вторник, 12 август 2008 г.

Лято, море и без мен накъде!?

Познайте, кой отива на море? Великденският заек? Не! Аз. И все пак ако видя Великденсткият заек ще го поздравя от вас :) Както и да е...
Та, да от 13 до кажи речи 24 аз ще липсвам сред редиците на този блог. Не тъжете за мен, макар да знам че така или иначе ще го направите, защото кой ще ви зарежда с простотиите си...и на чий гръб ще се смете в крайна сметка...Ами сори, това е положението. Отивам да си опека това онова...ама с моя късмет по-скоро ще изгоря, отколкото да се върна с някакъв тен. Какво искам да направя това лято? Искам да си направя тениска с някой як надпис от рода на "Team O'Shea" или нещо от сорта, за което естествено ако не никой, то почти никой в България не е чувал. (Ем, вероятно хората, на които съм надула главата за този О`Шиа вече знаят за какво става дума, ама хайде сега.) Едно знам, че вероятно ще бъде най-лудата ми почивка. Защо ли? Ами ако и вие си носите филми с предизвикващи истерично крещене пичове, тонове музика, изпили сте доста кола, имате съмишленик в откачацията (Да, за теб става дума, Кас!) няма как да не бъде. Стискам си палци!
Ами това беше от мен - морето ме зове, мозъка ме боли (трябва да спра да мисля за О`Шиа вероятно...или може би да спра да чета по 2-3 неща едновременно - въпрос на гледна точка), очите ми се затварят...но всичко е под котрол...(психиатричен, разбира се).
Весела почивка и на вас и до писане, четене или какво там правите на тази страница!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik