петък, 6 юли 2012 г.

Super Junior's MV reaction...


Хей, народе!
Пореден опит за жалко завръщане... Първо - усещането, че не съм писала тук отдавна ми тежеше на сърцето, както камък в бъбреците. Второ - очевидно "корейската вълна" няма пускане. И трето - сори, че ще ви разочаровам като пиша за нещо корейско, но обещавам да обяснявам колкото се може по-добре (това което изглежда странно и необяснимо!)




Като начало да поясня, че по-надолу ще четете, ако имате смелостта, за реакцията ми относно новото видео на една от най-любимите ми (да не кажа най-най любимата) корейска групата Супер Джуниър. Групата нямаше нова песен от близо година, така че да се завърне с нов албум си е голяма работа и аз съм много доволна, че го стори.
Друго, което трябва да знаете е малко предистория (наистина малко, защото има шанс да се отнеса) - групата я има от 2005 година и първоначално са 13 души, но с течение на годините и какво ли още сега са 10 активни (останалите трима: Хангенг се занимава със соло албуми в Китай; Кибум се занимава с участия в драми и Хичул е в армията, така че когато излезе ще станат 11)
Ето и клипа (нарочно го намерих с превод на английски, защото песента е смислена)


И сега започваме: 
/Следващото, което ще четене (и съм ви много благодарна за което, тъй като знам, че изобщо не ви вълнува) са случайни мисли, хрумнали ми докато гледам клипа и които се опитвам да публикувам тук от вече два дена XD/

~ За пореден път хващам себе си да си мисля, че Ънхьок изглежда добре с всякаква прическа...
/но червеното е неговия цвят, помнете ми думата! XD/
image

Въпреки, че като се сетя за прическите на групата в “Don’t Don” почва да ми се повръща почти толкова колкто на Хичул щом се сети за тая песен /всъщност от носа му почва да тече кръв като я споменат пред него а.к.а. не й е луд фен/Сега да поясня - песента е хубава, но тя е още от ранния им период и всички изглеждат подтресаващо. Не, сериозно. Не искате да виждате тези коси - аз като ценител на мъжките коси /да не кажа, че пристрастена към тях, ако са червени направо ги обявявам за своя собственост/ съм дълбоко огорчена да видя подобно нещо) 
И сега как да не спомена и прекрасните му денс движения, не случайно го наричат денс машината на групата.
(Няма да коментирам какво е облякъл, визирам тениската му, защото се апасявам че е перде)

~Сега да минем на Уоки, известен още като Рийуок (не съм сигурна, че така му се пише на бг името, но при настояване от ваша страна мога да произнеса като хората). Той, миличкият, изглежда така както винаги изглежда - сладък, миличък и като някой, който би ми харесало да изтезавам... Така че да харесвам го...
image


А самият факт, че се задържа с червеникава коса за дълго време как да не ме кара да се гордея с него. Плюс това има много уникален глас. Много ми харесва как пее припева на песента "Гъливър" от новия албум на групата.

~ Но вижте Донгхе е тоя дето изобщо не се променя. Косата му (ама разбира се, че тя е жизнено важна) си седи една и съща. Супер мега куул! 
image
Не знам от кога не й е променял цвета или самата пострижката (защото да прави я с гел понякога и я мята ту на една, ту на друга страна, но толкова). От всичко това изписано дотук за косата на Донгхе, сметя да твърдя, че не въпреки че тя си седи все така настоявам да не се променя. Сериозно, Оппа (обръщение към по-голям мъж, който харесваш или към брат ти, или към мъж, който приемаш за твой брат, но нямате кръвна връзка - ъъъм, да корейския език е жескок (буквално!), не си променяй косата за нищо на света (освен, ако аз не ти кажа да я боядисиш червена! XD) 

~ Сега нека обърнем внимание на "визията" в групата, както го наричат - Шиуон.
Кратко сравнение с обичайната му визия: 
image
Плочки - чек!
Сериозно изражение - чек!
Плочки - чек!
Готини денс движения - чек!
И споменах ли плочките?! 

~ Хммм, не знам кой стои зад обличането на Итък по този начин, но смятам че той/тя трябва да намери ново призвание в живта, защто това не сработва! 
image

За Бога, той е лидерът все пак, как може да го облечете така? Поне косата му изглежда добре (надявахте се, че няма да спомена нечия коса, нали?! Ама не става!)
И това по-горе пак е доброто му облекло, посраните гащи са проблема...
Но пък движенията му са на шест

~ И се пренасяме към злото макне в групата (макне значи най-малкия в групата) Гюхьон. Казвам зло, защото това същество изпитва не здраво задволство от това да дразни хората до толква, че чак ме кефи.
Та какво да кажа за него, освен че кат чуя гласа му всеки пък в главата ми нахлуват едни и същи мисли "Ти. Аз. Твоето легло. (Ако може и твоите колеги от групата!). СЕГА!"

Но съм почти 100% убедена, че са му сложили наморник или нещо за укротяване на шията в клипа...

навярно за да престане да играе Старграфт толкова много. 
image

~ Стигаме до русия Сунгмин. Харесвах представата да се изруси още когато беше само идея в главата му и реализирана само на една направена на Фотошоп снимка, така че... одобрявам. Мини, доволен ли е?
image

И ние сме доволни от представянето на Мини~


~Сега да видим Йесунг - Човече, обичам червената ти коса (но ако беше по-червена щеше да е по-добре!), но навярно защото не си много добър танцьор, мой човек, на солото ти са дали егати скапаните движения, кълна се! 
image

Аз пак си те обичам те! 


~ Стигаме до гласът на Кангин! Страшен е! Само дето не знам с какво са го хранили в тая армия, но като че ли не е пропускал хранене. 
image

(Държа да знаете, че това на гифа, не е Кангин, а Хичул, но тъй като тая откачалка супер ме кефи и момента е сред по-любимите ми от групата /За протокола: аз нямам любимици от Супер Джуниър, харесвам всички (без Шиндонг навярно, просто защото не съм се интересувала изобщо от него - сори, сори, сори, сори /за тези, които не знаят това е тяхна песен/!) и не мога да излъча само един любимец, просто през определен период от време някой от тях ми харесва повече от друг и сега това е Хичул!)

~Единственият, който досега пропусках е Шиндонг (по-горе май обясних защо!). Да съм честна той е далеч от представата ми за Секси и той определено не е нито свободен, нито не обвързан, така че викам да си бъде БИНГО с гаджето си. Дано скоро се оженят и да бъдат много щастливи, защото аз с него не искам да съм! 

image
(Да кажа, че това по-горе също не е Шиндонг - той е едно пълничко нещо дето рапира, косата му е руса с розов кичур в нея и ако се вгледате в клипа няма да го пропуснете. Това е злото макне Гюхьон.)

Но сега няма как да не почета и липсващите в клипа - Хангенг, Кибум и най-вече Хичул. Последната песен, която чух от Хангенг беше доста добра, давай в същия дух мой човек. Що се отнася до Кибум, сега играе в един сериал, който не гледам (и аз не знам защо!) И стигаме до моята зла половина (зла половина, защото понякога имам чувството, че с тоя човек сме излезли от един калъп и аз просто съм женския му вариант. Плашещо! Но ме кефи!) Хичул! Убедена съм, че ако беше в клипа щяхме да видим някой от неговите чалнати номера с езика

image

Та, в общи линии, това беше мята реакция на видеото на една от любимите ми групи. Опитах се да обяснявам колкото се може повече, докато коментирах всеки един от изпълнителите, така че да придобиете горе-долу представа за какво става дума. Поздрави!~
Keep come and be
Sexy, Free & Single

П.П. Повече от очевидно е, че гифтовете не са мои, евала на талантливия народ!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik