събота, 30 август 2008 г.

Книги, книги, книги!!!


Такаааа, моята лудост се задълбочи до такава степен, че в момента, чета три книги на веднъж. И ако си мислите, че имам някакъв сериозен проблем с разграничаване на едно съдържание от друго - грешите. Проблемът възникна, когато в две различни книги ми се появи едно и също понятие - "царевични кръгове". Но спокс тоя път, честна скаутска не става дума за извънземни и най-добре, защото наистина вече мисля че имам доста тренинг и при първите срещи с тях безпроблемно могат да набутат мене отпред. Много лошо, обаче ако първите срещи включват посещение на Доктора - тогава, той няма да си тръгне от Земята, помнете ми думите - да се регенерира колко ще, тука остава!!! Но да се върна на понятието "царевични кръгове". В едната книга, която съм убедена, че ако не почти, то никой не я е чувал - Vampire Kisses 5 се спомена във връзка това, че май май не са дело на зелените човечета отгоре (бтв не знам защо все ги представят като зелени човечета с големи очи, при положение, че толкова неща гледах, че въобще не е така - не че съм някакъв луд фен на извънземни, Радо е спеца, даже му казват в колко часа ще кацнат - а, после аз не съм добре).
  Във втората книга се спомена във връзка с някакви хипита, които се били нанесли в някаква ферма и неизлизали непрестанно, което водело до извода че са сектанти. Е, то накрая се оказаха мишки с човешки размер, но това е друга тема...Какви книги чета, а? Ами тая е част от една поредица и се казва Drinking Midnight Wine (тая по смъртно не сте я чували) - ест. можех да скрия тея имена, за да не стане като туайнализацията, която в момента така ме отвращава (не, няма да спра да го повтарям - ти, спри да си задаваш тоя въпрос), но има ли смисъл? Един вид първо - кой чете тая глупост и второ - някой ще се навиели да прочете тия книги освен Кас и гъбата Белс - сори, Белси ама ти си като гъбка всичко попиваш и нямаш спиране. То без тва тази последната е толкова луда, че не е истина...Аз умирам да се хиля.
Но сега, мои хора, проблемът на деня...Не ми стигаха три книги - стават четири!!! Прекрасният ми чичо, ама наистина прекрасен, защото за това, което направи ми иде да го разцелувам. Значи той е маниак на тема Ридър Дайджест, ама маниак. Като му пратят някоя интересна оферта и той поръчва - у тях вече има 10-на енциклопедии с най-различна насоченост, да не говорим какви други неща си е поръчвал. Та вчера идва вкъщи да си пуска си пуска мачовете на Спортингбет (той сайт ратувам да го затворят - гледа ми се мъжки плач) и вика - Ти знаеш ли "Хрониките на Нарния"? И аз - Да, вече изгледах филмите. И той - Ами, хубаво защото аз поръчах книгите.
Аааа!!! Така се изкефих - 7 книги, които ще свършат в моите ръце...И той не си е поръчал за себе си, а за мен...Много съм радостна, еуфорията пълна. Според прогнозите трябва да дойдат другата седмица, което ще рече, че аз, моя милост и Айрис трябва да прочетем поне една от трите книги, които четем в момента.
Д-А...Нямам никъв проблем ама никъв...Мозъкът ми може всеки момент да избуши, ама who cares?... Страничен ефект от това четене, е факта, че на моменти се хиля изтерично...И не знам защо точно когато разказвам как някой си е отрязал крака, едни са се посекли със сабии и тем подобни нелицеприятни неща...Да, не говорим, че намирам рекламите на сериалите по ФокЛайф за по-забавни от самите сериали. И да - продължавам да заспивам към 2-3 часа и както вече казах - нямам никакъв проблем.

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik