вторник, 5 януари 2010 г.

...и картичка №3


Знам какво си мислите - Тая не е ли малко нахална да пуска втори пост и да ни надува главите отново с нейните картички като малко дете? Ами всъщност - съм! Пък и все пак това е моя блог...както се казва правя каквото си искам с него. =)
Но така се случи, че само пуснах първият пост и баща ми се обади да ми каже, че при баба ми е дошло още едно известие за писмо и аз започнах да мигам. В смисъл? Той смяташе, че става дума за същото просто го пращат два пъти...Но препоръча да проверя, както и направих. Та, ето как си взех писмото от Анастасия! Най-накрая до достигна до мен! Нас, слънце, отдъхни си!
Картичката е направо невероятна. Пее Jungle Bells на кучешки или нещо от сорта...Много е забавна. И сега, за да ви направя съпричастни специално записах и клип. Честито имате шанс да чуете мега гадния ми глас, но какво да се прави като всички сте такива късметлии!




(Ако не Ви показва видеото, това е защото Блогър е гаден и се гъбарка с мен и вас. Дано скоро се оправи!)

Настроение : surprised
> > > > > > > > ( surprised )


Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik