вторник, 29 декември 2009 г.

But in the end....

...what leaves you broken
In the end, makes you better, yeah
~Plumb - Better


Та да, клипчето е готово! Е, готово е вече два дена, но не бях в настроение да пиша. Престоя ми тук става все по-скапан и по-скапан с всеки изминал ден, а факта че отново не мога да спя въобще не помага. Но, нали става дума за мен, не мога да мина само с безсъние, ами си имам и бонус - когато най-накрая заспя сънувам шантави сънища. Някакви, които нямат никаква логика.

Окей, знам че по начало те не трябва да имат логика, нали са сънища, но да сънувам че си купувам книга или че ям в допълнителен час по литература (храната е сготвена от учителката), в който учим "Спасителят в ръжта", а всъщност въобще не говорехме за историята, но аз рипах и подскачах, че имам и българското и английското издание. Но и това не е всичко, в друг сън препусках по гарата в Шумен (и това става седмица и зайде след супер неловкия случай, за който Ви разказвах) и първо: мислех че съм закъсняла, тръгнах на някъде, върнах се да си купя билет, оказа се, че не съм закъсняла, тръгнах да си купувам билет и тоя път се оказа, че не съм телгила пари, но О, МИСТЕРИИ нали банкомата е на две крачки. Тоя път бяха 3 банкомата, докато в оригинал в Шумен на ЖП гарата е само един. Обаче ти бягай бъзик, ами от никъде не можах да си изтегля пари, защото единият не работеше, на другия пишеше на уинджикитайски, а на третия имаше някого. Тогава за да е атмосферата още по-весела се появи едно момче, което преди време много харесвах и точно си виках "Дано не ме види!"...Ей на...съдбичка! Той ме видя и почнахме да си говорим, но накрая се наложи да го отрежа, защото нали се сещате че трябва да тегля пари, да платя билета и да ходя за влака...Е, най-накрая успях, точно си взех билета и се събудих. Една вечер сънувах че ме съм с Кас на няква екскурзия до морето, но седим в автобуса на различни места и аз седях до неква пача. Понеже ми беше тъпо и почнах едно тихо да си тананикам няква песничка и тая ми се сдърпа заяви, че слуша само Рок или там алтернативен като мен и аз не знам защо реших, че трябва да и се натегна като слушах на айпода ми само такива песни до дупка. Болна работа и напълно лишена от всякаква логика, както вече казах!  Но пак щом не сънувам отново култовия сън, в който чичо ми е убиец и ме гони да ме убие - всичко е наред. Да, и щом не съм жена на леприкона - определено всичко е наред.
Та така за мен. В момента съм ужасно изморена, утре трябва да ходя да купувам некви глупости за къщата на чичо ми, защото той няма ръце и крака да иде и сам да го направи. Но сега подробности. Майка ми мрънка, че не може да измисли меню за новогодишната нощ и сега аз трябва също да мисля, че да и измъдря идея...то така и така друго през тази вечер аз няма да правя, поне да ям...не че като им гледам физиономиите ще имам някакъв апетит, но това е друга тема.
Единственото положително от изминалите няколко дни е това, че си купих ботуши. Най-накрая! Защото определено нямах никакви...Е, окей де...Имах два чифта - не топлят, пропускат вода и на едните токчетата им са без капачки. Кажи речи с тия обувки си бях като без обувки. Купих си едни ръкавици рязани през пръстите, които всъщност повече ме дразнят, отколкото да ме кефят. Също си купих една гривна, която идеално си пасва с "ланеца" ми от 8-ми декември. Майка ми взе, че ми подари чаша на зодията ми. На всичкото отгоре видях, че я купува, ама тя се и бъзика с мене. Вика ми: Има подарък за тебе под елхата. И аз: Вярно? Тя: Еми, върви виж. Отивам и гледам чашата от днес. Почнах да се смея и тя смее...И и викам: Ма си хитра начи!
Та, така. Поне успях да се видя през тия дни с Хрис, Надя и Смити. Въпреки че при последната, колкото и да и се радвам следваше голяма вълна от извъртане на очи и игнориране на казаното от нея, но тя едва ли забеляза, защото продължи да ми надува главата.
Нас каза, че си е получила картичката, което ще рече че утре или вече другата година аз трябва да получа моята от нея. Стискайте палци! Аз при други обстоятелства не бих, но Нас каза, че и нейната картичка подобно моята е с препоръчано писмо, така че...трябва да дойде.
Друго нещо, което се надам да дойде - поръчката ми от Ейвън! Мария я прати в Понеделник, да се надявам да се появи, защото си искам нещата...like NOW! Кажи речи то това ще ми е коледния подарък.
Бтв относно клиповете - изтеглих Сони Вегас...Това чудо не ще да ми качва клипчета о.О. Ясно, че още се уча да я ползвам, ама просто не иска да ми качи клипчетата, докато не ги мина през видео конвейтор, който ако на някого не му известно тотално скапва качеството на клипа и гледам размазани правоъгълници...Направо ми убива желанието за работа с тая програма. Видях, че има супер много и готини функции, но просто толкова нерви...Не си струва. Ще я поръчкам още малко и чувствам, че много скоро ще си кажем "Бай Бай" с нея! По-добре да се мъча на Муви Мейкъра...и без това компа ми не би издържал някоя тежка програма. Факт! Късметлийка от всякъде съм!
Други добри новини?
Няма!
Е, ще почакаме и някоя ще се изсипе отгоре ми (като например да ми спрат любимия Дисни чанъл, какво ще правя тогава??? Вярно, че вече все по-начесто казвам "Това вече съм го гледала!", но съм си свикнала и не си го давам!)
Та, така...надявам се да напиша заветните още три поста (та да станат 100) и да си изпълня заричането за тая година. Но, ако отново съм в мрачно настроение (че аз имам ли друго?) смея да твърдя, че това няма как да стане. Както и да е.
До нови срещи по страниците на този блог или по някой форум, където имаме честа взаимно да битуваме (ужасно нали?).
В заключение единственото, което имам да кажа е:


GIF


Настроение :
> > > > > > > (мъчително)  
Музика: Plumb - Better

2 коментара:

Анонимен каза...

Бъзикаше се за коментара относно Дисни канала,нали?Иначе просто страхотна работа си свършила със Сони Вегаса,аз от преди 1-2 месеца съм с нея и просто ми уби целия ентисиазъм.Завиждам ти за търпението просто и за резултата.Да ти кажа обаче от опит с Муви Мейкъра е много по-елементарно,но няма много ефекти,както при Сони Вегас.
Между другото интересни сънища имаш ти бре.Аз почти не сънувам,с изключение на това как в последния момент изпита по математика ми е преместен в Сандански...мани.Иначе ти да не си в София,бре?А,верно,че ти пък беше в Луковит.Там ако имат сняг вече ще падна.В София имаше за 2-3 дни и накрая просто се върна към студ и нищо друго.Иначе противоположно на твоите очаквания за Новогодишната вечер се надявам да си прекараш добре и дано да спре това безсъние,че и мен ме е подхванало напоследък,днес съм спала само 2 и 30 часа,и ся се чуся как не съм като разглобена...Габи :)

divata_airis каза...

Хах, абе душата, то това не е със Сони-то. Аз се отричам от него, мисля да го махам. Много ме нерви, кълна се!
Еми тука имаше малко сняг, после гледахме как се топи и газехме киша. Идилия тотална.
И дано това безсъние се разкара, защото и снощи не успях да спя. Ужасно е просто!

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik