събота, 31 май 2008 г.

Хюстън, имаме проблем! (поредния)

Полс, до Хюстън, Полс до Хюстън...Имам проблем, пичове! Знам че се занимавате с проблемите дето стават с космическите в кораби в простанството, ама няма към кого да се обърна в крайна сметка...
Втори ден, мои хора, слушам една и съща песен - вече я ненавиждам, искам да си прережа вените, но не мога да спра да си я тананикам и да си припявам с нея или по-зле все още си денся на нея. Ама кой е виновен, а? Кой? Ще е изненада ли ако кажа, че Дек! Тоя човек ми изпи здравето - не мога да заспивам като нормалните хора, очите ми на палачинки станаха от толкова снимки и клипчета и пак не е достатъчно - някоя луда, подобно мен, женка е сторила жестоката грешка да направи клипче на Декър на фона на тази песен...Ще я убия!!! Пак прослушах Бритни, въмутена съм от себе си...Няма и на кого да се оплача - то тва диване Декър трябва да поеме цялата отговорост за случващото се. Просто в цялото клипче е толкова ненормално сладък...макар тия части от филмите да съм ги гледала десетки пъти и пак ме заразява...Бих казала, че ще го убия, ама после няма кой да ме побърква и моето верую "Нали трябва да ти е гадно!" няма важи с пълна сила, което естествено е недопустимо. Но, не тая песен...искам да я избия от главата си, но тая сутрин се събудих с нея на уста. Да не говорим за тази част от песента...сякаш е писана точно за моя човек и на клипчето много яко са го направили...
Interesting sense of style
Ten million dollar smile
Think I cant handle that
Animal in the sack
His eyes see right to my soul
I surrender self-control
Catch me looking again
Falling right into my plan...
П.П. Искрено се надявам скоро да ми излезе от главата - щото съм сама вкъщи, а ножовете ми изглеждат все по-привлекателни!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik