събота, 28 февруари 2009 г.

Голямото ГОСТИ!!!

Леле, утре какво ме чака? Само аз си знам! Една сурия народ ще ми се изсипе на главата. Е, това е то да си бил три пъти кръстник на някого...Damn!!! Какво са си мислили наш'те, когато са се съгласили да бъдат кръстници? Че ние още малко италианската мафия ще бием...Това вкъщи да се изсипят 12 души на едно...и като включиш и лапетиите, дето ще водят...Майко мила! Всяка година едно и също! Познайте кой наглежда пишлеметата, а де, познайте? Ъм, да...моята скромна особа, която толкова бързо се изнервя и отегчева от какво ли не, че си е цяло чудо, че ще ги изтърпя. Искам медал! Не тиквен! Тенекиен! С лика на Роб и чичур от мазната му коса втъкнат в него...Ще го мачкам с крака баре по 10 пъти на ден. Ще науча и лапетата дето ще дойдат утре да го мачкат също - то ще им бъде кеф. Ще им кажа, че е на един лош батко, дето е скаран с водата и като го тъпчат може да му дойде акъла в главата (да, бе да...в коя глава е въпроса?) Минало!

Мисълта ми беше, че утре ще да е голямото ГОСТИ,...а да и последният ден, през който мога да ям месо и млечни продукти...Постите започват от понеделник и са чак до не знам кой си април, което ще рече, че 50 и няколко дни никакво месо и млечни продукти...Много ги мразя тия пости, честно! Това не значи, че ще се откажа да ги спазвам - чувствам се много по-добре като го правя. Но просто коледните са - окей, само 40 дни, но тука са 50 и няколко и никога не знаеш колко точно! Това живот ли е ми кажете? Естествено следва тирадата - ами сама си си виновна в крайна сметка, обаче за пореден път подчертавам, че няма абсолютно никакъв шанс да се откажа от спазването им. Без това не съм по месото. Но вижте...това с млечните продукти е своеобразен проблем, още повече когато аз съм маниак на тема банички от тия малките дето ги рекламират и още повече, когато не мога да ям любимте ми пастички, за които човек убивам (Роб не се брои, все пак казах човек!) Но какво да се прави, няма да ми е за първи път - вече пет години станаха откакто си постя най-редовно и великденски и коледни пости. Бъзикът е, че вчера си правих нещо като тест кога ще умра...Знам, тъпо е...Ама нали за купона, то е ясно, че няма да е тогава - кой знае, при добър късмет утре може да ме блъсне трабанче; при лош късмет...може да е след два дни =) Та, направих си тоя тест и се оказа, че ще умра на 65 години, докато на другите все им изписваше 70 и няколко, даже 80. о.О Върхът е, че аз не пуша, не пия...постя...Да си имам здравословния живот дето ще се ботурясам на толкова години...Хаха, споменах ли, че това не е истина? Е, все тая...И това отива в графата "минало"!
Друго интерестно, което се случи е, че едно момиче от LJ ще ми прати книга от Америка! Е, не е ли емоция? Леле...Като го предложи щях да екплодирам...И то точно тая книга дето искам да прочета...Много съм ЗА!!! Просто още като и прочетох резюмето и щях да се метна някъде от кеф! Само дето веднага след това тръгнах да я търся из нета и никъде не я открих... Бях решена пак да стигам до амазон, обаче като гледам няма да се наложи. Да живее Ребека и нейната милостива душица, че беше толкова милинка да предложи това...
Сега е момента да взема да се похваля - успешно завърших Dark Sunset и съм толкова доволна, че няма на къде. Така де - 22 глави, 241 страници, над 10 души в скайпа ми само заради този фик, над 60 фена, над 5 души, които казаха, че съм по-добра от Майер. Време беше лудостта да спре!
Ами като чели приключих с оплакването за днес! Утре е денят на страшното ГОСТИ (или на страшния Съд, все още не е ясно), така че идея си нямам в каква кондиция ще бъда.
Това е от мен и весело посрещане на празника!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik