неделя, 26 юли 2009 г.

Because I gave it all away...

...And I’m still standing
Threw my world away
I’m still standing
And I gave it all away
And I’m still standing
~Rock Kills Kid - Hope Song

И тя се изгуби по пистите на този блог. Та да...сори, хора, ако въобще сте трогнати от факта, че цяла седмица не съм писала, но реалният живот е коварно нещо и някак се вмъква в прекрасната ти фикция, за да започне да я разяжда леко по леко. Кофти тръпка!

Та почнах аз работа - ставам в 8 без нещо, стоя до (ако имам късмет) 5 (ако нямам 6 и нещо) и се прибирам. Ама съм супер изморена. Цел ден стоиш на компютър и само за малко излизаш, така че когато се прибера отново вкъщи става така, че даже нямам желание да седна на Чарлс. Пък и то една полза...Най-много да видя кой е в скайп и толкова.
Какво му мразя на това да имаш повече социални контакти??? Още хора за ненавиждане! Гъррр! Колкото повече комуникирам с тях, толкова повече ми се ще да ги ударя с нещо. Супер изнервящи са. И естествено егоистичната вълна те поваля на земята с пълна сила. Всеки си гледа своето. И аз опитвам да правя същото с моето, но е малко трудно трябва да кажа, когато не само от мен зависи направата на едно нещо, а все по начесто имам чувството, че е точно така. Знам, нищо не разбрахте, но затова са коментарите под темата - питайте и ще ви бъде отговорено. Та, както и да е.
Забавата в цялата тази работа е, че нямам време за четене. Толкова много книги искам да прочета, а нямам време - или съм изморена, или точно сега не ми се чете и имам нещо друго за правене. Много мразя така. Реалният живот си краде от фикционалния ми. Скапаняк!
Но, да не задълбавам в това. Реших да си направя пост с филми, които съм решила да гледам и смятам, че има да го дообновявам и да давам линкове към него. Чудех се тук ли да бъде или в LJ. И като споменах последното напоследък съм супер изнервена от него и съм на ръба да си отворя друг, където ще има още по-малко хора и няма да се дразня от глупости, както много често правя в момента.
Между другото, нали така и така отворих темата за филми, изгледах "Последният ергенски запой" и "Стар Трек" и двата са готини, да не говорим че във втория плакнеш очи по Крис Пайн - как може такъв филм да не е готин? (Бтв не мога да правя поздрава с ръцете и преди съм опитвала, ама не мога!) Много симпатично човече е. Всъщност вече съм си харесала още един филм с него, който предстои да излезе и се разказва за някакъв вирус.
За хората, които са фенове на Алтерна и които съм убедена, че не четат в момента това мога да кажа, че новата глава е започната и вече сторито е на 140 стр. без редакция, след нея не знам докъде ще стигне.
Относно пък тези люде, които по някаква налудничава причина се притесняват за физическото ми състояние след последния пост мога да кажа, че сега под окото ми е само червено и е на път до няколко дни да изчезне, изгорялото не ме боли толкова, но се беля и херпеса на долната ми устна ме нерви, но и той скоро ще се скрие. Добре че, са измислили козметиката иначе не знам. Почти не си личи, че съм била бушонирана. Ако не кажа на хората няма как да разберат. Само дето аз обичам да споделям доста и винаги си казвам. Хах.
И сега, за да не бъде напълно абсурден този пост, смятам да пусна малко култови изцепки на мен и на съквартирантките ми, моите Бубита - Катя и Стела. (К. и С.)

***
*Поля по телефона с Кас: Оххх, само с дебили комуникарам тука!
* "...и аз въобще не съм разбрала за какво става на акъл..." - Стела
* "...ами аз го събудих да яде, той не се събуди..." - Стела относно Калин (приятелят на Катя)
* П. : Защо сме толкова прости?
С. : От Бърна е.
П. : Кво?
С. : От Бърна е.
П. : А?
С. : От...Бърна - Burn: енергийна напитка - е...
* "И ние понеже в колата сме все женка компания, решихме да я къртим (кръстим)..." Поля обяснява какво и е разказала днес Мария.
* "Това е другото ми Аз, което много се обича..." - Катя.
* "Трябва да и се забранят почивните смени..." - Катя.
* "Като видях тоя кремвирш и се сетих за майка ми..." - Поля.
* " Едно време Полито ми викаше да не ям сладко вечер, защото няма да мога да спя, но аз ядях...и не можех да спя." - Стела.
***
* К. сънена, провеждаме поредния разговор в малките часове на деня : Знаете ли какво е най-простото нещо в момента...
П. : Стела!
К. : Неее.
П. : Ти!
К: Неее.
П. : Аз...
К. : Неее. *мълчание, в очакване на отговора* Мисълта ми!
***
К. отива на работа: Кажи ми нещо мило.
П. : Умри!

Няма коментари:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik