава степен ме е жегнал, че даже сънувах сън, в който аз се будя в някаква супер мизерна стая в подземие, с едни такива омазани с всякакви гадости стени, в които много вероятно еволюцията на едноклетъчниете е започнала с пълна сила. Мисълта ми беше, че стаята е дупка. Та събуждам се аз (да се събудиш в съня си, много обичам така) и се оглеждам аз вече, очите ми привикват с мрака. В следващия момент виждам фигурите на двама души... "Не съм сама! Супер!" Отивам аз при тях...докоснах единият той се килна напред и от устата му излязоха венчелистчета от роза - точно като в епизода, така ги убиваха феичките като им пълнеха устата с венчелистчета и те се задушаваха...Гадното беше, че познавах тези хора - бяха две момчета, с които преди време бяхме ходили на палатки. Те умряха от смях като им казах за съня...Ама аз мигах, докато асимилирам какво става. И върха беше кога точно се събудих...Като осъзнах, че и двамата са мъртви, само изправих се аз, понеше досега бях стояла клекнала до телата им...изпарвих се и следващата ми мисъл беше - "Аз съм следващата!" И естествено по закона за всеобщата гадост се събудих! Никога вече няма да гледам на феите по същия начин...но и няма да спра да си пълна колекцията!
Да се върна обаче на сериала...Имаше два много силни епизода, които ме разплакала...Единият беше епизода с - "Те продължат да убиват Сузи." Смешно име...ама просто песента, която бяха избрали накрая на епизода беше брутална и както бяха оставили всичко без звук само песента...върховно. И докато втори сезон на места ми куцаше логика и всичко и само исках да свърши епизода, докато междувременно се лакирах (бтв много добър лак стана)...но вижте финалния епизод...беше уникално тъжен. Знаех че двама от главните герои ще умрат, но даже не съм очаквала по този начин...И никога няма да забравя, как Оуен крещеше по телефона на Тошико, докато тя беше просреляна и кръвта и изтичаше, ама не му каза до последно, че умира...и той затворен в една ядрена централа няма изход и неговата съдба е същата:
- Сега какво, мъртвецът да умре отново...така ли? Не може да ми го причините. Тош, намери начин да ме измъкнеш. ЧУВАШ ЛИ!!!
- Моля те, Оуен не крещи! - едва примоли тя.
- Дай ми поне една основателна причина да го направя! - отново крещеше той.
- Защото ми късаш сърцето!
- когато го каза направо...аз паднах. Едно на ръка, че вече сигурно два литра кръв беше изгубила (а в тялото на човек, както знаем има 5) и жената вече ще мре...ама едва говори и намери сили да му го каже.
И двамата умряха...беше гадно...А, ето сега се сетих и любимият ми епизод от втори сезон - този със Смъртта. Беше жесток и направо Оуен там цепеше мрака. Вика :"Аз краля на Уивълите!"
Или втори епизод на втори сезон - пак така ще се мре ключовия момент
Тош: Нищо не мога да направя. (превод: ще се мре)
Оуен: Сега всички трябва да правим секс.
Янто: А, аз си мислех, че края на света не може да бъде по-лош!

Или от епизода с замразеното момче Томи...Който беше хубав Томи, много хубав.(Заключене: Всички Томовци са хубави - Томас Декър, Том Стъридж...други там) И нали го размразяват и Гуен ще каже - "Джак я кажи, няма ли още някое хубаво момче във фризера?" И още един култов, казан от Янто <3>Mobiles, landlines, tin cans with bits of string, everything! Absolutely everything! No phones! Phones all broken. (Mimics telephone) Hello, anyone there? (Normal) No, 'cause the phones aren't working!
Ами то е ясно, че ще се чака трети сезон...След като можах да гледам донякъде ОТХ и да не колабирам от отврат и с целия си инат да продължавам, защото видиш ли...аз трябва да съм сигурна, че ми лази по нервите и Лукас трябва да умре...Но това е друга тема. В заключение и трети сезон само да излезе ще си изгледам, дано тоя път има по-малко сцени с бисексуални, че вече съм достатъчно кьорава да не изкьоравявам до край. И доколкото знам в новия сезон ще се включат още герои от сериала Доктор Кой - Мики де идиът както му казваше Доктора в първи сезон и Марта Джоунс отново...Надявам се да бъде интересно с тях...Дотогава продължавам на извънземна вълна със сериалите...Ще зяпам Розлуел, който вече е спрян на три сезона, но по-добре от ОТХ...Всичко е по-добре от ОТХ!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik