вторник, 1 януари 2013 г.

Happy New Year!

Внимание! В следващия пост ще се натъкнете на липса на съдържание и връзка с главния мозък, има голяма вероятност да звучи налудничаво (повече от обикновено) и е почти сигурно, че накрая ще стигнете до извода "15 минути от живота ми, които никога няма да се върнат".
Е, предупредени сте!

Като начало ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА! Желая ви здраве, щастие, успехи, сбъднати мечти и да продължите да четете блога ми (колко безкористно само!~)


Та, навярно се питате за какво беше цялата тая прелюдия в началото. Ами много просто - снощи изобщо не съм спала, днес съм на работа (да, пиша от там) и честно казано не съм напълно сигурна какво се случва, но определено взимам дейно участие в него. И за да стане картинката по-цветиста ще допълня и с това, че на 28-ми срещу 29-ти бях нощна смяна, след което се прибрах в родния ми град, след което спах някъде към 3 часа и нещо, станах, оправих се и отидох на банкет на майка ми, на който стоях до почти 5 часа сутринта. Естествено на другия ден цялата "радост" се беше изсипала на главата ми с пълна сила и то под формата на невидими гюлета, които тежаха толкова убийствено, че ми идеше да се хвърля от някъде. Спах до 1 на обяд и имах чувството, че цяла нощ са ме били с мокри парцали. Същата вечер пак не си легнах много рано -  към 2, станах в 9 и нещо и все така ми беше гламаво. Но и това не може да допринесе така за разкрасяването на картинката като този епохалиптичен момент ("епохалиптичен" е новата ми любима дума, сама си я измислих и си я харесвам и ще продължа да си я ползвам пък ако ще. Кръстоска е между "епичен" и "апокалиптичен"), в който стоя и си чакам автобуса, за който имам билет и той не идва цели два часа, а аз, майка ми и баща ми мръзнем на студа, чакайки го. Беше голям ден за всички. Най-вече за краката ни, които почти напълно загубиха чувство в себе си, но слава Богу спасихме ги на време. Както и да е. Всичко това дойде да покаже, че кондицията ми не е особено добра, но е факт, че все още не съм лягала, всичко ми се вижда отнесено и все пак давам смело и безотговорно напред.
Вие как изкарахте Нова година? Аз честно казано си прекарах неочаквано добре. Не беше от най-добрите, но определено не беше и от тия дето се питам честно, по-тъпо, може ли да стане изобщо? Всъщност беше доста забавно. Останах си в квартирата заедно със съквартирантките, които си бяха поканили гаджета и приятели и се бяхме събрали 9 души. Носехме настолни игри, така че се позабавлявахме. Хапнахме, пийнахме, играхме на "Никога не съм" и какво ли още не. Аз бях повече от хипеактивна, главно защото бяха направили грешката да ми дадат Скитълс и Кола. О! Казва ли съм ви колко мразя Скитълс? Мразя ги до такава степен, че се чувствам задължена да спася цялото човечество от тях като ги изям до един. Та да, в резултата на смесването моята хиперактивност се засили, та беше голямо подскачане из целия хол. А на бас, че си имам нови фенове - съседите под нас!
Та отново да се повторя, като цяло днес кондицията ми е много на ниво. Не си давам ама никакъв зор, всичко става мега бавното и даже откачалките днес са се укротили и не звънят толкова (благодарско, за което момчета), след като имам време да пиша тук сами си правете изводите. Единственото кофти е това, че имам чувството, че гледам през очите на някой друг с изпразнена от съдържание глава и ми се натрапва едно такова неприятно чувство за отнесеност и отдалеченост от реалността. Мисля, че сега разбирам какво му е било на разказвача от "Боен клуб". Е, не е точно инсомния, но е най-близко до нея, което съм способна да изпитам (не се бутам за по-близко всъщност!~). Трябва да знаете обаче, че пък е фън от гледна точна на това, че звънят предимно нормални клиенти, като първите им думи почти всеки път са "Честита Нова Година" и почват да ти пожелават да си жив, здрав и всичко най-най-най сякаш си им стар приятел. Намирам това за доста сладко и ме зарежда с положителни емоции. Не бях получавала толкова поздрави за Нова Година от години насам.
И понеже отворих думата и как иначе предвид коя дата сме днес, няма как да не спомена годишните си обещания, които правя всяка година. Кълна се, че тези от предишната на едно 70% се сбъднаха. Дам, чак аз съм изненадана. И понеже миналия път бяха едва 7, сега ги направих 16. Честно казано не ми се вярва да извадя късмет като с предната година, но признайте, че си струва да опитам, нали така?  Та ето как ги докарах до 16. Плюс поне половината от тях са постижими стига да си наложа да ги направя. И настина съм решила да пробвам тая работа със Скраббука, така че  се пазете от предполагаемото ми нашествие, заявено в недоспало състояние и липсва на трезва преценка.
Между другото какво ви се падна от баницата? На мен ми се падна "любов" и "здраве". Епохалиптичното е, че хороскопът ми за тази година също предвещава някакво развитие в любовта, ама аз не му вярвам. Така де, години наред тоя кретен ме лъжеше. Странното е,  че като ми предвещае нещо добро - не вярвам, ама лошо ли е веднага се хващам и дори заявявам, че изобщо не съм изненадана. Та, доколкото четох в един от хороскопите ми за 2013 се очаква тая година да не е особено добра за мен като изключим любовната сфера. The fuck, Астрологийо?! Мислех, че сме приятелки, кучко! Ти сериозно ли смяташ да ме тролваш така жестоко?~ Та такива ми ти работи. Ще видим какво ще докара, макар както винаги да съм скептична. (Бтв едно от желанията/обещанията за новата година е повече позитивизъм, дано пробъде! Друго е да пиша повече, дори да бъде обикновен пост... поставям началото на годината така, белким ми върви по този начин...)
Та, това е засега от моето мега адекватно аз. Не, сериозно, наистина докато пишех това се отрезвих. Дали е от подобието на кафе, което пих или се наелектризирах от факта, че след 30 минути излитам от кораба майка - не знам, ама точно сега никак не ми се спи и се чувствам мега жизнена. Май съквартирантките ми ще се окажат прави. За кое ли? Ами те смятат, че нестихващата ми енергия се дължи на факта, че съм открит шизофреник и когато една от личностите ми се налудува - ляга и заспива, тогава става друга и повтаря същата процедура, после трета, четвърта... схванахте картинката! Мисълта ми беше, че като нищо може и нещо такова да се е случило - с мен човек никога не знае.
Бтв едно въпросче (за тези, които ще следят постовете) - какво искате да видите от блога ми тази година? (help a little, you guys!)
От мен толкова - желая Ви невероятна 2013-та, изпълнена с много положителни изживявания, усмивки и магични мигове. Хъгвам Ви всичките (колкото и малко да сте всъщност)
Keep camp &
Happy New Year!

2 коментара:

Аз и никой друг каза...

Като един от редовните читатели - ами, много труден въпрос ми задаваш какво искам да чета. Може би схемата не трябва да я промениш - да има от теб, от маниите, от музиката, книгите, просто не навлизай в кошмарни детайли, които на нас профаните са ни странни. Ще продължавам да те чета, ти само намери време да пишеш. О, като типична жена близнаци те моля да кажеш какви са 16-те неща за тази година.
Не на последно място искрено благодаря за картичката! И тъй като вече минаха празниците - ще ти пусна за рожденния ден, че малко да се реванширам. Гуш.

divata_airis каза...

Хей, хей, Пете!
Сори, че ти отговарям чак сега. Малко бях заета и така.
Еми хубаво ще се опитам да продължи да си е манджа с грозде - с всичко по-малко.
Бтв извинявай, но засега няма да публикувам обещанията си, понеже съсм си суеверна имам чувството, че като ги споделя няма да успея да ги постигна. Като вече видя, че шансовете са на моя страна ще постна тия дето вече имат напредък.
Поздрави!~

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik