вторник, 8 юли 2008 г.

Да се караш за глупости или да не се караш?


Въпрос с повишена трудност - защо хора, които се познават само по скайп или по някакъв друг вид чат и до вчера са били най-големите дружки изведнъж късат рязко с всичко това и решават да се блокнат и повече да не си говорят...Или общо казано, защо хората се карат за глупости?
Преди година си задавах същия въпрос по друг повод - отговор не открих. Вероятно аз нещо не съм добре...е, то тва е ясно, ама чак толкова...Просто някак ми се губи логиката - те дори не се познават, а сега вече не си говорят...
Става дума за две мои познати, за които вчера разбрах, че нещо са се скарали...Като я знам едната едва ли нещата ще се оправят, но това не променя факта, че я е блокирала за нещо супер тъпо. Даже имаше уговорка двете да ходят да се видят...ама ънджък! Е, явно обаче не е само с хора, които дори на чат са си знаели кътните зъби, защото все по-често ми се случва и с такива, с които съм всеки ден. Един вид почваме да се дракаме за глупости...ама примерно утре вече сме забравили всичко това...Е, аз не забравям де, ама това е друга тема. В смисъл не е някак нормално да се скараш с някой само защото той е имал кофти ден и ти се е изрепчил, както не е нормално това само заради един кофти ден да ти се изрепчи...И това последното изречение трябва да се включи в книгата на Неологизмите в България - ако няма такава лично ще я създам. Но просто баси...супер се дразня - в света стават войни, хора умират и тем подобни, но не ние ще се караме че Пена ми е свила куклата, а аз си искам парцалките...Ако не искаш да те занимават с детски работи, не се дръж като дете!
Искрено се надявам моите познати да се уточнят какво точно се случва с тях, щото просто не искам да чувам за хора, които през живота си не са се виждали и се изпокарват. Ясно е, че живеем в супер абсурден свят, но това не значи че трябва задължително да ставаме част от него...

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik