неделя, 14 юни 2009 г.

I'm so sick...

...Infected with where I live
Let me live without this
Empty bliss,
Selfishness
I'm so sick
I'm so sick
~Flyleaf - I'm So Sick

Първата стъпка към решаването на един проблем е да признаеш пред себе си, че той съществува.
Окей! Аз признах! Наистина го направих! В смисъл не вярвах да стане толкова сериозно колкото е в момента, но го признах, нали така? Сега нещата са много зле! Това вече не е просто проблем, това е ПРОБЛЕМИЩЕ! Знаете за кого говоря, нали?

Втора стъпка - Спри да назоваваш името му!
Всъщност това е доста трудничко. Да не го пиша е лесно, но да не изричам името му на глас или да не го допускам в мислите ми е своего рода невъзможно (поне на този ужасно болен етап). Става несъзнателно. Ужасно е! Той е окупирал съзнанието ми. Гадняр!
Трета стъпка - Намрази го!
Много го мразя! Ама много! Искам да го убия. Той е виновен за всичко! За това, че си изтеглих наградите на МТВ 2009 само заради него (бтв много е сладък там. Отново - болна съм, не ме винете!), заради това, че се измъчих да гледам ХСМ2, изтеглих трета част и искам отново да гледам "Отново на 17" този път с по-добро качество. Да не говорим, че когато се появи в киното в Шумен (АКО!) ще го гледам. Там поне няма да дам много пари, щото така и така филмите идват с два месеца закъснение. Отново: той е виновен за това, че се пристрастих към една негова песен, която вече е на първо място по слушаемост в last.fm, направих един банер, няколко аватара, два уолпейпъра и продължавам да трупам негови снимки. Мразя го! Как да не го мразиш, а? Вижте какво ми причинява! Но и това не е всичко - снощи стоях до 2 да си ровя старите списания "Браво" да видя има ли нещо за него. Болестно състояние! Не ме съдете! Не го контролирам. Под кожата ми тая гад. И го мразя. Много го мразя! А, да...и познайте кой е на телефона ми? Коя песен също е там (Между другото това е много смислена песен - не го казвам само защото съм невъзможно пристрастена, а просто защото действително е!)? И коя песен си отразях и направих на ринг тон? Омразно същество такова! Гад! Твар недарна! (Няма да кажа да пукне, че в това състояние идея си нямам как ще реагирам ако не дай си Боже се случи) Мразя го! Много, много, много.
Топ три с неща, които мразя
(само, защото съм прекалено пристрастена към тях):
1. Той
2. Sims 3
3. Harper's Island
Четвърта стъпка - ....
Идея си нямам коя е, но чувствам, че скоро ще ме удари. Трябва...Това е много болна мания, мои хора. Толкова болна, че го осъзнавам и нищо не мога да направя. Както онзи път, когато се бях пристрастила към една песен на Бритни само защото ми напомня за Декър (На този етап: Декър кой?) И това беше един от периодите в живота ми, в който беше по-добре да не се запознавам с нови хора, защото им събирах очите в точка. Ама аз не съм виновна...Податлива съм на мании...Факт! Ама толкова болна мания не съм имала. Болна, та дрънка. Никога не ми се бе случвало баш това. *замисля се* Или не помня? Алцхаймер пак ли се обажда? Или е той или е мозъчния ми аневризъм. (Знам - не се бъзикай с такива неща!)
Както вече ми казаха - Добре дошла на тъмната страна! Там съм! Гадно е. И няма бисвитки. (На всичкото отгоре се казвам Поли, би трябвало пермалентно да искам бискитки! Само дето точно сега искам нещо друго! Sick, sick addiction! - леле, ква готина песен ще стане от това!) Дисни са зли. А, ние си мислехме, че силите на Злото са нейде другаде! Не, там са...При Мики и Мини Маус (бтв снощи видях снимка на *онзи* с мишките...У мен се породи желание да съм една от тях. Споменах ли колко съм болна?) Но да ви кажа на тъмната странна няма нищо по-различно от на светлата! Само правиш неща, без ясна идея защо;плашиш се от себе си и работата не изглежда така сякаш скоро ще се оправи. Няма ли лекари за подобно нещо??? Файта! Каквито са професионални идиоти! Толкова ти работа и от тях.
Както и да е! Аз ще си чакам четвъртата стъпка, докато продължавам да слушам тази проклета песен - 60-ти път вече. *започва да подсмърча* Помощ! Това просто не се случва. Не и на мен. Хъм? Май това е четвъртата стъпка - отрицание: за втори път! Както отговори Марч в един епизод на " Семейство Симпсън" на въпроса на Лиса - "Мамо, татко ще ни убие ли?" - "Ще почакаме и ще видим." Така и аз. Ще чакам. Да, докато гледам ХСМ3...По-силно е от мен. Бъдете снизходителни и без това съм достатъчно болна да мога да асимилирам какви ги върша. Подробности.
Това беше от мен и моята болна мания. Дано малко понамалее, защото очевидно няма да се махне. Декър така и не го забравих. Сега не ми е фикс идея както преди, но определено ми на сърце. ОМФИ! И с *него* ще е така! Ужас!

За нищо на света не идвайте от към
тъмната страна.
Не я наричат тъмна напразно.
Пълно затъмнение на съзнанието.
Ужас! Трилър и други производни!
~П.
П.П. Ако не сте се посмяли горе достатъчо (защото в голямата си част това е направено да забавля и мен и вас) ето ви още малко:

*показва снимка на *него* на Стела*
Стела: Гей!
*тя, обаче не се обезнадеждава и показва още една*
Стела: Гей!
*още една*
Стела: Гей!
Аз: Чакай, сега ще ти покажа една дето прилича на млада версия на Джаред Лето.
*Стела гледа тъпо и отегчено*
Аз: Не знаеш кой е Джаред Лето, нали?
Стела: Гей ли е?

Аз лично още се хиля на това. Добре е човек да може да си прави шеги от собствените си болни постъпки, навици или в моя случай мании!

4 коментара:

Аз и никой друг каза...

:D:D:D:D:D:D Работата се влошава.... Не вярвах, че е възможно. Този разговор на края можеш да го разказваш като виц. Аз бая се посмях. Харесва ми, че намираш сили в себе си да се иронизираш. Поклон!

divata_airis каза...

О, говориш за мен. Как няма да е възможно бе? Хаха. Как няма да се иронизирам? После като го чета се пукам от смях викам - Божке, къв идиот съм била! Хахаха. Забава.

Но да ти кажа работата може да бъде много по-зле...Винаги може да стане по-зле.

Бтв видя ли котката...Това съм аз на млади години - приликата ни е очевадна.
=)

aria каза...

Ти себе ли описваше или мен? Защото и аз съм точно същата когато се вманиача в нещо :D То затова сме сестри все пак :P
Бтв котката рулз :)

divata_airis каза...

О, страхотно - не съм сама! Юху! Но, поне ти не си падаш по някой, който до вчера си отказвал да погледнеш...Не, чакай...аз не си падам по него. Не, не си падам по него. Всички казват, че си падам, но аз не си падам по него. Отказвам да си падам по него. Това излезе съвсем извън контрол. *бие си главата в бюрото* Не се случва, стига бе...Не се случва.

Както и да е. Котката цепи мрака.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik