понеделник, 8 септември 2008 г.

Two hours after midnight - part 4/5/6


Познайте, кой отново не може да спи? Прилепите? НЕ! Аз, отново! И така понеже имах няколко "вълнуващи" вечери, в които се питах ще откача ли напълно или от факта, че само се измъчвам с мисли за това, ще се уморя достатъчно и ще заспя като труп, та реших сега да ги споделя с вас под звучното име "Two hours after midnight" 4, 5 и 6. Какво да ви кажа всичко интересно става след два, лудите излизат на яве...или само аз (въпрос на гледна точка) . Те са стари случаи, но болезнени...Окей, лъжа! При това безотговорно, не са болезнени и там е проблема - не си доспивам, а не чувствам някаква по-особена болка...е, само в главата, ама нея си я имаше и преди (това учените установиха, че е просто мозъкът ми, който се бунтува срещу тоновете информация, с които го пълня - ХА! Няма да спра.) 

Както и да е. Хроники на безсънието 4 дубъл:
Него специално съм го завещала на Христинка...Без лоши помисли много ясно (казах ви проблема е че няма болка, даже ми е забавно о.О). Та отидох и аз на гости към 20 часа, вече не помня кой авгус беше, но със сигурност преди да ида на море. Та отидох у тях...лафехме, смяхме се и тем подобни...Накрая тя вика - "Хайде навън!" И аз - "Айде!" Много ясно, че съм "за", при положение, че у нас почвам съвсем да перколясвам. Разхождахме се малко, после седнахме на една пейка...жулихме там нещо, аз май Помбер (ей, не ме съдете, тия мечета са супер яки - сините обаче!). После пак нещо се мотахме, стана 1 без нещо, но моя милост, нали знае, че вкъщи я чака Чарли (компа) и вероятно една книга за дочитане (поредната, която към този момент е вече привършена - чакам аплодисменти и венец от тиквено семе) и не ми беше много на зор да се прибера. И тя вика - "Аре пак у нас!" И аз - Ок. И така оттук стана много лошо, защото тя в два и нещо реши, че иска да чуе за нещата, които пиша и аз като взех присърце да и разкажа историята, заложена в тях, така се отнесох, че стана четири без 5. На мен ми беше супер забавно естествено, аз мога да говоря мнооогооо, особено ако е на любима тема. И така тя милата заспиваше, съвсем беше зажумяла...Аз иначе инат - "Знам че ти се спи, но само да разкажа еди-кое си и те оставям да спиш." И така разказах го и се прибрах. Естествено закона на Полс - като си легнеш заспиваш в най-добри случай 30 минути по-късно, в най-лошия 2 часа. (да, и такъв случай съм имала). И сега да не решите, че съм тероризирала момичето - първо: на нея и беше интересно и второ, което е и по-важното - тя сама каза, че също заспива късно, щото не може да заспи...и трето: каза: "Утре ще ми разкажеш продължението" (Честито, ти си нашата портативна Шехерезада!) Ем, изглежда аз я бих в това начинание с липсана на сън. Добре е да знам, че в случай на инсомнимична (не съм сигурна, че има такава дума) криза ще мога да приспя някой...Ама мене кой? Не, честно...Не мога да заспивам, спя, но трудно заспивам. Това не е баш инсомния, по скоро полисомния...Но да не се отклонявам Хроники на безсънието 5:
Така мисля, че петицата я чукнах, когато стоях до три и пишех нещо, предполагам "Алтерна лайф", защото помня, че исках да споделя с някого написането, ама всички се бяха изпогътали (късметлии такива!). Беше ползотворна вечер във всеки случай.
Така сега имаме проблем - Хюстън, довлечи си задника тук!!! Ако това е било №5, тогава защо аз помня и още едно недоспиване. Окей, да го наречем 6, макар, че 6 е друго...Така! Споменах ли, че имаме проблем? Куул! Защото Хюстън липсва и кораба майка ще се справя сам с него. Изглежда моите хроники са доста повече отколкото предполагах. Не че съм изненадана де. Та нека мина на ново-излюпеното 6...Ъм, не, така не ми харесва, нека го наречем 5 и 1/2. ( Не ми се преправя името на темата)
Та 5 и половина се оказа вечерта, в която реших да правя ревю на един нов сериал, наречен Dollhouse, който ще излече чак в началото на др. година. Та какво си навих на пръста да го правя...И нали маниака в мен надделя (кога ли не е надделявал!) и исках ревюто да е идеално и представете си колко време го правих, колко си играх и тем подобни...Резултата беше на лице в 3 часа и върхът е че все още не ми харесва нещо...Снимките на актьорите са супер разпръснати и ме нервят, но друг път ще го оправям. Нека не будим звяра! Но това не ми стигна реших да правя ъпдейт на една тема, защото моля ти се излезли промо снимки от не-знам-кой-си-сериал. Чудесно, направо прекрасно, като сметнете че легнах към 3 и нещо, а заспах в 4. Някви проблеми? Неее! Хюстън, вече може да се върне...не че си е надигал задника да ни помага де...В крайна сметка ни трябва някой по вещ в полисомнията!
Сега вече истинския №6...Това беше вечерта, в която гледах пилотния епизод от сериала Fringe...Дж. Дж. Ейбрамс, мразя те!!! То не беше Изгубени, то не беше Наричана още... Та не бях видяла, че пилотният е час и нещо и го пуснах...но беше доста интересен, та чак след 40 минути се усетих, че би трябвало вече да е свършил и what the fucking Ian ставаше тук? Като видях, че има още 50 минути и викам - Идеално! Беше ми ясно, че аз няма да спра сериала ей така като е интересен, пък да гледаш Джошуа Джаксън и ей така да се откажеш от него...тва си е грехота бе! В тази връзка, този човек, ужасно много е отслабнал (мой тип - слабички ;Р), в "Кръгът на Доусън" и там в "Клюки", "Секс игри" и "Градски легенди" имаше повече месце...Миличък, стой си така, за нищо на света не яж повече от допустимото...Сега вземи и си пусни дълга коса и...Не, недей...Туко-що си го представих, не му отива! Да не се отклонявам (което е ако не невъзможно, то не минуемо). Само да кажа, че сериала си заслужава...Нали е мистери, може ли на мен да не ми хареса, пък и Джоши помогна много...хаха...Добре, спирам! Но в крайна сметка легнах в 3 и нещо и отново заспах вероятно към 4. Почвам да изпадам в параноя - заспивам по едно и също време на нощта. Какво следва - да се окаже, че не е случайно? И всъщност съм бръмка от големия хаос отвъд и моя е задачата да го сложа в ред? О.о...Не мислите, че гледам много сериали, а? И аз така реших!
Така сега обаче имате бонус...туко-що ми хрумна, когато по-горе написах Изгубени. Един афтър миднайт от предишната вечер (забележете новия афтър миднайт ще да бъде това в момента, все пак е един и нещо, докато го допиша 2). Да го наречем № 6 и 1/2. Значи вчера от 2 след обяд имаше маратон на Изгубени по АХN и аз викам, я да видя какво съм гледала и какво не, че ми беше ясно, че последните епизоди не съм ги гледала. Даже си мислех, че и 9 не съм...Но върха беше когато в 22 часа осъзнах като почна самия епизод, че ОМГ, аз съм го гледала...тая тъпа кирка Бен, баси налудничевото копеле...Очите му са само за топчета за пин-понг...Като се ококорчи и се чудиш къде да се скриеш...Което ми напомня за ДжРМ, което ще рече Джонатан Рийз Майерс...Човече, супер сладък е (това готиното момче от рекламата на Хюго Бос, дето се налагат с една кифла), ама има очи като на психично болен. Не ви трябва да му гледате фотосесийте...Сякаш има синдром на нещо си...Бе плаши на моменти и тва е. Но виж във Венити Феър не бих му простила, беше много добре там, като изключим факта, че умря...Но пък кой му беше син, по-късно Том Стъридж - идеалният Едуард...Но, не аз вече не си го давам. Робобобулечко омърси достатъчно образа на Едуард, да си го задържи, хич не ми е...(Да, бе да!) Но!!! Стига отклонения...Та снощи след края на 9-ти епизод си викам "Аз ще ли изгледам тоя сериал или не...Идва нов сезон, трябва да знам какво става!" В тази връзка искам да убия някой от продуцентите и сценаристите на сериала...Не им стига, че в първи сезон убиха Буун, а в трети Чарли...ами сега за малко и Дезмънд да го отнесе...Нямат никаква срама, всичките ми любимци искат да пречукат. За първите двама по смъртно не мога да им го простя!
Та тръгнах аз да си тегля епизодите от 10-ти и нагоре и така към 1 и нещо имах изтеглен 10 - ако го бях пуснала по-рано от 12 и нещо може би и по-рано щеше да е, ама това е друг въпрос относно колко е скапан нета ми и как ми иде да го ударя с нещо, което не възможно защото той не е одушевен предмет, само мога да си съсипя кабела, от което аз си патя...така че, не благодаря. И така имах си аз изтеглен епизод и си го пуснах да го гледам, бях решила, че един епизод стига. Да, ама не...Като се загледах...И викам - Пускам и другия да се тегли. И така, докато аз приключих с тоя имах друг, по време на който пуснах следващия. Но се спрях само на два...макар да ми беше интересно, какво става се спрях. Защо ли? Четири без нещо, какво ви говори? На мен главоболие...Точно това ме сполетя сутринта като станах...Но добре, че добрите хорица са измислили ацетизал, с който хората, с болен мозък като мен могат да се друсат всекидневно...А да и чета четвърта книга...Кой ли бушон ще избуши пръв?
Само да споделя за финала на сериала...Беше луд. Да си кажем очаквах повече, но и това става...Знаех, че в ковчега е това леке Джон Лок, тоя много ме дразни. Зарад него умря Буун. Сериалът само изгуби от смъртта му...Пъффф и ако може някой сега да ми каже как в 1 и половина имам сила да хуля екипът на сериала Изгубени, здраве му кажи. Но нали ви е ясно, че тук здравето няма нищо общо...Проблемът е, че дори не ми се спи о.О А тая вечер даже няма какво да гледам...много забавно...Ама то ще стане два след малко така че...ще се отекчавам с НЕкачествена телевизия и тъпите неща, които дават по това време. В тоя ред на мисли, ако отново улуча музиката след приключване на програмата на Фокс Крайм наистина ще пречукам някого...За кой ли път го казвам, но ме влудява...Това е, хора, открихме го за това не мога да спя...От тая музика е...Чувам я веднъж в месеца и ми държи влага до края на другия...Само това ще да е...Или пък просто мога да приема факта, че полисомнията си е полисомния.
Но не, сериозно почвам да приемам залози за броя на нощите в които не съм спала нормално? Победителят печели правото да ми купи пристивателно или поне малко хлороформ. Той ще е доволен, че ме е накарал да млъкна, аз - че спя! Е, вероятно това за някой изглежда шантаво при положение, че той вероятно е заспива в 6 през нощта (или сутринта), а аз тука мрънкам, че е четири и аз не спя...Мрънкам, защото не познам друг човек, да не спи защото се занимава с подобни неща...Такива неща да го държат буден? Шантаво е, ама какво да очакваш от мен. Ами вероятно още някой афтър миднайт...Седем вероятно...

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik