събота, 4 юли 2009 г.

I hate all your reasons ...

...they just point to Jesus
You can't be awakened when you're not mistaken
And I hate your voice and that fucked up noise
And your cliches and the things that you'd say to me
When they burned me then, they still seer today
Embedded in a memory that won't change
~Hurt - Talking To God

*отдъх* Взех си гадният изпит. Оки де...първият от двата гадни изпита. Та, да...взех го. Очаквам всички да друснете по едно хорце в моя чест! Хаха. Шегувам се, естествено.
И така...понеже си взех изпита по "История на религиите" мисля, че е време да разкажа за този образ, който ни преподава, защото рядко се срещат такива идиоти и смятам, че е добре да почетем лудата му особа с малко смях, защото той друго освен това не предизвиква (оки де, веднъж ми стана много малко гадно за него! Ама много малко!). Аз го споменах веднъж като монах със склонност да краде...Това все още не се е променило, а той е все така луд.

Но както и да е научих аз за религиите, мозъка ми бе на ръба да експлодира, но важното е, че научих и дори ми беше интересно. Така! Бях една от малкото, която бе седнала да чете от друго място освен лекциите му, които няма да ви лъжа бяха на хаотичен и доста субективен от негова страна принцип.
Мислите, че това за лудостта му е пресилено? Е, окей, не ви убедя в това твърдение. Значи още на първата ни лекция взе телефоните на всички, имейлите, даде ни своя, дори има livelournal и тем подобни, след което ни каза ако не искате да правите курсова работа купете си книгата ми. Тая книга е пълна тъпня! Бих я писал 14 години. Човек да се чуди, защо чак толкова много, при положение че цялата е пълна с отпратки към други книги и няма почти една негова дума. Аз не съм я чела и не мисля да го направя дори с пистолет опрян до слепоочието ми. Но това е най-малкият проблем при него. В следващите часове тоя откачалник как ли не се гаври с нас. Проверява присъстващите - Дорина? Тук ли е? Момичето вика - Да! И той - Да мръдне с ухо! Божке! А, той между другото е архимандрит,.. въпреки че с всичките си прояви бие ужасно много на безбожник, но това е друга тема...В нашите среди е повече познат като Адекватко, Архибандит, и Архишмандрит. Други култови изцепки от неговия репертоар са:
- обръща се към колежка, чиято майка се е омъжила повторно, но и е дала фамилията си и вика: Ти имаш ли баща? И момичето се сепна- Да, имам...Дори двама - един, който ме е направил, и един който ме е отгледал. И оня ще каже - Блазе на майка ти!
- обръща се към колега - Ти въобще раждан ли си? (А, де...как да отговориш на това???)
- върха беше, когато учехме за Будизма и той ни дава листи (използвани при това, на гърба на които пише "Курсова работа на...", "Реферат на..." и ужасно мръсни, след като ги пипнех веднага се триех с мокри кърпички) със снимки на будисти. На една от тях един беше набучен на тризъбец, обаче той не го промушваше, защото будистът си бе стегнал коремните мускули и дефакто стърчеше на върха на тризъбеца. И аз викам - Ууу, дай боже мъж с такъв корем всеки му! И оня какво му щукна вика - аз също го мога. Някой има ли нож??? Всички мигаме...(сега до известна степен съжаляваме, че нямахме нож да му дадем, че да се намушка, ама подробности) След малко взе шишето си, което бе свил от някъде, защото беше стъклена бутилка на Банкя, която предлагат само в заведенията и почна да си удря корема с нея. Всички в потрес го гледаме. И той ще каже - Гледайте! Сега ще го счупя в мен! Болен е, нали???
- Последният път каза на една колежка - В еди-кой-си манастир правят курбани. Върви там да лапаш! Сега е весело и смешно, ама ти да го изживееш си е толкова шоково. Не очакваш подобно нещо от архимандрит. Нали е божи човек?
По едно време дори държеше, че ако не му купим книгата няма да ни даде подписи...Тотален перко! Ма циркът въобще не свършва дотук. На семестриалните упражнения ни пускаше филми и отнасяше пепеляка на някъде - връщаше се чак за края. А последният път ни остави да гледаме филм на тибетски - субтитрите се скриха и дефакто хората във филма говореха на тибетски, а ти нищо не разбираш. И нашият стои и го гледа с разбиране. Аз викам - Превеждайте ни поне да знаем за какво става дума! понеже си мислех, че знае. И оня взе, че изтърси - А, аз не знам тибетски. Аз - Е, нали сте гледал филма знаете за какво става на въпрос...Разкажете ни! Той - А, не съм го гледал. И вече седи и зяпа финалът с интерес. Нищо не разбира от тибетския и ние като пълни идиоти седим и гледаме с него картинки. Беше много весело, няма дума.
А споменах ли хипер не хигиеничният му сак? Това е нещото, с което предполагам ще го погребат, защото той е навсякъде с него...А относно книгата дето все я предлага на ляво и дясно ще отбележа, че за Великден предлагал дори промоция - взимаш си книгата и получаваш подарък - дрехи втора употреба. Да, да...съвсем сериозна съм!
Та какво стана днес на изпита? Вкара три колежки - пита ги за Конфуцианство: нещо, за което той не ни е говорил и една дума. Обясних ме му, че не сме учили подобни неща. Нямахме дори конспект. Когато един колега го попитал за такъв, той му рекъл - А, за какво ти е? Накрая стана ясно, че тия теми дето ни дава да си теглим са всъщност част от конспекта на богословите - тоест има въпроси, които ние не сме учили и не сме длъжни да знаем! Ние не сме богослови в крайна сметка! Купонът настана, когато на повечето от нас се падна да говорят за религиите в Гърция, Рим и тем подобни. Извинявай - ама как ще ми помогне това като журналист??? Някъде по средата смисълът на всичко напълно се изгуби. Най-яката част бе, когато пусна Майкъл Джексън! Ти седиш пред вратата и чакаш да влезеш за изпит и от вътре се чува Майкъл Джексън? Тва живот ли е бе? Викаме тоя сега за Майкъл ли ще ни изпитва??? Кво това да не е нова религия измислена от него? Джаконизъм??? Бе пълна пародия. Хубово - фен си му, тъжиш че се е починал (бтв не знам дали съм споменала за моя проблем с това как не се трогвам, че някой е умрял. Еми сега го споменавам. И да - не се трогвам. Това въобще не ме докосна - хич! И не защото не съм му фенка, просто не ме докосна. Нито това за Фара Фосет, нито това че брата на баба ми е починал, нито че един наш преподавател. Знам, имам сериозен проблем! Просто не се трогвам. Но виж от факта, че не се трогвам се трогвам осезаемо!), ама да ни го пускаш на изпит?А да отварям ли дума, за това как изпита ни по начало беше в Петък и го чакахме тоя гламур от 9 до 11, а него го няма никакъв. Кой ли не го търси. Няма го бе. Накрая аз реших да звънна - на домашен, защото нашия пич, няма друг. Той и телевизор си няма. Само един лаптоп, който вече се е скапал достатъчно и без това,...а да и заветния сак. Та звъня аз - Здравейте, така и така. Имаме изпит при вас...Той - Не бе, той е утре! Аз - Не, днес е. Той - Не, бе утре е! Аз - Уверявам Ви, че е днес. Всички знаят за днес и ви чакаме от девет сутринта. И той - Е, аз не мога да дойда...Болен съм, повръщам! Аз - А, кога ще бъде изпита?; Той - утре... И така изпитът ни бе баламарската преместен за днес. Не стига, че ни мъчи да го чакаме цял ден, ами и днес идва за изпит и единствените, които получихме някакви оценки бяхме аз и един колега. Тъпо? Можеше една малка компенсация да направи. Най-малкото да се извини...Ама не. Както и да е. Аз съм все още в шок. Възстановявам се постепенно.
И сега въпросът ми е - само си въобразяваме или на човека определено нещо му има???
Между другото днес след изпита ми звъняха от Криминална полиция - Шумен о.О Да, и аз така реагирах! Искат номера на една моя колежка. Викам - А, вие откъде имате моят номер? Те - ами като сте попълвали документи то е останало на тях. Тва ми се губи някак...Ама все едно. Плашещо е да имат телефона ми във всеки случай. И преди да сте си го помислили подобно нещо - едва ли беше бъзик.
Друго, което имам да споделя е свързано естествено със Зак (да, вече му споменавам името). Възмутена съм! Подстигал се е! Защо всички дългокоси мъже, за които започна да пиша в Маниачката, че искам да разчорля изведнъж решават да се подстрижат??? Тва е пъклен план! Гадняри! Не ги е срам. Скапват ми фетишът!
Както и да е. Това бе от мен. В неделя съм в София. Понеделник - среща, след това се прибирам, че в петък е другият гаден изпит. Междувременно желанието ми да се гръмна е по-силно от когато и да било. Идея си нямате какви подробности помня от тия религии и той ми даде най-скапаната - Гърция. С какво ще ми послужи това да знам как са си погребвали мъртъвците в Гърция едно време??? Мислех, че е важно да знаем монотеистичните религии или поне най-известните. Не смятам, че тази на Гърция принадлежи към съвременни известни религии. Ъ-ъм. Нем. Просто не смятам, че е така.
Та наистина...това е. Направо ми олекна - от колко време искам да напиша подобен пост, ама все си викам първо да мине изпита. Сега мина. Стискайте палци това ентри никога да не достигне до премрежения му поглед.
За протокола, нали да не сте си въобразили нещо, заради картинката горе и поради факта, че архимандрит ще кажа, че той не носи расо, дрехите му бият на втора употреба, раздърпани, много често не прани, целият е супер мизерен и в повечето случаи, когато го видиш ти се ще да се издрайфаш. Пипа си косата и после устата, а в най-лошия случай може да реши да пипне и теб. Гадост.

Стискам ви палци никога да не ви се
налага да се срещате с хора като него.
П.

5 коментара:

Аз и никой друг каза...

Удивително откачен преподамател си имаш, но поне не можеш да кажеш, че ти е скучно и успя да ме развеселиш. Супер си.

divata_airis каза...

Еми тоя е луд...То си е факт. Ако ми кажеш за кво живее ще си ударя д-то в тавана. Пълен идиот е. Дебил.
Радвам се, че поне съм успяла да те разсмея.

Аз и никой друг каза...

Оооо, не знам защо живее, някои го правят на пук на всякаква логика, този може да е от този тип. Не се ядосвай, мила! Приеми го от хубавата страна. Знам, че едва я виждаш сега, но един ден ще се смееш с глас. И моля те - НЕ СПИРАЙ ДА ПИШЕШ!!!

divata_airis каза...

Абе преживях го уж - той просто е кретен и това е положението.
Днес каква паник атака имах просто не е истина. Беше последният ми изпит и така се бях спекла, че направо. Толкова се бях притеснила, че бъбреците почнаха да ме болят и сега още не са се оправили.
Но го взех де. Направо си отдъхнах.

И да - продължваам да пиша. Щом има кой да разсмивам, и на кого да му е интересно, значи не всичко е напразно.

Анонимен каза...

Браво за изпита. Петя

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik