петък, 11 септември 2009 г.

You can only move as fast as...



Who's in front of you,
And if you assume,
Just like them,
What good will it do,
So find out for yourself
So your ignorance,
Will stop bleeding through.
~Flyleaf - Breathe Today

Мои хора, как сте?
Аз лично съм особено НЕ добре. Ама това е нормалното ми психично и физическо състояние и ако премина на другата фаза без "не"-то ще бъде своегорода п-р-о-б-л-е-м. Така че...всичко си е кажи-речи добре - отново ми се ще да си купя една грамада книги, докато всъщност не ми остава време да чета тези, които вече имам; май пак прекалих със сериалите, боя се че започнах прекалено много и иначе манията ми въобще не се изпарила (и Мерлин и Зак).

Какво да се похваля? Ами последната ми година в университета не само чука на вратата, ами направо здравата си тропа предвид това, че остават грубо казано два дена до началото и. Да, точно така от 14 почвам. Програмата ми е доста забавна в основната си част, а именно с това, което липсва като чужд език руски, който аз уча и свободно избираемите дисциплини. Но да не се тормозя за това, още не съм си платила семестъра, не за друго ми ме мързи да отида до университета, пък и срока и без това е 27, имам време като почнем да се съвзема (Чао, чао, мързел, ще ми липсваш!)
Не мисля, че имам какво толкова да напиша, така че този пост ще бъде първият толкова кратък от много време насам. (Векове, примерно?И защо ли някак не ми се вярва?) Но какво да се прави - това, което имам да кажа не смятам че трябва да го чуете/прочетете и да ви занимавам с него, а това което мога да ви оставя да чуете/прочетете не смятам, че ще ви интересува по някакъв начин, защото ще бъде някакви коментари върху последните сериали, които съм изгледа. Окей, де...Накратко (Друг път!)...The vampire diaries ме разочарова леко. Вероятно ако не бях гледала промотата всичко щеше да е на шест. Книгите така и не успях да ги прочета. Хващам първата и това е...Прочитам първите няколко реда и се отказвам. Сигурна съм, че натам може да ми стане интересна, все пак това е повърхностно четене, но просто не мога да се насиля толкова много, че да я прочета. До колкото разбрах на 16 ще излязат книгите в България. Надявам се и на английски да се появят, защото нещо не ме блазни да ги имам преведени. Supernatural беше готин, въпреки че не съм зарибена както едно време по сериала и се изумявам на хората, които все още откачат при мисълта за нов епизод. Ето братовчедка ми например. Дори Смит. А, на мен ми е все тая. Имам чувството, че го гледам само заради Кастиел и къде отиде емо косата на Сами? Липсва ми! Сега прилича на сдухан мафиот, който обича да се попипва докато никой не гледа и затова изглежда все така вечно смутен от нещо - е, поне сега знаем от какво.
Да продължа...Не съм особено очарована и от новия сезон на "Колежани" Ако мислят Капи и Кейси да ги въртят като Чък и Блеър (които само в началото смятах, че са интересна двойка, но скоро сценаристите убиха тази ми мисъл) направо да не правят следващ сезон. Иначе странно как Ребека почва да ме кефи. Сега да се метнем към втори епизод на Glee не беше лош, но отново не знам защо гледам толкова много промота, че накрая всичко което е в епизода вече съм го гледала. Сериозно трябва да обмисля дали да не спра да гледам подобни неща. И сега е време да кажа поне една добра дума, нали така? Новият Melrose Place цепи! Много ме израдва! А Ашли Симпсън-Уенц много ме кефи (вероятно защото е червенокоса). Може вече да се сетите кой е любимият ми герой - да, нейният Вайлет, също на Майкъл Ради (който бтв игра малко в "Колежани") - Джона. От сега мога да кажа, че приятелката му ми лази по нервите. Смятам, че трябва да последва примера на героинята си от "Чудовищно" и да умре в сериала. Ще е голям ден за всички! Особено за Ела и Джона. Ще вземат да се съберат. Та, нали споменах Ела - Кейти Касити отново руса! Очакваше! Въпреки че в Harper's Island ме радваше тъмнокоса. Както и да е...Ужасно и се отдава да е кучка! Кефи. Та, този сериал вероятно ще го следя с интерес. Не помня много оригинала. Улучвала съм го един два пъти, ама изглежда не ми е бил много интересен. Като малка следях "Сънсет Бийч" и "Страсти". Този последният е единствената сапунка, която удобрявам и чийто край така и не разбрах. Всички телевизии, които го бяха купили спираха на едно и също място и аз така и не разбрах какво става по-натам. Да не си мислите, че съм съвсем изкукала (Ехо, интернет???) ... Ще кажа, че търсих в мрежата и търсенето ми пожъна не бивал успех - няколко хиляди резултати, които нямах нерви да проверя. Подробности. Сега чакам Gossip Girl да видя какви глупости ще измислят тоя път. Мисля, че този сериал почва да се износва. Кога разбираш, че един сериал не струва? Когато историята в книгата ти се струва по-добра от тази в сериала. Да обясня - в сериала какви ли не неща са си доизмислили. В книгите Чък няма водеща роля, той се появява оттук оттам, Джени е с кестенява коса и големи гърди, Нейт е наркоман, Серена не може да задържи вниманието си върху нещо за повече от 5 секунди, а Блеър...е, тя си е същата кучка. А, да и Дан има дълга къдрава коса, а Ванеса е гологлава. Представяте ли си? Предпочитам това пред сериала може само да си представите как са ги омотали там - нали ако не гледате става дума! Но да подмина и тая тема като пътен знак. "Мерлин" почва от 19 септември и вече нямам търпение. Трейлърът обещава целувка между тая мангалка Гуен, която м*мицата и са я облекли в хубава рокля при това любимият ми цвят и са я пуснали да си развява пиргушите наоколо и естествено принц Артур. Ето още едно нещо, което трябва да направя - да спра да викам на жената "мангалка". Сори, ама само като я видя и всичко ромско в мен проговаря и аз като един бял циганин трябва да си кажа мнението, бате, како и който се е осмелил да стигне до този ред от написаното (съжаляваш вече, нали?). Та, мисълта ми беше...нали относно целувката. Въпреки да знам, че според легендата Артур се жени за тва нещо (поне не и викам мангалка...напредък?) просто не мога да ги приема заедно. Не, не и не. А, кое е веселото в цялата тая работа? А, де! Ами това, че като се знам кво съм келеме може да вземе тая да ми се издигне в очите през новия сезон (ако почне да краде жица и да я продава на черния пазар в Камелот евала ще и кажа! А ако Мерлин и играе едно заклинание като цигански шамар в десетката е направо банкет ще правя!) Бе ще видим каква ще я докарам. Между другото от седмица се каня да пусна пост и да разкажа накратко за какво става дума в "Мерлин". Но не се заблуждавайте, това няма да има нищо общо с истината. Ще бъде разказано в същия дух както и това в скобите...ще е приказка за мангали, невменяеми и алкохолици...Нещата от живота...с малко магия! Подробности. Иначе имам да наваксвам с някой сериали, ама какво да се прави, когато точно сега не ми се гледат те...
И това за пореден път стана дълъг пост. Е, познаваме се сега...Става дума за сериали, които следя - за това мога да говоря дълго...(очевидно, нали?)
Това е от мен "безбройни и неуморни НЕфолк маратонци"!

До скоро писане/четене/разчленяване...
...и каквото дойде...

П.

2 коментара:

Анонимен каза...

Хей,хей,нов пост,а?Мерси много,предварително да ти кажа,че просто ти проверявам блога всеки ден...не ми се говори повече,ужасна съм :д Та все пак,нямам много време за тоз сериал Мерлин,щото ми щото,тъпачката аз се захласнах по Трий Хил,дет има 6 сезона,иде ми се ударя с тухла по главата,и то в началото на 7ми клас,много е зле моята работа...Между другото,като гледам поста от началото и викам Я,Полс харесва и Ашли...ама чак да играе толко скоро в някой серила ми беше уоа!Не ме разбирай погрешно,тя просто е певица и наскоро роди един голям сладур и не очаквах толкова рано пак да почне да работи,пък и че е актриса също ми дойде откъм изневиделица,ама поне е 1ви епизод и аз си го дръпнах.Не знам за Дневниците на вампира,ама първия епизод много ми хареса,Лин,знаеш ли колко са злобни и завистливи тия нашенците,говорят,че Нина хич не ставала за актириса,че била грозна...моля ти се,та тя аз ако не знаех,че е българка хич нямаше да забележа,има прекрасния акцент и според мен момичето си е много хубаво,перфектна си беше и актьоркста й игра,ама нали сме българи,щото момичето е успяло да пробие,веднага са почнали да я плюят,просто на такива хора така им се чудя...Ох,аз дойдох тука да оставя едно маалко мненийце,а виж с какво приключих...но все пак,какво стана с Алтерната?Знам,че напоследък нямаш много време,ама все пак ми е интересно,докъде стигна всичко,и защо си мисля,че скоро трябва да идва края,в смисъл така удачно ми се вижда.Между другото,честито,последна година,а?Браво,аз честно си мислех,че ти остават поне още 2 години там..обаче ми е интересно,след университета какво ще правиш?Хъм,ние тука повечето виждаме,че те бива много в писането,така де,аз си те определям като българската Стефани Майър,ама ти поне пишеш много,абе някак направи Таралин много забавна...но все пак,писането ти се отдава да кажем,ама нали и за журналистика си следвала...аз помня,че беше казала в оня Здрач форума,че писането и журналистиката не са хич еднакви...така че ми е интересно,след като приключиш със следването,накъде? Габи :)

divata_airis каза...

О, Габи, това е въпрос с повишена трудност, който не смея да си задавам, защото отговора става все по-неприятен с всяко задаване. Така че засега и аз не знам. И това е основния проблем.
И да, харесвам Ашли, има хубави песни. Пък и мисля че Мелролз Плейс не е първата и актьорска игра. Участвала и нещо друго там.
Еми какво да кажа за Нина Добрев - готина е. Не мога да коментирам как играе, предвид че съм гледала един епизод от тоя сериал. Може би като се насъберет и мнението ми ще се оформи.

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik